יום ראשון, 26 בפברואר 2017

עונת הפיילוטים 2017: הפיילוטים של רשת ה CW



Life Sentence (אושרה לסדרה) - הדרמה תעסוק באישה צעירה אשר מאובחנת כחולת סרטן סופנית. לאחר שהיא מגלה שהיא לא באמת חולת סרטן היא תצטרך לחיות עם הבחירת שלה כאשר חשבה שהיא עומדת למות.

שחקנים: לוסי הייל, דילן וולש, ג'יליאן וויגמן, ג'ייסון בלייר, ברוק ליונס, אליוט נייט, קרלוס פנווגה. 


Insatiable - הדרמה תסוב סביב עורך דין דרומי, אשר משנה קריירה והופך למאמן לתחרויות יופי, בשעה שהוא לוקח נערה צעירה כקליינטית, כאשר הוא לא יודע מה הוא עומד להשליך על העולם.

שחקנים: דאלאס רוברטס, דבי ראיין, ארין ווסטברוק, מיכאל פרובוסט, שרה קולונה, קימי שילדס, אליסה מילאנו, איירין צ'ואי.


Valor (אושרה לסדרה) - בסדרה זו הגבולות בין הדיספלינה של הצבא ורצונות האנושות נבחנים בבסיס צבאי, אשר מכיל קבוצת עילית של טייסי הליקופטר בו הם גם מתאמנים. יהיו בסדרה גם פלשבקים בסדרה אודות הטייסת הראשונה ביחידה. הם גם יגלו סודות של הצבא והממשלה, אשר הובילו לפעולה של הצלת חיילים שנעלמו.

שחקנים: מאט באר, קריסטין אוצ'ואה, צ'ארלי ברנט, דאבליו טרה דיוויס, נייגל טאטק, קורבין ריד, מליסה רוקסברו.


Dynasty (אושרה לסדרה) - הלהיט משנות השמונים. האחראים לריבוט הם המפיקים של Gossip Girl" הכוונה היא לג'וש שוורץ וסטפני סאווג'. בריבוט הנ"ל, הסדרה תעסוק בשתי משפחות עשירות מאד: משפחותת קרינגטון וקולבי והמריבה שלהם על ההון והילדים שלהם. הסדרה תתמקד בשתי נשים: פאלון קרינגטון, בתו של הביליונר בלייק קרינגטון, והחותנת העתידית שלה: קריסטל. מציינים גם שהקאסט אמור להיות מגוון יותר (ככל הנראה קריסטל לא תהיה לבנה, כפי שהייתה לינדה אוונס בסדרה המקורית).

שחקנים: נטלי קלי, אליזבת' ג'יילס, סאם אדקו, רוברט כריסטופר ריילי, גרנט שואו, אלן דייל, רפאל דה לה פונטיין.


Searches - עשר שנים לאחר מות ההורים שלהם, נער פרגמטי ונערה בעלת נפש חופשיה חייבים לשתף פעולה ביחד לאחר שהם מגלים שהסיפורים המבעיתים של אמם הם הדרך לגלות את המיתולוגיה והמיסתורין שבעולם.

שחקנים: זיין הולץ', וויליאם מילר, ג'נין מייסון, אלכס מקגרגור, ג'וש קיד, מארק בלוקאס.


Black Lightning (אושרה לסדרה) - לאחר שמתברר שבסופו של דבר רשת FOX ויתרה על ההפקה, אך התברר שההפקה ממשיכה כרגיל. עתה מתברר שרשת ה CW היא זו שלקחה את הפרויקט. במקרה והפייילוטט אכן יאושר לסדרה יהיה מעניין מאד אם גרג ברלטיני יחזור בו מהודעתו שהסדרה לא תהיה חלק מהעולם של סדרות ה DC Comics שיצר עבור הרשת.

שחקנים: קרס וויליאמס, נאפסה וויליאמס, צ'ינה אן מקיין, קריסטין אדאמס. 

אין תגובות: