יום שני, 5 בספטמבר 2016

מבזק: 36 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 30 באוגוסט - 5 בספטמבר 2016



1. רשת NBC קבעה מועדים ל 2 תוכניות שלה: The New Celebrity Apprentice תעלה בימי שני החל מה 2 בינואר 2017. הסדרה Emerald City תעלה סוף סוף בימי שישי החל מה 6 בינואר 2017.

2. רשת NBC הודיעה כי העונה השישית והקרובה של Grimm תהיה גם האחרונה שלה. העונה תחל בימי שישי החל מה 6 בינואר 2017.

3. הסדרה Pretty Little Lairs תגיע לסיומה בתום העונה השביעית. עכשיו זה רשמי. עשרת הפרקים האחרונים של הסדרה יעלו באפריל 2017 והיא תסתיים בפרק כפול. מיד לאחר מכן תעלה הסדרה החדשה של מרלן קינג, Famous In Love, אופרת הסבון בכיכובה של בלה ת'ורן.

4. הסדרה Travelers, שהעונה הראשונה שלה תהיה בת 12 פרקים, של רשת "נטפליקס" תעלה ב 17 באוקטובר 2016.

5. רשת "נטפליקס" הודיעה כי הסדרה Stranger Things חודשה לעונה שנייה בת תשעה פרקים.

6. רשת Lifetime ביטלה את הסדרה Devious Maids לאחר ארבע עונות. הסימן הראשון לכך הגיע כבר בתום העונה השלישית, כאשר הסדרה חודשה לעשרה פרקים בלבד במקום 13 שבדרך כלל היא קיבלה.

7. רשת Syfy חידשה את הסדרות Dark Matters ו Killjoys לעונה שלישית.

8. רשת AMC ביטלה את הסדרה Feed The Beast של דיוויד שווימר לאחר עונה אחת בלבד.

9. בסדרה The Handmaids Tale's, השחקנית איבון סטראהובסקי ("צ'אק") מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה של רשת Hulu בתור סרינה ג'וי, אשתו של הקומנדר וואטרפונד (פיינס). היא לוחמת עבור ערכים שמרניים והמוסד של גילעד.

10. בסדרה White Famous, השחקנים מייגלין אצ'יקנובוק (Damian) ואוטקארש אמבודקאר (Pitch Perfect) יככבו בקומדיה החדשה שרשת Showtime מפתחת.

11. בסדרה Outlander, השחקן דיוויד ברי לוהק לתפקיד הלורד ג'ון גריי בעונה השלישית של הסדרה.

12. בסדרה Empire, פליסיה ראשד ("משפחת קוסבי") מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כדיאנה, האם של הדמות של טיי דיגס בסדרה. היא מגיעה מבית בעל כוח והשפעה, והיא רוצה שגם בנה יגיע למקומות גבוהים. ההתערות שלה עם הדמויות של קוקי, לושיוס וכו'...יראו את הבדלי המעמדות, על גבול הגזענות, בתוך הקהילה השחורה. ולבסוף, "קיד קודי" הוחלף בשחקן הראפר רומאו מילר בתפקיד גראם, מושא האהבה החדש של טיאנה.

13. בסדרה Nashville, בהפקה מעוניינים להוסיף דמות של טרנסג'נדר בעונה החמישית, אשר תהיה חלק משמעותי מההחלמה של ג'ולייט בעקבות התרסקות מטוסה. ההתרסקות תגרום לנזק פיזי עבור ג'ולייט אשר ישפיע על חייה המקצועיים והאישיים. כמו כן, הזמרת ריהנון גידעון מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור האנה לי "היילי" ג'ורדן, עובדת סוציאלית, אשר מתברר שיש לה קול של זמיר. נכון לעכשיו, מדובר בשלשה פרקים החל מהפרק הראשון של העונה, אך יש אפשרות שהחוזה שלה יוארך.

