יום שישי, 14 ביולי 2017

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2018-2017: רשת FOX



רשת FOX לא צפויה לראות הצלחה גדולה גם בעונה הבאה, לפחות לא בנתוני הרייטינג. ערב יום שני של הרשת אמור לראות כיצד הסדרה Lucifer יורדת לכיוון של 0.8נק' מדד, בוודאי לקראת סוף העונה שלה ושאלת חידושה אמורה להיות רלוונטית מתמיד. יכול להיות שבמידה והסדרה תשרוד עונה נוספת היא תעבור לימי שישי לעונה אחרונה, אבל בכל מקרה, היא לא צפויה לזרוח מעל 1.0 נק' מדד יותר מדי.

The Gifted, אחת משתי התקוות הגדולות של הרשת, אמורה לסבול מהעובדה שהיא עולה אולי שנתיים מאוחר מדי. תקרת הזכוכית שלה לא גבוהה ובמידה והיא תגיע ל 1.5 נק' מדד זו תהיה הצלחה אדירה. קשה לי לראות אותה מגיעה אפילו לכך, למרות קאסט מרשים.

בימי שלישי, "נשק קטלני" הוכיחה בעונה שעברה שהיא הגיעה לתקרת הזכוכית שלה והסדרה צפויה להניב בין 1.0 ל 1.3 נק' מדד, אולם פרט לקסטרופה, ולא נראה לי שהיא עומדת בפני מצב שכזה, עונה נוספת היא צפויה לקבל. Brooklyn Nine Nine צפויה לקבל בתום העונה הודעת ביטול כמו גם New Girl, אשר תעלה בחצי השני של העונה. לגבי The Mick, המצב עדיין לא ברור. סוף העונה שעברה הראה שהסדרה אמורה לנוע, במקרה הטוב, סביב 0.9 נק' מדד. במקרה הרע, היא תיפול לכיוון 0.7 ולקבל גם היא הודעת ביטול. אולם, במידה ושאר הקומדיות יבוטלו, והכיוון שכך יהיה די חזק, קיימת אפשרות שהיא תישאר כחליפה.

בימי רביעי, Empire צפויה להמשיך ולאבד גובה והנתונים כבר צפויים לנוע סביב 2.0 נק' מדד ואולי גם למטה מכך, אולם עונה נוספת היא ללא ספק תקבל, כמו גם Star, אולם תהיה קרובה יותר לנתונים של 1.0 נק' מדד.

בימי חמישי, Gotham נמצאת בדמדומיה ושאלת חידושה תעמוד על הפרק, כאשר לאוויר גם עלולה להיזרק שאלת מעבר אפשרי לרשת ה CW, למרות שקשה לראות את זה קורה בשל תג המחיר הגבוה של הסדרה. לא ברור, נכון לעכשיו, לאן הרוח נושבת. נצטרך להמתין לנתוני הפרק הרביעי או החמישי בכדי להיות חכמים יותר.

The Orville היא אניגמה, אולם העובדה שסדרת מדע בידיוני לא הצליחה ברשת ברודקאסט בעיקר משום שלא נראתה לאחרונה סדרה שכזאת. היא תצטרך להיות איכותית מאד בכדי שתשרוד. יאמר לזכות הרשת שהם מנסים לקדם אתה כמה שאפשר, אולם גם במקרה הטוב קשה לראות אותה הופכת להצלחה כבירה, או אפילו להצלחה שתנוע סביב 1.7 נק' מדד ומעלה. הנתונים צפויים להיות נמוכים הרבה יותר.

בימי שישי, הדרמה The Excorcist צפויה לקבל הודעת ביטול בתום העונה. העובדה שהיא קיבלה הודעת חידוש לעונה נוספת הייתה מפתיעה מלכתחילה. נס נוסף ? קשה לראות את זה קורה.

יום ראשון הבא של הרשת צפוי לראות את הקומדיה The Last Man On Earth מסיימת את דרכה. עונה נוספת היא בגדר סיכוי קלוש עבורה (למרות שהוא עדיין קיים). Ghosted לא מייצרת באז ואין עליה דיבורים ברשת וסביר להניח שזו אינדיקציה שעתיד גדול אין לה, אולם קשה לדעת זאת נכון לעכשיו, רק לפי הפרקים הראשונים נהיה חכמים יותר. שאר סדרות הרשת (אנימציה) צפויות לחזור לעונה נוספת ללא בעיה.

בחצי השני של העונה אין יותר מדי סדרות שמחכות. The Resident מסקרנת בעיקר הכוכבת הראשית שלה, אמילי ואן קאמפ, אבל למרות שסדרות קודמות שלה הפכו ללהטים אחד אחרי השנייה, הפעם המצב שונה במעט. הרבה יהיה תלוי מתי היא תעלה ולאיזה משבצת שידור היא תזכה. במידה והיא תעלה בימי רביעי הסיכוי שלה לשרוד יהיה גבוה יותר, מאשר אם תשודר בימי שלישי או חמישי.

הקומדיה L.A To Vegas לא צפויה לקבל עונה שנייה בדיוק כמו שקרה ל Making History בעונה הקודמת. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX