יום חמישי, 6 ביולי 2017

פרסום: אז, מה קורה עם המותג Chuck ?



לא להאמין, אבל לפני חמש שנים הסתיימה אחת הסדרות היותר טובות בעולם הטלוויזיה. וכן, יכול להיות שלא כולם מסכימים איתי, אבל לטעמי סדרה זו הציגה על המסך קאסט נהדר עם כימיה גדולה ביניהם, עלילה סבירה ובעיקר הנאה צרופה. כמעט מיד לאחר שהסדרה הגיעה לסיומה, ובעיקר בצורה שהיא הסתיימה, מעריצי הסדרה חיפשו וביקשו בכל דרך אפשרית שהיא תחזור אל המסכים, כאשר ההתמקדות הייתה בסרט טלוויזיה, בוודאי לאחר שהסדרה "ורוניקה מארס" זכתה להחייאה שכזאת. עתה, חמש שנים לאחר מכן, הגיע הזמן לבחון מה מצב הבקשה הזאת.

כמעט מיד לאחר שהסדרה הסתיימה והדרישה לסרט טלוויזיה הגיעה התראיין זאקרי לוי וטען, שזה עדיין מוקדם מדי והאבק צריך לשקוע בכדי שהקהל יתגעגע אליה והשידורים החוזרים יגיעו למספר רב של מדינות. עשה רושם שחמש שנים מאוחר יותר הגיע השלב הזה, אולם הראיונות שסיפקו השחקנים בחודשים האחרונים מציגים מצב שונה לחלוטין.

על פי הראיונות הנ"ל אף אחד מחברי הקאסט לא מעוניינים בהחזרת המותג לחיים. כולם טוענים שאין טעם להחזיר אותה רק בכדי להחזירה, אלא אם יהיה תסריט איכותי. למרבה האירוניה, השחקן ששולל באופן חד משמעי הפקת סרט, לפחות בשלב הזה הוא זאקרי לוי, אשר היה הראשון שדווקא תמך ברעיון לפני זמן רב (אם כי חשב שזה יקרה בשלב מאוחר יותר).

מבט על הקריירה של השחקנים לאחר סיום הסדרה מראה שבעוד שאיבון סטראהובסקי (שרה) נחשבה לשם "חם" בתעשייה לאחר סיום הסדרה הרי שכיום כוכבה דועך בצורה משמעותית. ג'ושוע גומז (מורגן) ושאר חברי הקאסט הפציעו בכמה פרויקטים אבל לא יותר מדי כאשר רק לאדם בולדוויין יש סדרה שעדיין באוויר, The Last Ship וגם היא לפני סיום דרכה. אפילו ההצלחה שזאקרי לוי זכה לה לאחר סיום הסדרה דעכה, כך שלכאורה הייתם מצפים שהם ירצו לנסות להחיות את המוצר שעשה להם את הקפיצה הגדולה בקריירה, אולם תמונת המצב שונה לחלוטין.

לסיכום, כל המעריצים שרוצים לראות חומר חדש מהמותג Chuck צפויים להתאכזב. זה לא עומד לקרות, לפחות לא בזמן הקרוב, ולהערכתי גם בזמן הרחוק. טוב, הסיכויים היו מיזערים מלכתחילה...


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה! חבל :(
אבל האם כוכבה דעך? מדקסטר 24 ועד סיפורה של שפחה, נכון שגם להופיע עם ג'ייסון סטתהאם זה לא משהו [שאל את ג'ניפר לופז ;) (או דה נירו בסרט הספציצי)] ואמנם מועדון נשות האסטרונאטים הייתה רק מיני בסוף... נראה יפה לשחקנית אוסטרלית במקור [יכול להיות יותר טוב, אבל צ'אק עדיין לא הייתה להיט ענקי כמו שכולנו רצינו...]

שד משחת אמר/ה...

צ'אק היה להיט טוב בדיוק כמו שאמרת לפני כמה שנים.
וכמו שסוכן מחוק היה להיט אבל רק לפני כמה שנים
וזהו נגמר העניין של הציבור בסדרות מסוג זה והראיה שאין על המסך שום סדרה כזו
ואין הלחה כמעט לשום סדרה חוץ מהמפץ הגדול ו CSI כל השאר זה רק ריאלטי שבאמת מצליח
ובאמת חבל

אנונימי אמר/ה...

צ'אק הייתה סבירה ואגב אני חושב שהסוף היה דווקא סבבה