14. בסדרה Lethal Weapon, לוהקו שני שחקנים חדשים: מישל מיטשנור וכריסטופר פולאנה.מישל תופיע בתפקיד אורחת מתמשך כבלשית סוניה ביילי, בת החסות של מורדוך. היא רוצה להוכיח שהיא שייכת למדור רצח\שודים. ההופעה הראשונה שלה תהיה בפרק השני. פולאנה יופיע גם הוא בפרק השני כסוכן בנט הירש, סוכן עבור מחלקת הסמים והאלכוהול. הוא מושיט את עזרתו לצמד הוביל כאשר מקרה של נשק צבאי חדיש מגיע לשוק ומשתמשים בו בפשע.

15. בסדרה Criminal Minds, פייג ברוסטר קודמה להיות שוב כחלק מהקאסט הראשי כאמילי פרינטיס.

16. בסדרה Supergirl, השחקן פרדריך שמידט לוהק לתפקיד של "מטאלו" בעונה השנייה של הסדרה. כאשר המתנקש ג'ון קורבן נפגע בצורה קשה מאד לאחר מאבק בסופרמן ובסופרגירל הוא נבנה מחדש על ידי ארגון מיסתורי אל תוך חליפה המורכבת מקריפטונייט. הוא יופיע לפחות בשני פרקים, החל מפרק פתיחת העונה.

17. בסדרה Empire, השחקן מורכו אומרי קודם להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה בעונה השלישית. כמו כן, ג'ון אנטוניו (Murder In The First) לוהק לתפקיד פיליפ, מושא האהבה החדש של ג'מאל. מדובר באיש צבא לשעבר, אשר מנהל קבוצת תמיכה לנפגעי הצבא שבו ג'מאל שוהה.

18. בסדרה Hawaii Five-O, לאחר שנודע שמישל בורת' (קתרין רולינס) וכריסטין להטי (דוריס מקגארת) חוזרות לסדרה בעונתה השביעית, בימים האחרונים נודע ששרה קרטר חוזרת לפרק ה 150 של הסדרה. כזכור, בעונה השישית היא הופיעה פעמיים כחברה של סטיב בשם לין דאוני.

19. בסדרה Riverdale, השחקנית שאנון פיורסר (Stranger Things) מצטרפת לסדרה לפחות לשלשה פרקים בתור איתל מאגס, אשר בקומיקס הייתה מאוהבת קשות בג'אגהד (קול ספראוס). אולם בסדרה היא תימצא בסיטואציה רומנטית אחרת לחלוטין. היא גם תהיה חברה של ורוניקה ובטי, לאחר שהן מתאחדות לנקום ברג'י מנטל. שחקנית נוספת אשר מצטרפת לסדרה היא רובין גיבנס בתור ראש העיר סיירה מקוי.

20. בסדרה Arrow, השחקן דיוויד מוניר לוהק לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ישמעאל גרגור, אחד מאנשי ה"ברטווה" המסוכנים ביותר והוא שם לב במיוחד לאוליבר קווין.

21. בסדרה Colony, השחקנית בת'אני ג'וי לנז (One Tree Hill) מצטרפת לעונה השנייה  בתור מורגן, מומחית במחשבים והיא רוצה לעשות מה שנכון לעשות, דמות אותה גילמה בעונה הראשונה תורה בירץ'.

22. בסדרה Lucifer, השחקן כריס פיין גילברט מצטרף לעונה השנייה בתור השוטר ג'ון דקר, אשר היה שוטר מקוף, שנהרג בעת מילוי תפקידו, בשעה שקלואי הייתה בת 19. עשר שנים לאחר מכן, לאחר שאירועי מותו עולים מחדש, קלואי תעשה הכל בכדי להשיג צדק לאביה.

23. בסדרה Game Of Thrones, השחקן ג'ין ברודבאנט (Time Bandits) מצטרף לעונה השביעית של הסדרה בתפקיד חשוב, אין עדיין מידע על התפקיד אותו יגלם.

24. בסדרה The White Princess, שלשה שחקנים מצטרפים סדרה: איימי מנסון (בתמונה) מצטרפת כליידי קתרין גורדון, הדודה של המלך ג'יימס ה 4 של סקוטלנד ומושא אהבה של "הילד", אשר טוען שהוא הנסיך ריצ'ארד (פטריק גיבסון), היורש החוקי של אנגליה ובנה של אליזבת'. אנדרו וייפ לוהק כריצ'רד פול, תומך וחייל לשעבר של הנרי השביעי, אשר נישואיו לדודתו של אליזבת', מרגרט פלנטאגנט, מחזקת את הברית בין הבתים יורק וטיודור.

25. בסדרה Grey's Anatomy, הדמות של אריזונה תקבל מושא אהבה חדשה בעונה ה 13 של הסדרה. היא הייתה אמורה לקבל זאת בעונה ה 12, אך בשל הריונה הרעיון נדחה.

26. בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית מארי ג' בלייג' (The Wiz) תפציע כשחקנית אורחת בעונה השלישית של הסדרה. אין עדיין מידע על התפקיד אותו תגלם.

27. בסדרה The Blacklist, השחקן לאון ריפי (Saving Grace) מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור האנטר, איש מיסתורי ושורד סביבתי, אשר נתקל בסוד בעל השלכות חמורות.

28. בסדרה Crazy Ex Girlfriend, השחקן הצעיר אלברט טסאי ("ד"ר קן") יפציע כשחקן אורח בעונה השנייה של הסדרה.

29. בסדרה American Gods, השחקן ג'רמי דיוויס (Justified, Lost) מצטרף לסדרה בתור ישו.

30. בסדרה I'm Dying Up Here, השחקנית שרה היי לוהקה לקומדיה החדשה של רשת Showtime בתפקיד אורחת מתמשך כטוני, החברה החדשה של הקומיקאי החדש בקומדי קלאב, ניק בוורלי (ג'ייק לייסי). שחקן נוסף שמצטרף בתפקיד אורח מתמשך הינו וו. ארל בראון, כטדי, היריב הגדול של גולדי בסצינת הקומיקאים.

31. בסדרה Chicago Med, בתחילת העונה השנייה ד"ר הלסטאד יקבל מושא אהבה. מדובר בפתולוגית נינה שור (פאטי מורין). דרך אגב, פאטי היא אשתו במציאות של קולין דונל.

32. בסדרה Shadowhunters, השחקנית אלישה וונרייט לוהקה לתפקיד מאיה. היא ברמנית ב Hunted Moon ואחת מהחברות החדשות בלהקה של לוק. יש לה בעיות אמון כתוצאה מעברה ומשתמשת בהומור ציני בכדי להסתיר את רגשותיה. עתה, כאשר הגביע נמצא בידי ולנטיין, על מאיה יוטל להיכנס אל האקשן ולהגיב בכדי להציל את המשפחה היחידה שהיא מכירה.

33. בסדרה Brooklyn Nine Nine, השחקן ג'ים אוהייר יופיע כשחקן אורח בפרק השני של העונה הרביעית כשוטר, אשר דרכיו מצטלבות עם אלו של ג'ייק והולט בשעה שהם תחת התכנית להגנת עדים.

34. בסדרה Krypton, השחקנית ג'ורג'ינה קמפבל (After Hours) לוהקה לתפקיד ליטה זוד, התפקיד הנשי הראשי של הסדרה. היא חברה במחלקה הצבאית של קריפטון ובתו של ג'נרל, אשר בעתיד יהיה האויב של סופרמן, גנרל זוד. מדובר בצוערת אשר מפתחת רומן אסור עם סג-אל.

35. בסדרה Jane The Virgin, הזמרת גלוריה אסטפן תגיע כשחקנית אורחת לפרק השלישי בעונה השלישית של הסדרה ביחד עם בעלה, אמיליו. השניים יגלמו את עצמם ויגיעו לבקשת רוחליו בכדי לסייע לו לבצע עיבוד אמריקאי לטלנובלה לטינית.

36. בסדרה Bones, אדי מקלינטוק יחזור כשחקן אורח לעונה ה 12 של הסדרה בתור הסוכן המיוחד טים סאליבן. 

אין תגובות: