יום שלישי, 10 בינואר 2017

פרסום: 3 פרויקטים חדשים (9 בינואר 2017)



ג'ריקה הינטון ("האנטומיה של גריי), סוזי בייקון (Scream), דניאל זובאטו (Fear The Walking Dead) וריימונד לי יככבו לצד הולי האנטר בסדרה החדשה של אלן בול עבור רשת HBO.

הסדרה תתמקד במשפחה רב תרבותית, פרופסור לפילוסופיה, גרג בישוף, ואשתו עורכת הדין, אודרי בלאק (האנטר), אשר מאמצים ילדים מוייטנאם, סומליה וקולמביה לפני שהם מולידים ילד משלהם בשנות הארבעים. ואז, אחד הילדים מתחיל לראות משהו שאחרים לא. האם מדובר במחלה או במשהו אחר. אודרי מנצלת את היכולות שלה כפסיכיאטרית בעולם החברות . היא מאמינה שהיא יודעת מה טוב עבור כולם, מה הבעיות שלהם וכיצד לפתור אותם. אבל עתה, כשבעלה נלחם בדיכאון וילדיה עתה גדולים, היא מגלה שגם היא מתחילה שלב אחר בחייה.

לי יגלם את דמותו של דוק, מאמן אישי לחיים, אשר אומץ מוייטנאם כאשר היה בן 5. הוא רצה לעבוד בעבודה שלו מאז שהיה צעיר, אך האמביציה שלו מסתירה עבר שהוא לא התמודד איתו.

הינטון תגלם את דמותה של אשלי, בעלת ויוצרת אתר למכירת מוצרי אופנה, רעיה ואם לבת 4, אשר נולדה בסומליה, אומצה כאשר אמה מתה ואביה גורש. היא מתחילה להבין שהחיים הם לא שחור ולבן וכמו כן, שהם מתחילים להתפרק.

לגבי הינטון, לא ברור כיצד התפקיד שלה בסדרה זו ישפיע על תפקידה ב"אנטומיה ש גריי", שם היא חלק מהקאסט הראשי.

זובאטו יגלם את דמותו של רמון, אשר אומץ מבית יתומים מקולומביה בגיל 18 חודשים ועתה הוא בשנתו האחרונה בקולג', שם הוא לומד עיצוב משחקי מחשב. הוא רגיש וחייו מתהפכים כאשר הוא מתחיל לסבול מהזיות שאי אפשר להסביר.

בייקון תגלם את דמותה של קריסטן, הבת הביולוגית היחידה של הוריה, תלמידת תיכון, אשר הרגישה תמיד נחותה לעומת אחיה והיא מרגישה דחף למצוא משהו שיגדיר אותה אחרת כילדה הלבנה במשפחה הרב תרבותית.



רשת AMC מפתחת סדרת טלוויזיה בשם On Becoming a God In Centeral America. מדובר בקומדיה שחורה שכל פרק שלה יארך כשעה, כאשר קריסטין דאנסט תככב בתפקיד הראשי וגם תפיק את הסדרה.

הסדרה תעקוב אחר כת של יזמים חופשיים ואישה אחת אשר תרדוף אחר החלום האמריקאי בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. קריסטל גיל (דאנסט), אישה שזה עתה התאלמנה ונשארה ללא כלום, היא עובדת בשכר מינימום בפארק מים. קריסטל מזקרת, מרמה ומתחמנת את דרכה במזימת פירמידה, אשר הביאה אתה למצב שבו היא נמצאה קודם לכן.




ג'ים סטורג'ס ואגנס דין יגלמו את צמד הבלשים בלשים רוברט היקס ואיליין רנקו, שותפים ואויבים בלונדון, אשר רוצים לאכוף את החוק ולהגן על האנשים שהם אוהבים בעולם אשר רק הולך ומדרדר.

רוברט היקס הוא איש משפחה ובלש מחויב, אך הוא גם מושחת. איליין רנקו היא בלשית שקשה להתמודד איתה, היא פגומה ולחלוטין לא מושחתת. הם נמצאים משני צידי המתרס מבחינת מוסר, אך הם חייבים ללמוד לעבוד ביחד אם הם רוצים לשרוד עד סוף העולם.

העונה הראשונה תהיה מורכבת משישה פרקים בני שעה כל אחד. הצילומים יחלו לקראת סוף החודש, כאשר השידור יתרחש לקראת סוף השנה.

אין תגובות: