יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

פרסום: 24 פרויקטים חדשים (11 באוקטובר 2016)



הסרט Eternal Sunshine Of The Spotless Mind מגיע אל המסך הקטן. הסרט מנשת 2004 בכיכובם של ג'ים קארי וקייט ווינסלט עסק בשני אנשים אשר רוצים למחוק את הזיכרונות של אחד מהשני. לאחר שהסדרה תפותח היא תוצע לרשתות.



רשת HBO מפתחת פיילוט בשם Succession. הסדרה אמורה לעקוב אחר משפחת רוי, משפחה עשירה ובעלת כוח, אך גם בעלת הרס עצמי. הדרמה תתמקד בלויאליות משפחתית, עסקים בינלאומיים והמרדף אחר כוח במאה ה 21. בראיין קוקס יגלם את דמותו של לוגן רוי, הפטריארך של המשפחה, והאיש ששולט בחברת המדיה של המשפחה, ג'רמי סטרונג יגלם את דמותו של קנדל רוי, הבן הבכור מהנישואים השניים של לוגן, מנהל אחת המחלקות. קיריאן קולקין יגלם את דמותו של רומן רוי, הבן הפלייבוי של לוג והאח הצעיר של קנדל.



רשת AMC העניקה 10 פרקים לסדרה חדשה בשם Lodge 49. הסדרה תעקוב אחר גולש מלונג ביץ', אשר מצטרף ללודג', שם הוא מוצא משמעות חדשה לחייו ויתמודד עם הפחדים והתקוות הגדולות שלו. דמויות נוספות שיופיעו הם ליז, אחותו התאומה וארני פונטיין, אפרו אמריקאי מלודג', אשר מקבל אותו בזרועות פתוחות.



רשת MTV מפתחת דרמה חדשה בשם Freak Of The Heartland, הסדרה תתרחש בעיירה אשר משמרת סוד. משפחת טרבור מסתירה באסם את וויל, האח המעוות שלהם. כאשר השריף מגלה את וויל והורג את אב המשפחה לאחר מאבק, הבנים מתחילים לברוח לאחר שהם הופללו ברצח ומגלים שוויל הוא לא ה"פריק" היחיד שנולד בעיירה ושהשריף הרג רבים מהם במהלך השנים. עתה הוא רוצה לסיים את העבודה ורק טרבור עומד בדרכו. טרבור יעשה הכל בכדי להגן על וויל ועל שאר ה"פריקים".



רשת USA מפתחת דרמה חדשה בשם Elements. ביום יפה במיאמי מתחיל לרדת שלג ולא מפסיק, הופך את העולם לקפוא בשעה שגבר מחפש אחר ארוסתו, לפני שהעולם יקפא לחלוטין.



רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Redliners. הסדרה תעקוב אחר צמד מרגלים לשעבר, אשר חיים בפרברים ומופעלים מחדש כאשר לאחר שמישהו מנסה לחסל אחד מהם והמתנקש מת. הם מגלים שחייהם הקודמים משפיעים על חייהם החדשים בשעה שהם מתחילים להשתמש בכישוריהם הישנים בכדי לפתור בעיות בחיי היום יום.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם The Eight. הסדרה תתרחש בחברת הביטוח AIG, ביחידה המתמחה בביטוח של בתים הנרדפים על ידי רוחות. לאחר שמייסד החברה מת, הקבוצה נמצאת במירוץ למצוא את 8 הבתים בצפון אמריקה, אשר קושרים על ידי כוח אפל.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם In Defence Of Tom Parish. הסדרה תתמקד בטום פאריש, סניגור מצליח ממנהטן, אשר פעם היה גנב אמנות מפורסם, לאחר שנכנס לכלא החל ללמוד משפטים, המציא את עצמו מחדש ועלה לגדולה. הוא מנסה לגרום למשפחתו לסמוך עליו. הווא עובד לצד סוכן F.B.I שלא מאמין שהוא באמת השתנה.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט למותחן חדש בשם Flight Risk. הסדרה תעקוב אחר מאדי סילבה, עורכת דין מצליחה שלא מתפשרת נגד פושעים, אך כאשר היא מתפרצת במהלך ניסיון גישור בכך שתחסל את מי שעומד להיות בעלה לשעבר ולמחרת הוא נמצא מת היא נאלצת לעבוד עם פושע אותו הייתה אמורה לתבוע בכדי שיסייע לה לנקות את שמה.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה משפטית בשם Infamous. הסדרה תעסוק בעורך דין עולה, אשר נכנס לכלא על רצח שהוא לא זוכר ולא חושב שביצע. 6 שנים לאחר מכן הוא משתחרר בשל טעות טכנית. הוא חוזר לחברה ומוצא שאחיו השתלט עליה ועל ארוסתו. הוא פותר מקרים מדי שבוע ויעשה הכל בכדי לזכור מה בדיוק קרה.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של מינדי קאלינג ואשר תעסוק בבעלת מכון כושר כריזמטי ללא שאיפות, אשר חיה עם אחיה הקטן. החיים שלהם משתנים לאחר שהם מקבלים עליהם את גידול בנם של אחיהם הגדול אותו מעולם לא פגשו.



רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה חדשה בשם Controversy, אשר תעסוק ביועצת למשברים אישיים שמגיעה בכדי לייעץ לאוניברסיטה כאשר מישהי טוענת שקבוצת שחקני פוטבול מהאוניברסיטה אנסו אותה. היא חוברת לעורך הדין של האוניברסיטה בכדי להגיע לאמת.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה בשם Type A. הקומדיה תעקוב אחר קבוצה של אנשים שנבחרים בקפידה לבצע עבודות שאף אחד לא יכול לעשות. אולם, יש בעיה אחת: הם חרא של אנשים...



רשת ABC מפתחת דרמה משטרתית חדשה בשם Protect & Serve. הסדרה תעקוב אחר המתרחש בעיר לאחר ירי של אדם על ידי שוטרים ובפרעות המתרחשות. היחידה המשטרתית מפוזרת ומתמנה צ'יף חדש, אשר אמור לבנות אותה מאפס.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה רפואית בשם The Good Doctor. הסדרה תעקוב אחר מנתח צעיר עם תסמונת סוואנט, אשר מגויס למחלת ילדים בבית חולים יוקרתי. השאלה היא האם בן אדם שלא יכול לתקשר עם אנשים יכול לעבוד במחלקה שכזאת ?

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם The Crossing אודות פליטים, אשר נקרעים ממלחמה ששיסעה את הארץ. המדינה ? אמריקה. הזמן ? 500 שנה בעתיד.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה אשר תתמקד בקבוצה של אנשים מהכוחות המיוחדים של ארה"ב, אשר יצטרכו לנווט בין המשימות שלהם והמתח, הרומנים והפעילות בתוך היחידה שלהם.

רשת ABC העניקה התחייבות לקומדיה חדשה אודות אמן היפ הופ כושל אשר רץ לראשות העיר בכדי לקדם את קלטת הדמו שלו וזוכה.

רשת ABC העניקה התחייבות לקומדיה חדשה, אשר תעסוק בשני אחים, שלאחר שאמם מתה חוזרים לשכונת ילדותם.



רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט ל Burglar's Guide To The City. הסדרה תעקוב אחר קוצה של אנשים, אשר מתנהגים כרובין הוד מודרניים, אשר מובלים על ידי ארכיטקט עם עבר בעייתי. הם משתמשים בכישרונות שלהם בכדי לגנוב מפושעים עשירים בכדי להעניק לאלו שנפגעו מהמערכת.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Still At Large, אשר תעסוק בגבר אשר לאחר שהוא הופך לרוצח מפורסם לאחר רצח שהוא לא ביצע, הוא מגויס על ידי אנשי המארשל בכדי לאתר נמלטים אחרים. מצרפים לו שותפה אשר לא בטוחה שהוא אכן לא אשם.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם The 313. לאחר ששערוריית סקס מפילה את המשטר הישן, יושבת ראש מועצה מקומיתבת 29 (טיקה סאמפטר) הופכת להיות ראשת העיר של דטריוט,

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בכיכובה של דיאן גררו אודות עורכת דין בחברה מצליחה, אשר מתחילה לקחת על עצמה תיקים ללא תשלום של מהגרים, לאחר שעברה כבת להורים שגירשו אותם מתגלה בשל מקרה חירום משפחתי.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Hanna Royce's Uuesionable Choices. הקומדיה תתרכז באישה, אשר קיבלה כמה החלטות מעניינות בחייה ובעיקר הבאת 3 ילדים מ 3 גברים שונים, אך ההחלטות מביאות אותם להיות משפחה יחודית ומאושרת.

אין תגובות: