יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

פרסום: 5 סדרות בריטיות שעומדות לעלות בקרוב. חלק שני




Troy: Fall Of A City - מיני סדרה, אשר תספר שוב בשמונה פרקים את סיפור מלחמות טרויה, אשר מבוסס על כתבי הומורוס. אנחנו מכירים את העיקרו: פאריס, הלן מטרויה, אכילס, סוס גדול וקרב חרבות בסוף.

שחקנים: דיוויד תרלפול, ג'וני האריס, פרנסס אוקונור, ג'וזפה מול, בלה דיין וג'ונס ארמסטרונג.


הסדרה ללא שם על פי סדרת ספרי פטריק מלרוז - חמשת ספרי אדוארד סט אוביין , אשר מספרים את סיפורו של מלרוז, אדם פגום בשל עברו. מדובר בספרים די אוטוביוגרפים של הסופר, אשר גדל במשפחה בעלת כסף ומעמד אך בלתי מתפקדת. הוא נאלץ להתמודד עם מות הוריו, אלכוהוליזם, התמכרות להרואין, גמילה והורות. ככל הנראה הסדרה תעלה בשנת 2018. כל ספר יסופר כמיני סדרה בת חמישה פרקים.

שחקנים: בנדיקט קממברץ.


The End Of The F***ing World - קומדיה אשר תתמד בג'יימס ואלישה בשעה שהם יוצאים למסע בדרכים בכדי למצוא את אביה של אלישה, אשר עזב את הבית כאשר היא הייתה ילדה. ג'יימס בן ה 17 די משוכנע שהוא פסיכופת והוא חושב שהוא בוגר מספיק לעבור מהרג חיות אל בני אדם ויש לו מישהו בראש מי יהיה הראשון. אלישה, גם היא בת 17, בבית ספר חדש ולמרות שהיא די פופולארית בבית הספר היא מרגישה שהיא לא שייכת. כאשר היא מבחינה ביית הספר בג'יימס היא חושבת שמצאה נשמה תאומה. אלישה לא ערה לנטיות של ג'יימס, אך ערב אחד הכל מתגלה וזה מוביל אותם לדרך שונה לחלוטין...

שחקנים: אלכס לותור, ג''סיקה בארדן.


Informer - מותחן אודות גבר ממוצא פקיסטאני (דור שני), אשר מגויס על ידי היחידה ללוחמה בטרור לעבוד במסווה כמודיע. הפרויקט אמור לעלות למסכים בשנת 2018.


Overshadowed - הפקה אודות האפקט החזק של אנורקסיה על אישה צעירה בשם אימוג'ין, אשר חייה יוצאים משליטה כאשר היא מתחילה להתרחק מאנשים, הופכת לכחושה יותר ויותר ולהתעמל הרבה. הסיבה ? החברה הכי טובה שלה. היא מטילה צל על חייה של אימוג'ין ולא תנוח עד שהיא תהפוך לצל של עצמה. מדובר במיני סדרה בת שמונה פרקים.



שחקנים: מישל פוקס, אמה וויליס.

אין תגובות: