יום רביעי, 8 בפברואר 2017

פרסום: 21 פרויקטים חדשים ברשתות הברודקאסט האמריקאיות (8 בפברואר 2017)



רשת NBC אישרה פיילוט לדרמה בשם Drama High. הדרמה תעסוק בקבוצת הדרמה של בית ספר והסטודנטים המצוינים, אשר מתחילים לפרוח, כאשר מורה בעל תשוקה גדולה למקצוע ואיש משפחה מגיע לבית הספר ומצליח גם לרומם את העיירה כולה.



רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה Army Brother. הקומדיה היא אודות משפחה לא קונבנציונלית, אשר נוצרת כאשר גבר מצליח, אחותו המשונה ושני ילדיה מוצאים את עצמם לא רק אחד בחיי השני, אלא גם חיים תחת קורת גג אחת. 




רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה בשם Unit Zero. הסדרה אמורה לעקוב אחר מהנדסת של ה C.I.A ואם חד הורית, ג'קי פינק (טוני קולט), אשר מובילה קבוצה של סוכנים צעירים לראשונה אל השטח. בכל פרק, הקבוצה תימצא במאבק נגד השעון וכל מקרה הוא אחד מהמקרים הגדולים שיש ובהם מעורבים מקרים בעלי משמעות לאומית והם יצליחו משום שאף אחד לא יחשוד בהם שהם מרגלים.

רשת ABC אישרה פיילוט לגרסה אמריקאית של הדרמה הבלגית Salamander. הדרמה תעסוק בבנק בו 66 תיבות נשדדו. הלקוחות רוצות להשתיק את הסיפור, אך מפקח משטרה מהאסכולה הישנה רוצה לפענח את הפרשה. כאשר חלק מהדמויות המרכזיות נרצחות, מתאבדות או נעלמים הוא מגלה עד כמה המקרה יוצא דופן. הוא מגלה שהקרבנות הם חלק מארגון הנקרא "סאלאמנדרה", המורכב מהאליטה הפוליטית והתיבות הסתירו סודות והם יכולים להפיל את כל המדינה.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה Las Reinas. הסדרה תעסוק בבלשית סוניה דה לה ריינה, אשר חייבת להתעמת עם העבר שלה, לאחר שמקרה חדש גורם לה להתאחד עם משפחתה המוזרה, משפחת הפשע הגדולה ביותר במיאמי. כאשר היא חוזרת לעולם אותו היא זנחה, סוניה חייבת לנוע בין המחויבות לעבודה ולחוק ולמשפחתה.

רשת ABC אישרה פיילוט לספין אוף של הקומדיה The Goldbergs. הסדרה אמורה להתרחש בשנות התשעים ותתמקד בדמות של בריאן קאלן (המאמן). הסדרה תעסוק בשני מורים, אשר הופכים לדמות אב לשלשה ילדים.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Splitting Up Together, מבית היוצר של אלן דג'נרס. הקומדיה תעסוק בזוג שחיי הנישואים שלהם ניצתים מחדש בעקבות הגירושין שלהם.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה Household Name בכיכובה של קרול ברנט. איימי פולר אמורה להיות המפיקה של הסדרה. הקומדיה תעסוק במשפחה אשר יש לה הזדמנות לקנות את הבית המושלם עבורם, בית שלא יוכלו לשלם עבורו. יש רק בעיה אחת, הם חייבים לגור ביחד עם בעלת הבית, שחקנית לשעבר (ברנט), עד שהיא מתה.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Charlie Foxtrot. הקומדיה תתמקד בצ'ארלי טיילור, רופא שיניים בפורט בראג, אשר לאחר שאחיו ג'ו נהרג בקרב חייב לעמוד במילתו ולהגן על ילדיו בני העשרה של ג'ו ובארוסתו, אנג'לינה, אישה אימפולסיבית אשר נכנסת הרבה לצרות. על צ'ארלי להפוך לגיבור בשביל לעשות זאת.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה Loosing It. הקומדיה תעסוק בשלשה אחים לא יוצלחים והוריהם, אשר - בין גירושין, הורות חדשה, דמנציה בתחילת דרכה ועוד...- מאבדים את השפיות שלהם בדרכים שונות. ורק בזכות המשפחה הם יוכלו לקבל אותה בחזרה.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה Jason Vs. Everbody. הקומדיה תעקוב אחר שחקן ה N.B.A לשעבר ג'יילן רוז בשעה שהוא מתמודד עם הקריירה שלו, התחייבותו והאחריות שלו כאב חד הורי.

רשת ABC אישרה קומדיה חדשה, אשר תתמקד באב חג הורי אינטליגנט, אך בעל בעיות מבחינה רגשית, אשר עובר לקווינס עם שתי בנותיו ויוצר משפחה חדשה עם התושבים המקומיים בבניין הדירות בו הם מתגוררים.


רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם S.W.A.T. מדובר בריבוט לסרט משנת 2003 אודות יחידת משטרתית מובחרת שבה הלוטנט הוא אפרו-אמריקאי, אשר נקרע בין המחויבות שלו לחבריו השוטרים מצד אחד ולחבריו מהרחוב מצד שני.

רשת CBS אישרה פיילוט לקומדיה בשם Real Life. הקומדיה תספר את קורות מערכת היחסים בין שני בני עשרים פלוס, אשר עוברים להיות ממכרים בעבודה משני חלקי השונים של ארה"ב (מזרח ומערב) לעובדים באותו מקום.

רשת CBS אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Hanna Royce's Questionable Choices. הקומדיה עוסקת באישה, אשר לקחה מספר החלטות מעניינות בחייה, אשר כוללים שלשה ילדים משלשה גברים שונים, אבל ההחלטות שלה יצרו עבורה משפחה חמה ואוהבת.

רשת CBS אישרה פיילוט לקומדיה Brothered Up. הקומדיה תעקוב אחר שוטר אפרו-אמריקאי בעל בעיות רגשיות, אשר מצוות עם שוטר ממוצא פקיסטני, אשר מדגיש את הרגשות שלו והם צריכים למצוא דרך לעבוד ביחד.





רשת ה CW אישרה פיילוט לדרמה בשם Life Sentence. הדרמה תעסוק באישה צעירה אשר מאובחנת כחולת סרטן סופנית. לאחר שהיא מגלה שהיא לא באמת חולת סרטן היא תצטרך לחיות עם הבחירת שלה כאשר חשבה שהיא עומדת למות. 

רשת ה CW אישרה פיילוט לדרמה בשם Insatiable. הדרמה תסוב סביב עורך דין דרומי, אשר משנה קריירה והופך למאמן  לתחרויות יופי, כאשר הוא לוקח נערה צעירה כקליינטית, כאשר הוא לא יודע מה הוא עומד להשליך על העולם.

רשת ה CW אישרה פיילוט לדרמה Valor. בסדרה זו הגבולות בין הדיספלינה של הצבא ורצונות האנושות נבחנים בבסיס צבאי, אשר מכיל קבוצת עילית של טייסי הליקופטר בו הם גם מתאמנים. יהיו בסדרה גם פלשבקים בסדרה אודות הטייסת הראשונה ביחידה. הם גם יגלו סודות של הצבא והממשלה, אשר הובילו לפעולה של הצלת חיילים שנעלמו.

רשת ה CW העבירה לפיתוחה את הפיילוט Black Lightning, לאחר שמתברר שבסופו של דבר רשת FOX ויתרה על ההפקה, אך התברר שההפקה ממשיכה כרגיל. עתה מתברר שרשת ה CW היא זו שלקחה את הפרויקט. במקרה והפייילוט אכן יאושר לסדרה יהיה מעניין מאד אם גרג ברלטיני יחזור בו מהודעתו שהסדרה לא תהיה חלק מהעולם של סדרות ה DC Comics שיצר עבור הרשת.

רשת ה CW העבירה לעונת הפיילוטים 2019-2018 את הריבוטים ל Charmed ו The Lost Boys. 




הריבוט של הסדרה L.A. Law מתעכב בשל העובדה שהפיתוח הראשוני של הסדרה לא יצא לשביעות רצון ההפקה ולכן בהפקה החליטו לפתח את הריבוט מחדש. 

אין תגובות: