יום ראשון, 12 במרץ 2017

תמונת מצב: רשת ה CW


סדרות שחודשו:

The Flash
Supergirl
Arrow
Legends Of Tomorrow
Jane The Virgin
Crazy Ex Girlfriend
Supernatural
Riverdale
The 100

סדרות שבוטלו:

The Vampire Diaries (עונה אחרונה)
Reign (עונה אחרונה)


סדרות שעתידן לא הוחלט:

No Tomorrow - הסיכוי לחידוש: 0%.

Frequency - הסיכוי לחידוש: 0%.


כמו כן, לרשת יש עדיין שתי סדרות אשר עומדות לעלות בשבועות הקרובים. The Originlas צפויה לחזור בעוד מספר ימים ונכון לעכשיו, ברשת עדיין מעוניינים לראות את הסדרה ממשיכה לעונה נוספת, וזאת כמובן בכפוף לנתוני רייטינג סבירים, לפחות כפי שהניבה הסדרה בעונה הקודמת. ברשת חושבים גם בעונה הבאה להעניק לה בין 13 ל 16 פרקים בלבד, כאשר עדיין לא ברור באם ברשת יהיו מעוניינים שהיא תפתח את העונה ביום שישי או תמשיך להיות מחליפה כפי שהייתה העונה. נכון לעכשיו, הנטייה היא שהיא תתחיל את העונה הבאה במידה ותחודש. הכל יהיה תלוי בנתוני הרייטינג של הסדרה.

בימים האחרונים גם צצה ידיעה שג'וזפה מורגן, השחקן הראשי של הסדרה The Originals, הצטרף לפיילוט מהעולם של X-Men שרשת FOX מפתחת. המעריצים בוודאי חששו שההצטרפות של מורגן לפרויקט מבשרת את סוף הסדרה The Originals. טוב, המעריצים יכולים להירגע, הידיעות על הצטרפות מורגן לפיילוט של רשת FOX לא היו נכונות והוא כלל ועיקר לא צורף לקאסט של הסדרה. בכל מקרה, גם אם הוא היה מצטרף לפרויקט החדש, צריך לזכור שהשחקנים לפעמים מתחייבים למספר פרויקטים בו זמנית, בעיקר לנוכח אי הודאות לגבי עתיד הסדרות ובמקרה הזה עתיד The Originals אכן עדיין לוט בערפל, לפחות עד שיודיעו אחרת. אולם, כאשר השחקנים מתחייבים לפרויקטים הללו הם מודיעים על העדיפות שלהם למפיקים ובמקרה הנ"ל, במידה ומורגן היה מלוהק לפרויקט החדש, פרויקט אשר קרוב לוודאי שיאושר על ידי רשת FOX, הוא עדיין יהיה מחויב ל The Originals לפני כן, כך שאם שני הפרויקטים יאושרו במקביל ולוחות הזמנים לא היו מאפשרים את צילומיו בשניהם, הוא עדיין היה מחויב ל The Orignals ובשל כך היה נאלץ לוותר על הפרויקט החדש.

סדרה נוספת שברשת עומדים להחזיר בעוד מספר שבועות הינה iZombie, אשר תחזור לעונה שלישית. נכון לעכשיו, ברשת אפילו לא מתלבטים בנוגע לשאלת חידושה ופרט לקטסטרופה בנתוני הרייטינג, שקשה לראות שזה מה שעומד לקרות, במיוחד לאור שיבוצה אחרי The Flash, היא צפויה לשוב לעונה נוספת.

נתוני הפרקים הראשונים של שתי הסדרות הנ"ל יהוו אינדיקציה לאיזה כיוון הן נעות. כמובן, שהרבה יהיה גם תלוי במספר הפיילוטים שהרשת תאשר לעונה הבאה, במידה ויאושרו יותר מארבע פיילוטים, המצב עלול להשתנות, משום שהרשת כבר חידשה תשע סדרות ולא יהיה לה מספיק משבצות שידור. 

אין תגובות: