יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

מבזק: 22 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 27 בספטמבר עד ה 2 באוקטובר 2016



The Strain חודשה לעונה רביעית ואחרונה, אשר תשודר בקיץ 2017.

הסדרה High Maintenance חודשה לעונה שנייה על ידי רשת HBO והיא תעלה בשנת 2017.

רשת FXX חידשה את הסדרה You're The Worst חודשה לעונה רביעית.

רשת NBC ביטלה את הסדרה Aquarius לאחר שתי עונות.

רשת NBC העניקה ל This Is Us הזמנה לחמישה פרקים נוספים, בכך מספר הפרקים שלה בעונה הראשונה יעמוד על 18 פרקים.

רשת ABC העניקה עונה מלאה לשתי סדרות חדשות שלה, הכוונה היא ל Designated Survivor ו Speechless. כל אחת מסדרות תקבל עונה בת 22 פרקים במקום ה 13 שהוזמנו עד עתה.

רשת ABC קיצרה את מספר הפרקים של הקומדיה Imaginary Mary, הקומדיה החדשה של ג'נה אלפמן, אשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה, מ 13 ל 9.

השחקן גארט דילהרט יככב בתפקיד הראשי בסדרה החדשה Mosters Of God שרשת TNT מפתחת. לאחר סיום מלחמת האזרחים, הקולונל ביל לנקאסטר (דילהארט) הוא המנהל של הבסיס הצבאי החדש בפורט ת'אייר אשר בטקסס, אשר מוקם בכדי לבסס יחסי שלום עם שבט הקומנצ'י. אך הוא יעשה הכל בכדי לחסל את השבט.

בסדרה Still Star Crossed, השחקנית הבריטית קלייר קופר מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור ליידי מונטאג', שהיא אמנית מניפולציות, אשה עם עבר מפוקפק וסודות מסוכנים.

בסדרה Channel Zero, השחקן ג'ף וורד לוהק כשחקן הגברי הראשי של הסדרה לעונה השנייה שלה.

בסדרה Riverdale, השחקן סקיט אולריך מגיע לסדרה כשחקן אורח אשר יפציע בפרק הרביעי של העונה וירגיש טינה כלפי הדמות של אבא של ארצ'י, פרד אנדרוז, ויש לו קשר מיסתורי עם ג'אגהד ג'ונס.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן שון מקגוויר חוזר כדמות של רובין הוד למספר רב של פרקים בעונה השישית למרות שהדמות שלו מתה בעונה החמישית. אין מידע רב על חזרתו, רק שהוא לא מוחזר מהמתים.

בסדרה Chicago PD, השחקן ג'ון סדה, אשר מגלם בסדרה את דמותו של אנטוניו דוסון, עובר מהסדרה Chicago PD ל Chicago Justice. הוא יצוות ללורי נאגלה, דמות אותה תגלם גואל קארטר.

בסדרה Lost In Space, השחקנית מולי פרקר תככב בדמות הנשית הראשית מורין רובינסון אותה גילמה ג'ון לוקהארט ברימייק של הסדרה.

בסדרה The Magicians, השחקן כריסטופר גרהאם (Covert Affairs) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסן ג'ון גיינס, אשר מגלה שהוא ניחן בכוחות.

בסדרה Outcast, בתפקיד אורח מתמשך הינו סי תומאס האוול (The Amazing Spiderman), הוא יגלם דמות של אדם מיסתורי בעל אג'נדה משלו, אשר מגיע לרומא.

בסדרה American Crime, השחקנית סנדרה הו ("האנטומיה של גריי") מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת. בתור עובדת סוציאלית בשם אבי טנאקה, אשר הקימה מקלט לנשים מוכות.

בסדרה Empire, סמואל האנט (Chicago PD) מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאקסבייר רוזן. הוא עומד להיות ראש ה A&E.

בסדרה Jane The Virgin, השחקן ריקארדו חביירה ("עקרות בית נואשות") מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כמושא אהבה עבור סיומרה, חבר לשעבר מעברה אשר היה החבר שלה כשהיא הייתה נשואה.

בסדרה Nashville, מצטרפים שני שחקנים בתפקידי אורח מתמשכים: ג'וזפה דיוויד ג'ונס וקמרון סקוגינס. דיוויד ג'ונס יגלם את דמותו של מוזיקאי בגילאי העשרים, אשר נועד לדברים גדולים, אך סובל משינויי מצבי רוח. המוזיקה שלו היא אלקטרונית עם עדכון מודרני. סקוגינס יגלם את דמותו של זאק ווילס, ביליונר מסיליקון ואלי ומעריץ של ריינה. מדובר בחנון.

בסדרה 24, מצטרפים שני שחקנים: טיפאני היינס (Bones, בתמונה) וביילי צ'ייס (Longmire). טיפאני תגלם את דמותה של איישה, החברה של אייזק וגם חלק מעולם הסמים. ביילי יגלם את דמותו של לוק, סוכן שטח של ה CTU ועתה הוא מנהל מחלקת המבצעים של היחידה.

בסדרה This Is Us, השחקן סאם טראמוול (True Blood) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כבן, האיש במרכז של להקת בלוז וג'אז. אין מידע באם הוא יופיע בזמן הווה או בפלשבקים מהעבר.

בסדרה Arrow, סוזאנה תומפקינס, אשר גילמה את דמותה של מוירה קווין, חוזרת לפרק ה 100 של הסדרה. אין מידע כיצד היא תופיע היות והיא חוסלה.

בסדרה Criminal Minds, השחקן דיימון גופטון (Empire) מגיע לסדרה בכדי להיות חלק מהקאסט הראשי והוא אמור לנסות לסגור את החלל שנותר לאחר עזיבת דמותו של תומאס גיבסון (הוצ'נר). גופטון יגלם את דמותו של הסוכן המיוחד סטפן ווקר, פרופיילר חדש אשר יוצג בפרק השמיני של העונה.

בסדרה Star, הדוגמנית נעמי קמפבל תגיע לסדרה של רשת FOX בתפקיד אורחת מתמשך בתור רוז ספנסר, אמה של אלכסנדרה. 

אין תגובות: