יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

מבזק: 22 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 10 עד ה 16 בספטמבר 2017



הסדרה The Orville הניבה בפרק פתיחת הסדרה 2.8 נק' מדד ו 8.6 מיליון צופים. לכאורה מדובר בנתונים יפים, אך העובדה שהיא שודרה לאחר משחק פוטבול קצת מקשה לקבל תמונה ברורה לגבי מידת ההצלחה שלה.

הסדרה Damnation תעלה ברשת USA ב 9 בנובמבר 2017.

הסדרה A Typical חודשה לעונה שנייה.

הסדרה Vikings חודשה לעונה שישית עוד לפני שהעונה החמישית עלתה לאוויר. כמו כן, דנילהקוזלובסקי מגיע לסדרה בתור אולג, הנביא.

הסדרות The Guest Book, People Of Earth, Wrecked חודשה על ידי רשת TBS לעונה נוספת, אשר תעלה במהלך 2018.

העונה השנייה של One Day At A Time תעלה ב"נטפליקס" בינואר 2018. 

בסדרה Life Sentence, השחקן ריילי סמית יפציע בתפקיד אורח מתמשך בתור ד"ר וויל גראנט, אונקולוג קשוח עם פגיעות בכל מה שקשור לפציינטים שלו. כאשר סטלה (לוסיהייל) מוצאת את עצמה עובדת בצמוד אליו ישנה כימיה בין השניים, אשר מאיימת על יחסיה עם ווס (אליוט נייט), גבר לו היא נישאת מתוך גחמה רגעית כאשר היא חשבה שהיא עומדת למות.

בסדרה Goliath, השחקנית אלכסנדרה בילינגס תופיע בתפקיד אורחת מתמשך בתור ג'ולי מרתה וולאס, אשר יושבת בראש השיפוט של של משפט של נער הנאשם ברצח כפול.

בסדרה Lock & Key, השחקן נייטקורדרי יהיה חלק מהקאסט הראשי בתור דנקן לוק, הדוד של הילדים. הוא לא חושב שיש בעיה כלשהי עם הבית, אך מצד שני הוא גם שומר על מספר סודות משל עצמו.

בסדרת הספין אוף החדשה של "האנטומיה של גריי", השחקן ג'ייסון ג'ורג', אשר מגלם את דמותו של בן וורן בסדרת האם, יהיה חלק מהקאסט הראשי של סדרת הספין אוף, אשר קיבלה הזמנה לעשרה פרקים.

בסדרה Falling Water, השחקנית בריטני אלן תגלם את דמותה של סאבין ברייטון, דמות אותה גילמה בעונה הראשונה ברוק בלום, אחותה של טס.

בסדרה The Arrangement, השחקן ג'ייקוב ארטיסט (Glee) מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כווס בלייקר, צעיר בעל חוש הומור גבוה וצד אפל.

בסדרה The Gifted, השחקן גארטדילהאנט מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור רודריק קמפבל, חוקר מוטאנטים, אשר שירותי הסנטינלים שוכרים את שירותיו.

בסדרה Grown-Ish, השחקן לוקה סאבאת מגיע כשחקן אורח מתמשך בתור לוקה הול, סטודנט בעל רצון להיות אקזיסטנציאליסט.

בסדרה Supergirl, השחקן צ'אד לאו (Pretty Little Lairs) מגיע כשחקן אורח לפרק הרביעי של העונה השלישית בתור תומאס קוויל, מנהיג דתי וכריזמטי עם קשר מפתיע לסופרגירל - הכת שלו סוגדת לה. מדובר באדם רוחני אשר מעוניין להעביר הלאה את האמונה שלו לחסידיו.

בסדרה "מקגייור", השחקנית איזבלה לוקאס מצטרפת לקאסט הראשי.

בסדרה The Originals, השחקנית קנדיס קינג תופיע בשני פרקים בעונה החמישית כקרוליין. 

בסדרה The Last Ship, השחקנית לינט בורגו (בתמונה) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאמרה אולאנטה, סוכנת מיוחדת בקבוצה של אוקטביה. 

בסדרה Krypton, השחקן שון סיפוס יגלם את דמותו של אדם סטריינג', בן אנוש, אשר מוצא את עצמו בטעות על קריפטון כמנטור של סג-אל, סבו של סופרמן. 

בסדרה Good Omens, השחקנית אדריה ארג'ונה מגיעה אל הסדרה של דיוויד טננט ו"אמזון", אשר מופקת בימים אלו. היא אמורה לגלם את דמותה של אנת'מה דוויס, צאצאית של המכשפה אגנס נאטר. מצטרפים נוספים לסדרה הינם: מירנדה ריצ'רדסון, ג'ק וייטהול ומייקל מקיין. וייטהול יגלם את דמותו של ניוטון פולסיפר, הידוע גם בשם ניוט, פקיד שהפך לצייד מכשפים. מקיין יגלם את דמותו של שאדוול, מנהיג צבא מחפשי המכשפים שולח אותו למשימה שלו. ריצ'ארדסון תגלם את דמותה של מאדם טרייסי, ה"מדיום" שמסייע לשניים בשעה שהם מנסים להציל את העולם.  

בסדרה Valur, השחקנים בראיין לטצ'ר (Scandal) ובראיין קרייג (General Hospital( יגיעו לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. לטצ'ר יגלם את דמותו של טאקר מאגנוס, מנהל יחידה מיוחדת של ה C.I.A. הוא מגיע בכדי לסייע לנהל מבצע הצלה של הסמלים קאם והנדריקס. קרייג יגלם את דמותו של אדם קוגן, סוכן של יחידת דלטה, אחד מהאנשים במחלקה הנ"ל שטאקר מגיע לסייע לנהל. 

בסדרה Homeland, השחקנים מורגן ספקטור ומקנזי אוסטין מצטרפים לעונה השביעית של הסדרה. מורגן יצטרף כחלק מהקאסט הראשי בתור דנטה אלן, חבר ותיק של קארי, אשר בוחן את מאות האנשים שהנשיא קין עצר לאחר ניסיון ההתנקשות בעונה שעברה. מקנזי מצטרף בתפקיד אורח מתמשך בתור ביל, החתן של קארי, אשר עוזב את משרת ההוראה באוניברסיטה בכדי לעבוד בממשל של הנשיא קין.

אין תגובות: