יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

מבזק: 12 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 17 עד ה 23 בספטמבר 2017



רייטינג: הסדרה The Orville ירדה בפרק השני שלה מ 2.8 ל 2.2 נק' מדד ומ 8.6 ל 6.63 מיליון צופים. בפרק השלישי, הסדרה ירדה ל 1.1 נק' מדד ו 4.05 מיליון צופים.

רייטינג: הסדרה Gotham פתחה עם 1.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 3.21 מיליון צופים.


הסדרה BoJack Hurseman חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה חמישית.

הסדרה Frontier חודשה לעונה שלישית.

הסדרה The Deuse חודשה לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2018 ברשת HBO.

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית רבקה מאדר תחזור לעונה השביעית של הסדרה למספר רב של פרקים. לא ברור אם היא תמשיך לגלם את דמותה של זלינה, אחותה של רג'ינה. גם כריס גוטייה חוזר כסמי לתפקיד אורח.

בסדרה Jane The Virgin, השחקנית אלכס מנסס מגיעה לעונה הרביעית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כקתרין, הבעלים של התאגיד "מלונות קורטז", שהיא גם משקיעה פוטנציאלית עבור המלון של רפאל ופטרה.

בסדרה The Last Ship, השחקנים טרוי דוהרטי וליאו אוליבה מצטרפים לעונה החמישית בתפקידי אורח מתמשכים. דוהרטי יגלם את דמותו של קלייטון, צוער באקדמיית הצי שהופך לבן טיפוחיו של צ'נדלר. אוליבה הוא הסוכן הטוב ביותר של אוקטביו.

בסדרה Gotham, השחקן מייקל מייז מצטרף לעונה הרביעית בתפקיד אורח מתמשך כגריידי, החבר הבכיר בכנופיה של מרטון. יש לו גם עבר משותף עם ג'ונתן קריין, הידוע גם בשם Scarecrow.

בסדרה Roseanne, השחקנית אמה קני (Shameless, בתמונה) מגיעה כחלק מהקאסט הראשי לסדרה בתור בתה של דרלין (הבת של רוזאן) ודיוויד קונור.

בסדרה L.A To Vegas, השחקן דמרוט מלרוני מגיע לסדרה כשחקן אורח כטייס בשם קפטן סטיב ואילו קטפן דייב (דילן מקדרמוט) לא כל כך אוהב אותו.

בסדרה The X Files, השחקן בראיין האסקי מגיע כשחקן אורח לעונה ה 11 של הסדרה בתור רג'י. ואילו השחקנית קארין קונוול חוזרת לסדרה למספר תפקידים.

אין תגובות: