יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מבזק: 14 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 10 עד ה 16 באוקטובר 2016



הסדרה Deutschland 83 חודשה לעונה שנייה בת שמונה פרקים, אשר תעלה בשנת 2018 ואז היא תיקרא Deutschland 86. הסדרה תמשיך 3 שנים לאחר אירועי העונה הראשונה.

הסדרה Glitch חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שנייה. 

בסדרה Star, השחקן דריוס מקרארי מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור אוטיס ליקן, אדם מסוכן אשר אובססיבי לגבי הבת המאומצת שלו סימון. הוא יעשה הכל בכדי לגרור אותה מאטלנטה לאחר שהיא ברחה משם.

בסדרה Empire, השחקן פרנק וואלי מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור אדיסון קרוז, בלוגר מוכשר, אשר יכול להזיק לאנג'לו.

בספין אוף של הסדרה The Good Wife, השחקנית רוז לסלי ("משחקי הכס") מצטרפת לסדרה בתור מאיה, בת הסנדקות של דיאן, אשר מצטרפת לסדרה מיד לאחר שקיבלה את רישיון עריכת הדין שלה והיא חלק מהעתיד שדיאן מפתחת. שחקן נוסף שמצטרף הינו דילרוי לינדו בתור רוברט בוסמן, עורך דין המנסה לגנוב קליינטים ועורכי דין מהמשרד של דיאן, כאשר היא נמצאת בבעיה כלכלית ומאיים על היכולת שלה להישאר בעסקים.

בסדרה Monsters Of God, השחקנית קתלין ג'רארד מצטרפת לסדרה בתור איישה, אשר נתפסת על ידי לנקסטר (דילהרט), היא מסרבת לשתף פעולה עם התכנית שלו ולוחמת עבור החירות שלה.

בסדרה Notorious, השחקנית מלינדה קאנאקארדס מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור דנה הארטמן, היא מצליחה, אך נגררת לסקנדל וקורסת. יש לה בת בגיל 21 שהיא מרדנית והיא תעשה הכל בכדי להגן עליה.

בסדרה Mating, השחקנית איימי סמיתס (The Girlfriend Expirence) מגיעה לקומדיה החדשה של רשת Showtime בתור לקסי, האישה שג'יי מנסה לזכות בליבה מחדש.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית טסה פרר אשר גילמה את דמותה של ד"ר ליאה מרפי בסדרה בעונות 9 ו 10 חוזרת לעונה ה 13 שלה.

בסדרה Brooklyn Nine Nine, השחקן ג'יימי סמיתס מגיע לסדרה לפרק אשר ישודר ב 22 בנובמבר, פרק מיוחד לחג ההודיה, בתור אביה השוטר לשעבר של איימי. הוא אוהב את בתו מאד וג'ייק מאד רוצה להרשים.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן יון ביילי (פינוקיו) חוזר לסדרה והוא אמור לסייע לאמה בבעיות שלה. הוא אמור להופיע בפרק אחד לפחות, אשר ישודר בחצי הראשון של העונה.

בסדרה The Magictians, השחקן לאונרד רוברטס מגיע בתפקיד אורח מתמשך לעונה השנייה של הסדרה בתור המלך אידרי מלוריה.

בסדרה Frequency, השחקנית בת' לקה (בתמונה) מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך לעונה הראשונה של הסדרה בתור מייגן, אישה מתוסבכת שעברה האפל יוכל אולי להטיל אור על רוצח אימה של ריימי.

בסדרה Stranger Things, השחקנים סאדי סינק ודאקרי מונטגומרי מצטרפים לעונה השנייה. סינק בתור מקס, נערה קשוחה שהיא מעין טום בוי והיא חושדת בכל אחד שמסביבה. מונטגומרי יגלם את דמותו של בילי, האח החורג הגדול של מקס. הוא גונב חברות מהחברים שלהם ואוהב לשתות. יש משהו אפל בתוכו. כמו כן, הדמויות של ג'ו קירי (סטיב הרינגטון) ונוח שנאפ (וויל ביירס) קודמו להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה. 

אין תגובות: