יום ראשון, 3 בספטמבר 2017

מבזק: 19 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 28 באוגוסט עד ה 3 בספטמבר 2017


עכשיו זה רשמי, הסדרה True Detective חודשה על ידי רשת HBO לעונה שלישית, כאשר מהרשלה אלי בתפקיד הראשי.

אין הודעה רשמית, אך עושה רושם ש House Of Cards חודשה לעונה שישית. התחלת ההפקה מיועדת ל 16 באוקטובר 2017 בבולטימור.

בסדרה The Goldbergs, השחקנית איי ג'י מיכאלה (לייני) לא חוזרת לעונה החמישית כחלק מהקאסט הראשי. היא עדיין אמורה להופיע כשחקנית אורחת מדי פעם.

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית רובין גיבנס לוהקה כיודורה, אמא של טיאנה. בעברה הייתה עשירה ועתה היא לפני קטסטרופה כלכלית.

בסדרה Law &Order:SVU, השחקנית אנאבת' גיש תפציע כשחקנית אורחת בפרק השלישי של העונה ה 19 של הסדרה כסנגורית.

בסדרה Chicago P.D, השחקנית מוניקה בארבארו, אשר הופיעה בסדרה Chicago Justice כחלק מהקאסט הראשי בתור עוזרת לתובע, אנה ואלדז, תגיע כשחקנית אורחת בעונה החמישית של סדרת המשטרה של המותג. 

בסדרה Grown-ish, השחקנים פרנסיה רייסה וג'ורדן בוהאט מצטרפים לסדרה ואילו קלואי אקס תגיע כשחקנית אורחת מתמשכת. רייסה תגלם את הדמות של אנה, סטודנטית דעתנית בענתה הראשונה. בוהאט יגלם את דמותו של ויוק, סטודנט לשנה ראשונה אינדי-אמריקאי. קלואי תגלם צמד אחיות בשם סקיי וג'אז שהן בנבחרת הריצה של האוניברסיטה.

הסדרה Damnation אמורה לעלות ברשת USA ב 17 באוקטובר 2017.

בסדרה The Mindy Project, השחקנית ריס וית'רספון תופיע כשחקנית אורחת בעונה השישית של הסדרה.

עושה רושם שהחלו ההכנות לעונה שלישית של הסדרה Precher וזאת למרות שלא יצאה הודעה רשמית על חידוש הסדרה.

בסדרה Falling Water, השחקנית ספידה מואפי (Notorious) מגיעה לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור אלכסיס סימס, השותפה החדשה של טאקה. שוטרת שטובה מאד בעבודה שלה. שחקנים נוספים, אשר מצטרפים לסדרה הינם כריסטופר טרנר וסטפן ארבקל. השניים מגיעים בתפיקידי אורח מתמשכים. טרנר יגלם את דמותו של ג'רמי, המורה של ג'יימס, אשר אולי מעוניין מבחינה רומנטית בטס. ארבקל יגלם את דמותו של מארק, אורח קבוע ב"מסעדה". 

בסדרה Will & Grace, השחקנית מיני דרייבר, אשר הופיעה כבת החורגת של קארן, לוריין פיניסטר, תפציע בעונת החזרה של הסדרה. כמו כן, קייל ברוהיימר מצטרף לסדרה בתור לני, איש אבטחה. 

בסדרה Lethal Weapon, השחקנית ג'ו ג'ו (ג'ואנה לבסקו) תפציע כשחקנית אורחת כפתולוגית מפורסמת בשם שיי, אשר כמעט ומתה לאחר שדמות מיסתורית מעברה הסיתה את הרכב בו נהגה מהכביש. ריגס ומרטוק הופכים לשומרים האישיים שלה בשעה שהם מנסים לגלות מי ניסה לרצוח אותה. מדובר בפרק השלישי של העונה השנייה. כמו כן, לין קולינס מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כמולי, אחת מהחברות ילדות של ריגס. הם מכירים מאז שהיו ילדים בטקסס. היא עוברת לקליפורניה בכדי שבנה בן השמונה יהיה קרוב לאביו, בעלה ג'ייק, בשעה שהוא בכלא. היא אדם נחמד שרוצה לעשות את הדבר הנכון. 

בסדרה The Magician, השחקנית דינה מאייר מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כסטון קווין, אישה המגיעה מעולם הפיות בפילורי ומגיעה עם הצעה לברית. 

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית קורני פורד תחזור בתפקיד אורחת מתמשך לעונה השלישית של הסדרה בתור אלינור, בתו של דמאיין דארק. היא תופיע לראשונה בפרק החמישי של העונה. אישה תחמנית ואכזרית, אשר יכולה לתמרן אנשים. כמו כן, היא תמיד חושבת כמה צעדים לפני כולם. 

בסדרת הקומיקס Titans, המפותחת עבור רשת ה CW, ברנטון טווייטיס, לוהק לתפקיד של דיק גרייסון. הדמות הראשית של הסדרה, אשר מובילה קבוצה של גיבורים צעירים אל התחלת עתידם כגיבורים גדולים. 

בסדרה Rise, אשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה ברשת NBC, נוספו שני שחקנים: סטפני ג'יי בלוק ומארק טלמן. בלוק תגלם את דמותה של פטרישיה, אמו של סימון, קתולית אדוקה, אשר יוצאת נגד בעלה בשל מעורבות בנה במחזה של בית הספר. טלמן יגלם את דמותו של דטרל ת'רון, אביו המצליח של רובי. יש לו אישה יפה וצעירה והוא רוצה מאד שבנו יקבל מילגת פוטבול. 

בסדרה Me Myself & I, שרשת CBS עומדת להעלות בקרוב, נוספו שני שחקנים: אד בגלי ג'וניור וטיה מורי. בגלי יגלם את דמותו של המושל ג'סטין, הגרסה העתידית של האח החוג של אלכס ריילי. מורי תגלם את דמותה של וונדי, אשתו של דריל. 

בסדרה Gotham, השחקן מייקל סרווייס (Fringe) מגיע לעונה הרביעית של הסדרה ויגלם את דמותו של פרופסור פיג (לאזלו ואלנטיין). בקומיקס הוא היה במעגל של סטריינג ובארסנל שלו יש לו צבא של "דולטרונים", קרבנות שהוא הופך את פניהם כאילו הם עוטים מסכה.

אין תגובות: