יום ראשון, 11 במרץ 2018

ניתוח: נתוני הרייטינג הבולטים בשבוע השמיני של שנת 2018 ברשתות הברודקאסט האמריקאיות


ברשת ה CW הביטו בנתוני הרייטינג של הדרמה Life Sntence ולא האימנו שהאכזבה תהיה כה עמוקה. נתונים של 0.2 נק' מדד ו 670 אלף צופים בלבד לדרמה חדשה הינם נתונים גרועים מאד, אפילו מאלו ש Dynasty הניבה במהלך חלק מהעונה. קשה להבין כיצד ברשת הקטנה חושבים שלהעלות דרמה חדשה בחודש מרץ זה מתכון להצלחה, פרט אולי ל The 100, אך לה היה הייפ גדול מאד לפני שעלתה לאוויר וגם ההייפ הזה לא שרד לזמן רב ובעונה הרביעית שלה הנתונים שלה גם היו גבוהים יותר מאלו ש Life הניבה בפרק הפתיחה שלה. יהיה מאד מעניין לראות אם נתוניה יחלו לצנוח בפרקים הבאים (סיכוי גדול) או לצמוח. בכל מקרה, עתיד גדול קשה לראות לסדרה כבר בפתיחה שלה. מסכנה לוסי הייל. טוב, בעסק הזה מצליחים פעם אחת ונופלים ב...כמה פעמים ?

ברשת CBS בוודאי שמחים לראות שלמרות שהקומדיה Young Sheldon חודשה לעונה שנייה היא מצליחה להמשיך ולשמור על נתונים טובים ולא רחוקים מאלו של סדרת האם The Big Bang Theory, כאשר בשבוע שעבר היא הניבה 2.2 לעומת 2.6 נק' מדד. הנתונים הללו גורמים לכך שלאחר שנים של חור שחור במשבצת השידור של שמונה וחצי בערב יום חמישי לרשת יש קומדיה שמצליחה לשמר את מה ש TBBT משאירה לה. יהיה מאד מעניין לראות אם הרשת תשאיר אותה בעונה הבאה במשבצת השידור שלה או שתנסה להשיק איתה את ערב הקומדיות הנוסף שלה ביום שני. במידה וזה יקרה זו תהיה טעות מאחר ולרשת סוף סוף יש ערב קומדיות יציב בערב יום חמישי ביחד עם Mom ואפילו Life In Pieces.

ברשת NBC ממשיכים לספור כישלונות בקרב הקומדיות שלה, כאשר הקומדיה החדשה שלה Champions, אשר הושקה בשבוע שעבר הייתה כישלון גדול עם 0.8 נק' מדד ו 2.98 מיליון צופים. הבעיה היא לא רק שבנק' מדד המספרים נמוכים, אלא שבמספר הצופים הכללי המספרים כמעט ולא קיימים ובהתחשב בכך שהרשת כבר חידשה שלש קומדיות עם נתונים נמוכים (וטובים משל הקומדיות החדשות שהרשת העלתה בשבועות האחרונים) קשה לראות את הרשת מחדשת קומדיה נוספת בעלת נתונים כה חלשים. במידה והרשת תחליט להציל את אחת מהקומדיות הללו, לפי דעתי עדיף שזו תהיה A.p. Bio, שמבחינה קריאטיבית טובה מ Champions בשתי דרגות.

ברשת FOX הנתונים של Lucifer בוודאי שהדאיגו את ההפקה. נתונים של 0.7 נק' מדד ו 3.13 מיליון צופים הם לא נתונים מספיק טובים במיוחד לאור ההנהלה החדשה של הרשת, אשר יש לה קשר גדול יותר לעולם הקומיקס של "מארוול" ופחות לזה של DC Comics. ברשת כבר חידשו מספר דרמות בעלות נתונים גבוליים ולאור העובדה שמספר השעות של הסדרות בעלות תסריט צפוי להיות קטן יותר בעונה הבאה בהפקה "חיים משבוע לשבוע" והשבוע שעבר לא האיר להם פנים. יהיה מאד מעניין לאיזה כיוון הנתונים יטו בשבועות שנותרו עד תום העונה.

ברשת ABC לא היו יותר מדי שינויים גדולים בשבוע שעבר. Kevin Probably Saves The Word סיימה את העונה (ואת דרכה) עם 0.7 נק' מדד ו 2.51 מיליון צופים ולא צפויה לחזור. "הרווק" סיימה את דרכה עם נתונים נאים של 2.2 נק' מדד ו 7.7 מיליון צופים ותחכה לעונה הבאה שלה (והשאלה הגדולה היא...למה ?). הדרמה Designated Survivor לא הצליחה להתרומם מהשפל אליו נפלה ונשארה על 0.6 נק' מדד וגם היא לא צפויה לחזור. השבוע ההנוכחי שלה אמור להיות מענייין, ובמיוחד יום זה, יום ראשון.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

TY!

אורן אמר/ה...

AP BIO בהחלט חביבה..