יום שני, 18 בספטמבר 2017

פרסום: 20 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (18 בספטמבר 2017)


רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Sour Mash. הקומדיה תעסוק בכימאית לטינית מבריקה מברוקלין  עם הלהט לייצר בורבון, ואשר הופכת למפיצה הגדולה ביותר של ייקב הנשלט על ידי משפחה בקנטקי.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה רפואית חדשה. הדרמה תתמקד בצ'ארלי פוסטר, דוקטור שמטייל בעולם בחיפוש אחר התרופות החדשניות ביותר, בשעה שהוא והצוות שלו מטפלים במקרים הבעייתיםוהיחודיים ביותר שיש בקיימבריג'.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם The Family Gene. הדרמה תעקוב אחר ד"ר גוונדליןלאנג'ר בשעה שהיא מצילה חיים בקלינקה חדשה שבה מקדמים את כל נושא הטיפול דרך פיצוח הגינום האנושי. יש לה עניין אישי בהצלחת הפרויקט, משום שהיא ואחותה ירשו מחלה מסוכנת.

רשת FOX התחייבה לפיילוט עבור ריבוט טלוויזיוני של הסרט True Lies בו כיכבו ארנולד שוורצנגר, ג'יימי לי קרטיס ואלייזה דושקו. 

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה על פי ספרו של כיילב קאר, Surrender, New York. הרשת התחייבה לתסריט לפיילוט עבור הפרויקט. הסדרה אמורה לעקוב אחר ד"ר טראגאן ג'ונס, פסיכולוג אשר עובד עבור משטרת ניו יורק, אשר מביא את השיטות הייחודיות שלו לעיירה "סורנדר", שם הוא חובר לשוטרת פנלופה האוול. 



רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה We Can Do Better אודות אם מהפרברים, אשר לפתע "מתעוררת" ומנסה לשנות את חייה המשעממים והצפויים.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם We All Got Junk. הקומדיה תתמקד במשפחה, אשר מתקשה לשמור על החברה המשפחתית שלהם. היא גם חווה כל הזמן קשיים בשל העובדה שכולם עובדים בחברה אחת. 

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Glass House. הדרמה תעסוק באניסה שאטנקירק גלאס, אשר מקימה סוכנת נדל"ן חדשה ומאיימת בכך על שוק הנדל"ן ובעיקר על הבוסית שלה לשעבר, החותנת שלה, דאהלי.

רשת ABC קנתה את הזכויות ל Safe Harbor אודות יחידה במשטרת לוס אנג'לס, אשר מנחיתים עליה קפטן מבחוץ לאחר שהקודם פוטר. במקביל אוריאנה קלוברפילד מתחילה קריירה שנייה באכיפת חוק. היא מתחילה לעבוד כשוטרת מקוף, אך במהרה היא מודיעה לכולם שהיא הקפטן החדשה והיא רוצה לשנות את המציאות. 

רשת ABC קנתה גם את הזכויות ל Mavericks המתרחשת בעולם הסטארט אפ. הדרמה תתמקד בשלשה יזמים אשר עובדים במקום שנקרא The Forge, מקום בו אף אחד לא חסין מפיטורין. 




רשת CBS מפתחת דרמה בשם Innocent, אשר תתמקד בשלשה בני משפחה - בלש במשטרת ניו יורק, מתמחה בחדר מיון ועוזר לתובע המחוזי בשעה שהם מנסים לנווט בתוך המשפחה שלהם, במיוחד לאחר שאביהם השתחרר מהכלא לאחר 18 שנה בעוון רצח שלא ביצע.

רשת CBS מפתחת דרמה רפואית חדשה אודות שני מנתחים - אחד דבק בעבודה קשה ובלמידה והשני באמונה והקשר שלה למדע.

רשת CBS העניקה פיילוט לרימייק של הסדרה הבריטית Murder. הדרמה אמורה להיות מצולמת כסדרת המטפלת במקרי פשע אמיתיים (כמו מה ש"חוק וסדר" יעלו בקרוב עם סיפור האחים מנדז). כל פרק יעמוד בפני עצמו ויספר את קורות האירועים מיד לאחר שאירע רצח.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Mr. Frederick אודות משפחה פרוגרסיבית, אשר מקבלת בברכה את שכנם הקולני רק בכדי לגלות שמדובר באדם שמרן.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם The Big House. הקומדיה תתמקד באישה שזה עתה התארסה ובבנה. היא מתכוננת לחיים עם הארוס החדש שלה, כאשר בעלה לשעבר, שהוא גם פושע לשעבר, משתחרר מהכלא עם התנהגות טובה ועובר לגור איתם. 



רשת ה CW מפתחת דרמה על פי הספר The Viagra Diaries. הספר התמקד באישה, אשר לאחר שבעלה עובר משבר אמצע החיים בגיל 65 ועוזב אותה, מתקשה להתחיל בחיים חדשים לאחר 35 שנים. נושאים שעולים על הפרק הם דייטים, סקס ועוד...




רשת Syfy הזמינה סדרה סדרה חדשה בשם NightFlyers על פי ספרו של ג'ורג' אר אר מרטין. הדרמה מתרחשת בעתיד כאשר כדור הארץ עומד בפני השמדה מיידית. הדרמה תעקוב אחר קבוצה של חוקרים אשר טסים בחלל בכדי למצוא ספינה חייזרית שיכול להיות שמכילה את הסוד שיציל אותם. אולם, לבינה המלאכותית של הספינה יש תכנית אחרות.



רשת Starz אישרה הפקה של סדרה חדשה בשם Vida. הסדרה תעקוב אחר שתי אחיות מקסיקניות-אמריקאיות מהאיסט סייד של לוס אנג'לס, אשר שונות אחת מהשנייה. אולם הנסיבות גורמות לאחיות לחזור לשכונה הישנה שלהן שם הם מעומתות עם האמת המדהימה לגבי זהות אימם.



רשת AMC מפתחת דרמה על פי הספר They Can't Kill Us All: Ferguson, Baltimore, and a New Era In America's Racial Justice. הדרמה אמורה לעסוק בכיצד דעות קדומות וגזעניות דרמו למספר מקרי אלימות שוטרים בפרגוסון, קליבלנד, באלטימור ובמקומות אחרים ובצמיחתה של תנועת Black Lives Matter, אשר חיפשה צדק עבור חייהם של מייקל בראון, תמיר רייס ופרדריק גריי. 




בסדרה The Romanoffs שרשת "אמזון" מפתחת אודות משפחת המלוכה הרוסית, השחקנים הבאים מצטרפים כשחקנים אורחים: ג'נט מונטגומרי, פול רייזר, ג' ג' פילד (Turn), מייקל דויל, אנדרו רנדל וקורי סטול. 

אין תגובות: