יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

פרסום: 21 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (18 באוקטובר 2016)



"נטפליקס" העניקה אישור לדרמה חדשה בשם Atypical. הסדרה תעקוב אחר סאם (קייר גילכריסט), אוטיסט בן 18 בשעה שהוא מחפש אחר אהבה ועצמאות. מסעו הכואב אך גם המצחיק גורם למשפחתו להסתגל למציאות חדשה. ג'ניפר ג'ייסון תגלם את דמותה של אלסה, אמו, שגם היא נמצאת במצב של גילוי עצמי. מייקל רפפורט יגלם את דמותו של דאג, אביו. בריג'ט לנדי פיין תגלם את דמותה של קייסי, אחותו. אנה אוקנדו תגלם את דמותה של ג'וליה, הפסיכיאטרית שלו.

"נטפליקס" העניקה אישור לדרמה חדשה בשם Gerald's Game על פי ספרו של סטיבן קינג. ג'רלד (ברוס גרינווד) וג'סי (קרלה ג'וג'ינו) בורלינגיים נוסעים לבית הקיץ שלהם במהלך יום עבודה בחודש אוקטובר בצעד רומנטי אשר כולל משחקים למבוגרים. לאחר שהיא נכבלת באזיקים למיטה, זיכרונות מעברה כילדה מציפים אותה והיא גם נשארת לבדה לאחר שהיא מואסת במשחקים. החברה המנחמת שלה היא של כלב שנזנח וגם גבר שמשגיח אחריה מחדר חשוך.



רשת Lifetime אישרה הפקה בת 6 פרקים עבור Mary Kills People בכיכובה של קרוליין דברנס, אשר תעלה בשנת 2017. הסדרה תעקוב אחר מרי האריס (דברנס), רופאה במיון במיום, אך בלילה היא מצטרפת לשותפה שהוא מנתח פלסטי בכדי להמית אנשים שרוצים למות. בדרך כלל היא מנסה לשמור על פרופיל נמוך, אך כאשר הסדרה מתחילה מסתבר שהיא תצטרך להילחם בכדי להשאיר את הצד האפל של חייה בחיים...



רשת MTV מפתחת דרמה חדשה בשם Socio, אשר תעקוב אחר ג'ורדן, צעירה שהיא גאון מבחינה טכנית, אשר חוברת לבלש בעלי חוקי מוסר מפוקפקים בכדי לתפוס רוצח סדרתי. עם כל מקרה שהיא פותרת, ג'ורדן צריכה להתעמת עם האפלה שבתוכה.

רשת MTV מפתחת עיבוד טלוויזיוני לספרו של ה ג וולס "מלחמת העולמות", אודות פלישה של אנשי מאדים לכדור הארץ.



רשת TNT מפתחת סדרת ערפדים חדשה בשם Let The Right One In בכיכובם של תומאס קרצ'מן ובנג'מין וודסוורף. הסדרה מתמקדת בהנרי (וודסוורף), ילד ביישן ובודד בן 16, אשר חי עם אמו וסובל מהתעללות כמעט יומית של 3 נערים גדולים ממנו. הנרי מתחיל להיות מסוקרן מהשכנה שלו, אלי (קריסטין פרוסת') כאשר הוא לא מודע לכך שהיא ערפדית. הוא חובר אליה. קרצ'מן יגלם את דמותו של המפקח אריקסון, שוטר נוכרי, אשר חובר ל F.B.I, שרודף אחר אלי והמגן שלה במשך יותר מעשור וחושב שהם הרגו למעלה מ 100 אנשים. הוא רדף אחריהם לאחר שורה של רציחות באירופה וצפון אמריקה. הוא מכיר את השיטות שלהם, אך לא יודע איך הם נראים.



רשת TBS העניקה אישור לסדרה חדשה בת 10 פרקים בכיכובו של טרייסי מורגן (רוק 30). לאחר שחרור משהות בת 15 שנים בכלא, טרייסי נחרד לגלות עד כמה העולם השתנה. חזרתו לשכונתו בברוקלין. הוא מגלה שחברתו לשעבר נישאה לגבר לבן מצליח, אשר עוזר לגדל את בניו שמעולם לא ידע שהוא קיימים. הוא רוצה לבנות קשר עם ילדיו אך אין לו את הכסף לעשות זאת והוא יצטרך לעשות זאת באמצעות כישורים שלמד בכלא.



רשת FreeForm העניקה אישור לפיילוט לקומדיה חדשה בשם Brown Girls, אודות מערכת יחסים בין רימי, אינדיאנית אמריקאית ודבי, מהגרת מהודו. הם מתווכחות כמעט על כל דבר, אך לומדות במהרה שהן יכולות ללמוד גם אחת מהשנייה.



רשת NBC מפתחת דרמה משפטית בשם Reversible Error. הדרמה תעקוב אחר עורכת דין מצליחה, אשר משוחררת מהכלא לאחר שהרשעתה ברצח בעלה מתהפכת. עתה היא צריכה להשתלט על חייה בחזרה ולמצוא את רוצח בעלה לפני שהתובע המחוזי הנקמני ירצה להעמיד אותה שוב למשפט.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם 29. הקומדיה תתמקד באלי ג'רום בת ה 75, אשר מרגישה שיש לה יותר במשותף עם לוסי, נכדתה בת ה 29 ועם ברברה, בתה בת ה 55. כאשר היא מוצאת עוגה עם נרות עליה היא מביעה משאלה להיות בת 29 שוב ו...המשאלה שלה מתגשמת.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט עבור KIn, דרמה אשר תתמקד במשפחה אוכפת חוק, אשר הופכת לחשודה העיקרית בהיעלמות של מנהיג קרטל סמים, לאחר שמטוס של מחלקת הסמים האמריקאית מתרסק. אך הסוכן הפדראלי שבמסווה, אשר מנסה לגלות את האמת נתקל בשיקולים מוסריים בדרך לעשות זאת.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה חדשה, אשר תתרחש במקום עבודה ותתמקד ביושב ראש החברה שהוא הכי רחוק מלהיות תקין מבחינת המילים שהוא מוציא מפיו והוא מתנכל לעובד חדש שהוא גם רגיש מאד.



רשת ABC מפתחת דרמה רפואית חדשה והעניקה לו התחייבות לתסריט. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של רופאים אשר נעה ברחבי הארץ ונתקלת במקרים מסובכים.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Joe 2.0, אשר תחקור מה זה אומר להיות רווק אפרו אמריקאי בחברה של היום.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות זמר רוקנרול בעל נפש חופשיה, אשר מתוך מטרה לספק כסף נוסף למשפחתו מוצא עבודה בחנות למוזיקה ששייכת לאביו הביולוגי, זמר רוקנרול שמעולם לא הכיר.




רשת CBS קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Black Book, אודות בלש משיקאגו שסובל מאמנזיה בשל אירוע ירי שכמעט גרם למותו והוא מגלה שהוא חשוד ברצח, אך הוא מגלה שהדברים לא כפי שהם נראים לאחר שהוא מוצא ספר שחור, אשר מכיל את סודות העיר.

רשת CBS מפתחת עיבוד טלוויזיוני לספרו של ג'ון גרישם The RainMaker, הפרויקט קיבל התחייבות לפיילוט. הסדרה אמורה לעסוק בעורך דין צעיר שחושב שיש לו הכל, שכר של 6 ספרות וארוסה יפיפייה, אבל מוצא את עצמו שהכל נלקח ממנו בעקבות מקרה שיכול גם לקרות למותו ובו הוא יוצא נגד החברה שבה רצה לעבוד.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Jumpmen. הדרמה תעסוק בקבוצה של אנשים מחיל האוויר, אשר מוציאים אנשים מתסבוכות הכי קשות שיש. כאשר בתו של אחד מיוצאי צבא מתקבלת ליחידה כאישה הראשונה לעשות זאת היא משנה את היחידה ובוחנת את האפשרות שלה לעבוד בצורה יעילה.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה אודות תובע קוריאני-אמריקאי שיצא לו שם רע, אשר מוצא נחמה בכך שהוא הופך לסניגור והוא חובר לעורכת דין אידיאליסטית והם נלחמים עבור האנשים הפחות מצליחים.

רשת CBS מפתחת סיטקום חדש בשם The Whole Nine, אשר יתבסס על חייו של כוכב הפוטבול קלאיס קמפבל. הקומדיה תעקוב אחר שחקן פוטבול שעובר לחיות קהילה ומופתע כאשר כל משפחתו דופקת על דלתו ורוצה לעבור יחד איתו.



רשת ה CW מפתחת דרמה בעקבות חוברת קומיקס בשם Hacktivist שהוציאה אליסה מילאנו. הקומיקס סיפר אחר נייט גראף ואד היקוקס, צמד חברים בני עשרים פלוס והיוצרים של אחד מהמדיות החברתיות הכי חשובות בעולם. הם מגויסים על ידי ה C.I.A בכדי להביא לשינוי חברתי עולמי. על ידי השימוש בתהילה ובגישה שיש להם בכל העולם. הבעיה ? האם ה C.I.A יכולים באמת לסמוך עליהם ? או האם נייט ואד יכולים לסמוך על ה C.I.A ? 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה רבה!! מקצועי כמו תמיד!!