יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

מבזק: 27 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 6 עד ה 12 בנובמבר 2017


הסדרה Shameless חודשה לעונה תשיעית על ידי רשת Showtime.

רשת HBO קבעה שהסדרות Divorce ו Crashing יחזרו בעונה שנייה ב 14 בינואר 2018.

החצי השני של העונה השלישית של הסדרה Fuller House יעלה ב 22 בדצמבר 2017 ב"נטפליקס".

העונה החדשה של "אמריקן איידול" תעלה ביום ראשון ה 11 במרץ 2018.

העונה הרביעית של The Royals תעלה ב 11 במרץ 2018.

העונה השני של The Arrangment תעלה ב 11 במרץ 2018.

הסדרה The Mick של רשת FOX קיבלה הזמנה ל 7 פרקים נוספים בעונתה השנייה וכך מספר הפרקים בעונה זו יעמוד על 20 פרקים.

עונת הריבוט של "רוזאן" תכלול תשעה פרקים ולא שמונה כפי שהודיעו קודם לכן.

רשת CBS הזמינה שני פרקים נוספים לסדרות: NCIS ו NCIS: New Orleans וכן פרק אחד נוסף לסדרה Hawaii Five-O, בכך מספר הפרקים של שלש הסדרות יעמוד בעונה זו על 24.

השחקנית ברי בלייר מצטרפת לסדרה S.W.A.T בתפקיד אורחת מתמשך כאנני קיי, אשתו של דיקון, מדובר באישה סבלנית, אשר מצליחה לנהל את הבית כאשר יש לה תינוק קטן ובעלה יוצא לשטח. היא נחשבת לחלק מהמשפחה של היחידה, אך הנאמנות שלה היא קודם לדיקון לילדים.

בסדרה The Resident, השחקן ג'וקו סימס מגיע לתפקיד אורח מתמשך כד"ר בו וילמוט, רופא שחצן לרפואה פנימית, אשר מתעניין בחולה עם תקווה בכדי למצוא פתרום לבעיה רפואית מיסתורית וותיקה.

בסדרה New Girl, דמרוט מלרוני חוזר לעונה האחרונה של הסדרה למספר פרקים כראסל, האקס של ג'ס.

בסדרה Supergirl, הדמות של "ברניאק5" לוהקה ומדובר בשחקן ג'סי ראת' (Defiance). מדובר בתפקיד אורח מתמשך. מדובר בדמות שהיא חצי מחשב וחציה היא אורגניזם חי. הדמות היא חברה ב"ליגה של גיבורי-על", אשר נוסעת בזמן מהמאה ה 31 בכדי לסייע לסופרגירל לנצח את Reign (אודט אנאבל). הוא יופיע לראשונה בפרק העשירי של העונה. כמו כן, השחקנית לורי מטקף מגיעה לסדרה בתור אמו של ווין סקוט. היא תופיע בפרק ה 15 של העונה השלישית.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן גון נובל ("סליפי הולו", "פרינג'") ידובב את הדמות של Mallus.
בסדרה The Magicians, השחקנית פלישיה דיי מגיעה לעונה השלישית בתפקיד מפתח כפופי, מומחית לדרקונים אשר עוזרת לחבורה בעת צרה.

השחקנית ג'וליאנה מרגוליס תככב בסדרה Dietland שרשת AMC מפתחת בתור קיטי מונטגומרי, עורכת מגזין שאפתנית, אשר עולמה הופך לכאוטי כאשר ארגון טרור פמיניסטי מתחיל לשים כמטרה את האנשים מסביבה. קיטי מבינה שהיא יכולה לסמוך רק על עצמה ושהחוקים הישנים כבר לא עובדים, ושעליה להיות הרבה יותר מניפולטיבית. שחקנית נוספת שמצטרפת לפרויקט הינה רואנה קינג בתור שריל קריין מרפי, קריינית, אשר מנסה להיות שקולה ועניינית בעבודתה ובחייה. היא עובדת לצד קיטי.

בסדרה Star, השחקניות פאטי לאבל וברנדי נורווד יגיעו למספר רב של פרקים בעונה השנייה. לאבל תגלם את דמות אמה של קרלוטה בראון ושמה יהיה כריסטין. נורווד תגלם את דמות אחותה הצעירה.

בסדרה The Good Doctor, השחקן אריק וינטר מגיע כשחקן אורח בתור מאט קויל, רופא צעיר ונאה, אשר בתחילה מרשים את קבוצת המנתחים של בית החולים, אך פרצופו האמיתי מתגלה והאנשים בבית החולים נבוכים.

החלק השני של העונה הראשונה של Star Trek יחל ב 7 בינואר 2018.

בסדרה The Brave, השחקן ג'יימס טפר מגיע לסדרה של רשת NBC בתפקיד אורח כאלכס הופמן, איש שטח בכיר של ה C.I.A, אשר בעבר היה לו אינטראקציה עם פטרישיה (הייש) בשעה שהם עלו בדרגות ביחד. הוא מוצא את עצמו במרכזו של משבר, אשר מאיים על בטחון העולם.

בסדרה Designated Survivor, השחנית קים ריבר מגיעה לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאנדראה פרוסט, מהנדסת ויזמית, אשר החברה שלה נמצאת גבוה מאד בראש חברות ההיי טק. היא חושבת בצורה שונה מראשי חברות אחרות.

בסדרה The Magicians, השחקנית ג'יימי ריי ניומן (בתמונה) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת בתור איירין מקליסטר, אחת מחברי הנאמנים של "ברייקבילס" והיא הכירה את הדיקן פוג במשך שנים. היא גם חלק ממשפחת קוסמים וותיקה ובעלת כוח.

בסדרה The Fosters, השחקן וינסנט ונטרסקה מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כהנרי מולאן, אביה של גרייס, שנעדר כל הזמן, אך נחוש לבקר את בתו למרות התנגדותה של אשתו לשעבר.

בסדרה The Path, השחקנית דנה טיילר מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כקלאודיה, מאמינה גדולה בלילית, אך לא בתנועה.

בספין אוף של Suits, השחקנית רבקה רינטהאוס ומורגן ספקטור מצטרפים כחלק מהקאסט הראשי. ספקטור יגלם את דמותו של ראש העיר של שיקאגו, בובי גולק, אשר עומד בפני בחירות בעוד שישה חודשים. ריטנהאוס תגלם את דמותה של קארי אלן, ילידת ותושבת שיקאגו, עורכת דין ויד ימינו הלא רשמית של ראש העיר. השניים יוצגו בפרק סיום העונה השביעית של Suits, אשר יהווה פיילוט לספין אוף במידה ויחליטו להמשיך ולאשר אותה לסדרה.

בסדרה Suits, פטריק ג'יי אדאמס ומייגן מארקל לא צפויים לחזור לעונה השמינית וכנראה האחרונה של הסדרה.

בסדרה City On A Hill, השחקנים קווין בייקון (יוצא F.B.I מושחת בשם ג'קי רודס) ואלדיס הודג' (תובע מחוזי בשם דקוורסי פורד) יגיעו לככב בסדרה החדשה של בן אפלק ומאט דיימון ברשת Showtime.

בסדרה The Blacklist, השחקן ניית'ן ליין יופיע כשחקן אורח בפרק אשר ישודר בחודש ינואר 2018. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

יש בכלל טעם להמשיך את הסדרה בלעדיהם??? (Suits) שיסיימו עכשיו וזהו