יום שני, 6 בנובמבר 2017

מבזק: 22 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 27 באוקטובר עד ה 5 בנובמבר 2017


רשת FOX חידשה את הסדרה The Orville לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2018.

העונה הרביעית של Peaky Blinders תעלה ב 15 בנובמבר 2017 ב BBC Two.

העונה הרביעית של Librarians תעלה ב 13 בדצמבר 2017, ולא ב 20 בחודש כפי שנקבע לה קודם לכן.

הסדרה Counterpart תעלה ברשת Starz ב 21 בינואר 2018.

העונה השלישית של Baskets תעלה ב 23 בינואר 2018.

התכנית Playing House בוטלה על ידי רשת US לאחר שלש עונות.

רשת ABC ביטלה את הסדרה Somewhere Between לאחר עונה אחת.

רשת CBS ביטלה את הסדרה Me, Myself & I לאחר עונה אחת.

רשת FOX ביטלה את הסדרה Wayward Pines באופן רשמי לאחר שתי עונות.

רשת ABC הזמינה שני פרקים נוספים לארבע הסדרות הבאות, אשר יעמידו את מספר הפרקים בעונה זו על 24. הסדרות המדוברות הן: "האנטומיה של גריי", The Middle , Black-Ish ו American Housewife.

השחקן אלכס ריץ' (GLOW) לוהק לתפקיד הראשי בעונה השנייה של הדרמה Ginuius בתור פיקאסו.

בסדרה The X Filies, השחקן היילי ג'ו אוסמנט יגיע להופעת אורח בעונה ה 11 של הסדרה. אין מידע על התפקיד אותו יגלם, אך הוא יהיה קשור לסיפורו של סקינר.

בסדרה The Romanoff's, השחקנית דיאן ליין לוהקה לתפקיד אורחת בסדרה ש Amanon מפתחת.

בסדרה Gotham, השחקן פייטון ליסט לוהקה לגרסה המבוגרת יותר של Poison Ivy. מדובר בהופעת אורחת מתמשכת בהמשך עונה 5 של הסדרה.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן ניית'ן פרסונס (The Originals) מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך החל מהפרק השמיני של הסדרה, כשחקן בטלן אשר הופך לעורך דין מצליח. קיימת אפשרות שהוא יהפוך למושא אהבה של אחת הדמויות. כמו כן, השחקנית טיירה סקוביי (Riverdale, בתמונה) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כרובין, בתה של זלינה, נערה צעירה, אשר נאבקת עם הזהות שלה לאור הוריה המפורסמים ועתה היא רוצה לפרוץ קדימה עם חיים משלה. היא גם אמורה להיות מושא אהבה עבור אחת הדמויות.

בסדרה Famous In Love, השחקן רומאו מילר יופיע בתפקיד אורח מתמשך כאומן היפ הופ בשם פאבלו.

בסדרה Homeland, השחקנית סנדרין הולט מגיעה לעונה השביעית בתפקיד אורחת בתפקיד אורחת לשני פרקים לפחות. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. כמו כן, השחקנית לסלי מרגריטה (שרון, ידידה של ברט אוקיף) חוזרת למספר פרקים.

בסדרה Imposters, השחקנים סאם גילרוי ואן מארי ג'ונסון מצטרפים לעונה השנייה. מארי ג'ונסון תגלם את דמותה של פסיכולוגית ומטפלת במקום יוקרתי ומבודד. גילרוי יגלם את דמותו של מייקל, אדם בעל כוונות טובות, אשר עובד באותו מקום.

בסדרה Black Lightning, השחקנית שאנטל טוי מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כגרייס צ'וי, אשר הופכת למושא אהבה עבור אניס פירס. היא חובבת חוברות קומיקס, אשר מתחברת לאנסיה בשעה שהיא מתחילה להכיר בכוחות שלה.

בסדרה "מקגיוור", השחקן ברוס מקגיל, אשר כיכב בסדרה המקורית כג'ק דלטון, מגיע כשחקן אורח לעונה השנייה. הוא יגלם את דמותו של הבלש גריר, אשר פרש ממשטרת לוס אנג'לס, אשר אוןסר את מקגיוור בחשש לרצח וטרוריזם (הכנת פצצות).

בסדרה Krypton שרשת Syfy מפתחת, השחקנית פאולה מאלקומסון ("ריי דונובן") מגיעה לסדרה בתפקיד שאריס, אם המשפחה של משפחת אל והיא מסייעת לבנה להבין את רזי העיר. כמו כן, השחקן בלייק ריטסון ("סודות דה וינצ'י") מגיע לסדרה בתור ברניאק, אנדרואיד בעל בינה מלאכותית.

בסדרה Blindspot, השחקן סטיב קאזי מגיח. אין מידע על התפקיד אותו תגלם. 

אין תגובות: