יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Dead Of Summer, Mutant X, Fear The Walking Dead

שאלה ראשונה: 

איך זה שלמתים המהלכים יש רייטינג של 8.7 נקודות מדד ול fear פחות מ1.6?




תגובה:


ראשית, הפרק האחרון של העונה השישית של הסדרה The Walking Dead הניב 6.92 נק' מדד בלבד. לגבי ההבדלים, לפי דעתי זו הייתה טעות להשיק סדרת ספין אוף למותג משום שסדרת האם נמצאת כבר מעבר לשיא שלה מבחינת נתוני רייטינג, כלומר אפשר להרגיש שיש כבר שובע מסוים ממנו. האיכויות שלה יאפשרו לה לשרוד עוד מספר שנים, אבל אפשר להגיד שהיא כבר מתחילה לספור את ימיה לאחור. בשל כך, השקת סדרת ספין אוף בשלב הזה היא מיותרת והצופים לא ירצו להשקיע בעוד סדרה מהמותג. כמו כן, כעת קיץ ונתוני הסדרות בעונה זו לא כל כך טובים, במיוחד השנה, כאשר כמעט כל סדרה רשמה ירידה גדולה. 


שאלה שנייה: 

אתה יכול לעשות שלב סיכום עונה של DEAD OF SUMMER? או מה חשבת עליה?



תגובה:

לא, אני לא אעשה "שלב סיכום עונה" לסדרה וזאת למרות שצפיתי בעונה כולה מהסיבה הפשוטה שאין לי יותר מדי מה לומר עליה. לפי דעתי, מדובר במוצר עלוב במיוחד שלא שווה צפייה. הרעיון מוצה כבר לפני יותר מעשרים שנה, הז'אנר כבר לא מה שהיה פעם והניסיון הטלוויזיוני של Scream מוכיח זאת, המשחק היה מתחת לכל ביקורת והתסריט פשוט מזעזע. בזבוז זמן אחד גדול. יש כל כך הרבה סדרות סדרות טובות ממנה., גם בעונת הקיץ האחרונה שהייתה די גרועה בקרב הסדרות החדשות. למען האמת, לא ראיתי הרבה סדרות שגרועות ממנה בשנים האחרונות. 


שאלה שלישית: 

מה דעתך על הסדרה Mutant X והאם יש לה עלילה מתמשכת?




תגובה:

היא הייתה סדרה סבירה לתקופה שלה, היום קשה לי להאמין שהייתי צופה בה, היא נראית פשוטה מדי לרמה של ימינו. ברמת העיקרון יש לה עלילה מתמשכת, אך אחרי העונה הראשונה שלה היא יותר קלילה ופחות מסובכת, יותר בקטע של כמעט כל פרק עומד בפני עצמו, כאשר ברקע יש סיפור ערטילאי שמקשר. אם השאלה היא האם כדאי להתחיל לצפות בה כרגע, אזי התשובה שלי היא לצערי שלילית. יש כיום סדרות רבות (ובעיקר סרטים) מאותו ז'אנר שהן הרבה יותר טובות. ובקיצור, אם רוצים הגדרה לסדרה מיושנת זו הדוגמא הטובה ביותר. 

תגובה 1:

שד משחת אמר/ה...

אחלה תשובות

רציתי לשאול אם ידוע מתי "נמלטים" חוזרת אני שמעתי מרץ 2017 האם זה נכון?