יום שישי, 26 במאי 2017

מבזק: 8 חדשות טלוויזיה



1. American Gods חודשה לעונה שנייה על ידי רשת Starz. ואני אומר, חבל...

2. רשת HBO חידשה את הסדרות Veep ו Silcon Valley לעונה נוספת, אשר יעלו בשנת 2018. כמו כן, טי ג'יי מילר לא יחזור לעונה החדשה של הסדרה Silicon Valley כאלריך. ואני אומר, לגבי Veep כל הכבוד, לגבי Silicon לא כל כך. 

3. השחקנית סופיה בוש (בתמונה) לא חוזרת כחלק מהקאסט הראשי של הסדרה Chicago P.D כבלשית לינדזי בעונתה החמישית. עובדה זו נרמזה כבר בפרק סיום העונה הרביעית, כאשר היא נאלצה לעזוב את היחידה עבור ה F.B.I ועתה זה הפך לרשמי. נמסר, שההחלטה לעזוב את הסדרה הייתה של בוש. קיימת אפשרות שהשחקנית תפציע למספר פרקים מוגבל בכדי לסגור סופית את סיפור הדמות שלה. בהפקה החלו ללהק שחקנית ראשית חדשה שתפוס את מקומה. ואני אומר: כמה חבל...

4. "נטפליקס" ביטלה את הסדרה The Get Down לאחר עונה אחת. ואני אומר, יפה מאד. 

5. הסדרה The Son חודשה על ידי רשת AMC לעונה שנייה. ואני אומר: כמה שאני לא מתעניין בה...

6. "אמזון" מפתחת דרמה אודות דמותה של קליאופטרה, מלכת מצרים האחרונה. מי שיעמדו מאחורי הפרויקט הם האנשים שהביאו לעולם את Black Sails. ואני אומר: איזה יופי !!!

7. בסדרה Supernatural, השחקן מארק שפרד לא חוזר לעונה ה 13 של הסדרה בתור קראולי. ואני אומר: חבל...

8. העונה הרביעית של The Last Ship תעלה ב 20 באוגוסט 2017. ואני אומר: לא מאוחר מדי ? 

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

דווקא אלים אמריקאים היא מהסדרות היותר טובות שיש היום

שד משחת אמר/ה...

לגבי מארק שפרד הוא פשט מיצה את הדמות
יותר מעניין איך קסטיאל[מישה] יחזור

אנונימי אמר/ה...

מה קרה למארק שפרד?? ברור מה קרה לדמות שלו, אבל מה עומד מאחורי ההחלטה על הסיום הזה??

Unknown אמר/ה...

-אמריקן גדס טרם התחלתי לראות, אין לי דיעה.
-לגבי ה"בן" אנו תמימי דעים, ראיתי עשרים ומשהו דקות וזה בהחלט הספיק לי.
-אם מי שיצר את הסדרה המדהימה "בלאק סיילס" (שצר לי שנגמרה)מקים סדרה אחרת :)
אצפה בחפץ לב.
-לגבי העונה הרביעית של הספנה האחרונה גם כאן אנו תמימי דעים. הם לא שרלוק הולמס שצריך
להמתין לו כי יודעים שזו סדרה טובה עד מאוד.

שיהיה לנו שבוע מוצלח :)

JamesCrow אמר/ה...

אני אומר קודם כל שנראה שעובר עליך משהו חח.
כלכך הרבה שליליות בפוסט אחד.

1. קראתי את הספר וראיתי את הפיילוט.
מבחינת הפקה אין מה להוסיף, ראינו את היצירתיות כבר בחניבעל.

2. סיליקון וואלי לא פונה לכולם אבל למי שכן אין ספק שזאת אחת הסדרות הכיפיות והזורמות רק חבל שדמותו של ארליך עוזבת.

3. מת על סופיה בוש אבל הדמות שלה מיצתה את עצמה דיי מהר.

4. הביטול היה ברור מהיום הראשון בשל המחיר והבמאי שיש לו יותר מדי דברים על הראש.
אבל לומר יפה מאוד לאחת מסדרות המוזיקה הטובות ביותר שהיו על המסך בין אם מדובר בקאסט,פס-קול ותסריט.. לא מבין ואני זוכר שאמרת מראש שאתה לא מתכוון לצפות אז...

5. כחלק ממחיקת הסדרות שלי שעכשיו עומדת על 90 וממשיך למחוק זאת גם הייתה אחת המחיקות.

6. קליאופטרה? בלאק סאיילס? נשמע מעולה אבל לא מתכוון להוסיף יותר סדרות.

7. מארק שפרד שחקן גדול ובאמת אין תפקיד שהוא לא עושה טוב, הכי זכור לי ההופעה הקצרה שלו ב"באטלסטאר גלקטיקה" אבל.. מבין את ההחלטה ומקווה שימצא תפקיד חדש.

זהו בעקרון.. מחקתי בערך 40 סדרות והתוכנית היא להמשיך למחוק עד שכל הסדרות שישארו לי יגמרו.
זה כיף אבל גם גוזל יותר מדי זמן.

אז למר.בלוג.
המשך כתיבה מהנה וקצת חיוביות :)

לקוראי הבלוג:
שתהיה לכם צפייה והמשך קריאה מהנה של כל מה שנכתב ע"י אדם שמפנה מזמנו ונותן לכם את מה שהוא יכול בין אם אנו מסכימים עם הדעות ובין אם לא ;)

צ'או בנתיים.