יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

פרסום: אז, מיהי הדמות Mon-El שתגיע אל העונה השנייה של Supergirl ?



בסוף העונה הראשונה של הסדרה Supergirl אפשר היה להבחין שתא הדומה לזה של קארה (מליסה בנויסט) נחת על פני כדור הארץ...בסמוך לדירה של קארה. כאשר היא הביטה אל תוך התא, היא הופתעה לגלות מה או ליתר דיוק מי נמצא שם. בנקודה זו הסתיימה העונה, לפני שהצופים יכלו להבחין בעצמם מי נמצא בתא וכך החלה ההמתנה הגדולה בחודשי הקיץ.

במהלך ועידת קומיקון מפיקי הסדרה הודיעו שכריס וודס (The Vampire Diaries), אשר הופך להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה של הסדרה, יגלם את הדמות אשר נמצאת בתוך התא. המיסתורין נמשך עוד מספר שבועות ורק אז שיחררו את שם הדמות: הוא יגלם את דמותו של מון-אל.

אז, מי זו הדמות מון-אל ? הדמות של DC Comics ידועה בעיקר כתחליף לסופרמן, מאחר שהוא גיבור בעל יכולות כמעט זהות לאלו של סופרמן, כאשר יש הבדל אחד ביניהם: החולשה של סופרמן היא קריפטונייט ואילו זו של מון-אל היא עופרת. ההשפעה של הדמות נבעה מהדמות של האלק קאר משנת 1953, אך הומצאה מחדש בשנת 1961 עם שם חדש בשעה שסופרמן היה סופרבוי.

בחוברת הקומיקס סופרבוי 89, מון-אל החוקר, אשר ידוע בשמו לאר גאנד הגיע מ"דקסאם", הכוכב שבו התיישבו צאצאי הכוכב קריפטון, לאחר שג'ור-אל הזהיר אותו שהכוכב עומד להיחרב. הוא העניק ללאר מפה אל כדור הארץ בכדי שהוא יוכל לברוח בבטחה, אך כאשר הוא נחת על פני כדור הארץ הוא סבל משיכחה ולא יכל להיזכר בעברו ואפילו לא בשמו.

לאחר שסופרבוי ראה את כוחותיו של לאר הוא הניח שמאחר והם היו כה זהים לכוחותיו הם חייבים להיות אחים, ומכאן השם "מון-אל": "מון" משום שהוא הגיע לכדור הארץ ביום שני ו"אל" משום שסופרבוי חשב שהם מאותה משפחה. הוא גם אימץ לעצמו את השם בוב קוב כדמות האנושית הסודית שלו, בכדי שהוא יוכל לחיות חיים רגילים בסמולוויל.

אך לאחר שסופרבוי ראה ש"מון-אל" לא רגיש לקריפטונייט הוא הניח ש"מון-אל" עובד עליו. סופרבוי ניסה לעבוד עליו עם סלע דמוי קריפטונייט, אך עשוי מעופרת ואז הוא גילה שהחומר רעיל עבורו בצורה קטלנית. הגילוי השפיע על לאר ובמקביל החזיר לו את הזיכרונות שלו. סופרבוי הרגיש אשמה על כך לאחר שכמעט הרג את חברו והציל אותו על ידי כך שהביא אותו ל"אזור הפאנטום" שם הוא נשאר בהקפאה עד אשר תימצא תרופה.

לאר נשאר חלק גדול מהעולם של DC Comics בשעה שהוא הצטרף בעתיד ל"ליגת הגיבורים" לאחר ש"סאטורן-גירל" ו"בראנייק 5" המציאו תרופה זמנית ולאחר מכן קבועה. לאחר מכן, הוא הפך לאחד הגיבורים העוצמתיים של הליגה ואפילו הוביל אותה במשך זמן מה. גרסאות שונות של הדמות הופיעו לאורך ההיסטוריה של DC Comics תחת שמות כ"ואלור" ו"מ'אונל".

בגרסה אחרת, לאחר שסבל 1000 שנה ב"אזור הפאנטום" מהרעלת עופרת, הוא זכר רק דבר אחד: שלאיש ששם אותו ב"אזור הפאנטום" יש את הסמל S על החליפה שלו ולכן הוא תוקף את סופרגירל. יכול מאד להיות שהסדרה "סופרגירל" תעקוב אחר הסיפור הזה בעונתה השנייה, או שאלי שהסדרה של רשת ה CW תנסה להפיק סיפור מקורי אחר לחלוטין שלא נראה בקומיקס. לא נצטרך להמתין זמן רב בכדי לדעת.

איזו גרסה הייתם רוצים לראות ? 

אין תגובות: