יום רביעי, 19 ביולי 2017

פרסום: אז, מה ידוע לנו על The Defenders עד כה ?



מההתחלה, The Defenders תוכננה כמהלך הסיום לסאגת הגיבורים של "נטפליקס". ראש מחלקת הטלוויזיה של "מארוול", ג'ף לוב טען בפני עיתונאי אמריקאי שהוא הגה תכנית בשעה שצפה ב The Avengers בפעם החמישית ב DVD כבר בשנת 2013. התכנית הייתה: ליצור ארבע סדרות שונות אודות גיבורי על, אשר יטפלו בבעיית היום יום והרחוב ובסופו של דבר יגיעו להתמודד עם בעיה גדולה בעיר ניו יורק.

"נטפליקס" הזדרזה לסייע ל"מארוול" ליצור תבנית לפרויקט, אשר מרגע התחלתו ועד לסופו יהיה לפחות בן 60 פרקים. מאותה נקודה נבחרו תסריטאים ראשיים ושחקנים. ראשית נבחרה הסדרה Daredevil, לאחר מכן נבחרה Jessica Jones, למקום השלישי הגיעה Luke Cage ולבסוף Iron Fist. הדרמה Daredevil שחררה כבר עונה שנייה ועונה שלישית כבר בתחילת שלב ההפקה ואף קיבלה סדרת ספין אוף בדמות The Punisher, בשעה ש Jessica Jones ו Luke Cage קיבלו הזמנה לעונה שנייה.

אז מיהם אותם גיבורים ? מאט מרדוק, הידוע גם בשם Daredevil, הוא עורך דין עיוור, אשר לוקח על עצמו את הצורך להשיג צדק כ"שטן של הל קיצ'ן". הוא מודרך על ידי האמונה שלו, אך גם מעונה בשל כך ותמיד תוהה אם מה שהוא עושה לפושעים הוא נכון מבחינה מוסרית. ג'סיקה ג'ונס מתיימרת להיות לוחמת צדק לאחר שהיא מגלה את הכוחות שלה (כוח עצום ויכולת לעוף על ידי קפיצה למרחק וגובה רב) רק בכדי להיות מנוצלת על ידי קילגרייב, אשר יכול לשלוט מבחינה מוחית על אנשים. התקרית גורמת לה להיות מפוחדת ולהתרחק מאנשים, אך היא ממשיכה לנסות לעזור לאנשים כחוקרת פרטית. לוק קייג' גם הוא נאבק בעבר שלו: הוא נולד כקארל לוקאס ונאסר על לא עוול בכפו לפני שנקלע בדרכו של ראש ארגון פשע, אשר היו לו תכניות משלו עבור הארלם. ולבסוף, דני רנד, אשר ידוע גם בכינוי Iron Fist, הוא מומחה לאומניות לחימה עם כוחות מיסטיים, אשר התאמן בעיר המרוחקת ק'אן-לאן, אך בעונה הראשונה שלו, הוא עזב את המשמרת שלו כמגן העיר ק'אן-לאן וחזר לניו יורק, שם הוא נרדף על ידי ארגון הפשע "היד". האויב המושבע של Iron Fist ועתה גם של Daredevil.

לסיכום, כל הארבעה הם יתומים, אשר מוצאים את הדרך שלהם כגיבורים ובתחילת הסדרה The Defenders, כל אחד מהם נמצא בשלב אחר של קריירת לוחמות הצדק שלהם ובתחילת הסדרה הם בוודאי לא מעוניינים ליצור חבורה מגובשת ללוחמות בפשע. צ'ארלי קוקס טען בפני עיתונאי שמאז שאיבד את אלקטרה לידי "היד", הגבר ללא פחד כבר לא מעוניין להמשיך וללבוש את החליפה וללחום למען "הל קיצ'ן". קריסטן ריטר מסרה שג'סיקה ג'ונס הפכה למודעת יותר למה שקורה בעיר מאז שניצחה את קילגרייב, אך היא עדיין לא מעוניינת להיכנס אל אור הזרקורים. מייק קולטר הסביר שלוק קייג' יהפוך מהר מאד לבוגר מבין הארבעה. ולגבי Iron Fist, פין ג'ונס אמר שהדמות שלו תהפוך לחלק אינטגרלי וחשוב בבניית הצוות, למרות שהם לא מעוניינים בכך, לפחות לא בתחילת הדרך.

אבל מספיק לדבר על הארבעה באופן אינדיבידואלי, כולם כבר הוצגו בסדרות שלהם וכל אחת מהסדרות זרעה את הזרעים למה שאמור להביא אותם לכדי איחוד כוחות. התסריטאי הראשי, מרקו רמירז (אשר עבד לצד דאג פטרי גם על העונה השנייה של Daredevil אמר שעבור הצופים The Defenders תורגש כהמשך של כל ארבע הסדרות והיא תהיה יצירה מספקת מאד. ובכל מה שקשור לתמרון בין כל תמות של הסדרות, הוא מוסיף, שחלק מהרעיונות כבר נעו בין הסדרות השונות. - לדוגמא, ג'סיקה ולוק כבר מכירים אחד את השני. אז, אין בעיה כלשהי לאחד את הדרך שבה הם צריכים לעבור.

בכל מה שקשור לדרך שבה דרכם תעבור, ובכן, הפעם הראשונה שהם נפגשים, למרבה ההפתעה, היא במסדרון ואז הם עולים ביחד במעלית. אך לא יהיה להם קל להסתדר: ריטר מסרה שלג'סיקה ומאט תהיה דינמיקה של "חתול ועכבר", לדוגמא, בשעה שקולטר טוען שלוק ישמש במקרים רבים כפייסן של החבורה.

לא, סיגוני ויבר היא לא ה"משבר ברמת הרחוב", שרמירז התכוון אליו, אך היא תהיה חלק חשוב באיום על העיר שבה כל ארבע הגיבורים חיים. הדמות שלה, אלכסנדרה, היא "מרשעת רצינית וקשוחה מאד" והיא גם מוכנה בכדי להפיל את The Defenders. אבל לגבי מה שאלכסנדרה מעוניינת בו ומי היא בדיוק, התשובות הן שיש כמה סוגים של The Hand, הארגון המפוקפק עם הנינג'ות שלו. דני רנד ברח מק'אן-לאן במקום לקחת על עצמו את האחריות להגן על העיר. ומצד שני, אלטרה חוזרת בכדי להיות נשק עבור Black Sky.

ישנם רק ארבעה בחבורה, אך ישנם אנשים נוספים, אשר מגיעים בכדי לסייע "להציל את המצב". אל החבורה מצטרפים הדמויות של קולין ווינג (ג'סיקה הנוויק, אשר מסרה שהסדרה מתחילה כשהדמות שלה לא בניו יורק), מיסטי נייט, טריש ווקר, פוגי נלסון, ג'רי הוגארת', קארן פייג', סטיק וכמובן, קלייר טמפל (רוזריו דוסון, אשר הופיעה בכל הסדרות שהובילו אל The Defenders), שיש לה חלק חשוב בהבאת הארבעה לחבור יחדיו.

ובנימה יותר מבודחת. אפשר גם למצוא הצמדת צבעים לכל דמות. אדום עבור Daredevil, סגול עבור ג'סיקה ג'ונס, צהוב עבור לוק קייג וירוק עבור Iron Fist.

The Defenders גם לא אמורה להיות סוף הסיפור עבור הדמויות. לוב טוען, שהוא מקווה שהסדרה תמשיך להרחיב את היקום של "מארוול" על מסך הטלוויזיה. כפי שכבר ציינתי, עונות נוספות של Daredevil,
Jessica Jones ו Luke Cage כבר בשלבי הפקה ראשוניים. סביר מאד להניח ש The Defenders יקראו להצלה לפחות פעם נוספת, למרות שהמיני סדרה נועדה להיות רק מיני סדרה, לפחות נכון לעכשיו. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תתקן בבקשה שגיאות כתיב

D1D1 אמר/ה...

וואהו,
מזמן לא היו לי כל כך שגיאותכתיב בכתבה אחת.
זה מה שקורה, כאשר כותבים כתבה ברבע שעה ולא עושים הגהה...
בכל מקרה, תודה על ההערה.
תוקן.
מוזר, שההערה היחידה על הכתבה הייתה על השגיאות כתיב.
נו טוב, אני מתחיל להתרגל...

מאי אמר/ה...

מחכה ממש לסדרה, נראלי יהיה מעולה .. מחכה גם לגסיקה גונס עונה 2 .. לפי דעתי אין באמת סדרות קומיקס בטלוויזיה שמתקרבות בכלל לסרות של נטפליקס . הולך גם להיות ממש מצחיק עם מעט וגסיקה לפי מה שמספרים ..
רציתי לדעת אם כבר צפיתי בכל הסדרות של מארוול בנטפליקס ? ואיך היית מדרג אותם?

Gilad אמר/ה...

כתבה נהדרת!

מחכה מאוד לסדרה. בשבילי הדירוג הוא:

1)ג'סיק ג'ונס- מושלמת עם שחקנית ראשית נפלאה.
2)דרדוויל עונה 2 - בגלל המעניש דמות אדירה.
3)איירון פיסט- בגלל הקלילות ואומניות הלחימה.
4) דרדוויל עונה 1- לא אהבתי את קינגפין
5) לוק קייג' ( לא שרדתי את הפרק הראשון מרוב שיעמום)