יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

פרסום: 23 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (6 בספטמבר 2016)



רשת "נטפליקס" מפתחת סדרה בשם G.L.O.W, כאשר השחקנית אליסון ברי (Community) תככב בסדרה החדשה בתפקיד הראשי. ההזמנה לעונה הראשונה היא של עשרה פרקים. הסדרה תתרחש בלוס אנג'לס ותספר את סיפורה של רות' (ברי), שחקנית שנאבקת להצליח, אשר מוצאת הזדמנות אחרונה להגשים את חלומותיה כאשר היא מגלה את עולם ההאבקות הנשית. כמו כן, השחקנית בטי קליפין לוהקה כדבי איגן, כוכבת אופרת סבון לשעבר, אשר עזבה את המקצוע כדי ללדת, אולם מתברר לה שחייה המושלמים ממש לא כאלה. מארק מרון לוהק לדמות של בתור סאם סילביה, במאי, אשר צריך להוביל 14 נשים אל חלום ההאבקות.

רשת TNT אישרה הפקת פיילוט לדרמת ערפדים חדשה בשם Let The Right One In. הסדרה תעקוב אחר נער צעיר, אשר חבריו לכיתה כל הזמן מענים אותו. הוא מוצא ערפדית כריזמטית אשר תהפוך לחברת הנפש שלו ונדמה שהיא (לפחות חיצונית) קרובה לגילו. הערפדית מגיעה לעיירה ביחד עם האחראי עליה בדיוק בשעה שסדרת רציחות ברוטאליים רודפים את העיירה.

רשת Cinemax מפתחת דרמה חדשה בשם Warrior, כאשר הוענק לפרויקט הזמנה לפיילוט. מדוברת בדרמת פשע עם דגש על אומנות לחימה. הסדרה תתרחש בציינהטאון בסאן פרנסיסקו, והיא תספר את סיפורו של עילוי בתחילת דרכו באומנות לחימה לאחר מלחמת אזרחים, אשר זה עתה הגיע מסין ונקלע למלחמות "טונג" בצ'יינטאון.

רשת BBC הזמינה סדרה בשם The Miniaturist. הסדרה (בת 3 פרקים) תעסוק בנלה אורטמן, אשר מגיעה לרובע העשיר ביותר באמסטרדאם עם חלומות גדולים. היא תחל את חייה כאשתו של סוחר, ג'ונאס ברנדט. כאשר היא מגיעה היא נתקלת באחותו הקרה מרין ומגלה ששום דבר הוא לא מה שהוא נראה בבית שבו היא אמורה לחיות. כאשר בעלה לעתיד מגיע הוא מציג בפניה מתנה גדולה: בית בובות שהוא העתק של הבית בו הם גרים, כאשר האירועים בתוך בית הבובות אמורים לחזות את מה שיקרה במציאות. הסדרה אמורה להתרחש בשנת 1686.

רשת CBC הקנדית מפתחת דרמה בשם Bellevue. מדובר בדרמה בלשית, אשר תתרחש בעיירה קנדית. בסדרה יככבו אן פאקוויין ("דם אמיתי"), אלן ליץ' ("אחוזות דאונטון"), שון דויל (House Of Cards), מוזי איינטרטיינמנט (The Kenndys). פאקווין תגלם את דמותו של אנני ריידר, שוטרת שהאישיות החזקה שלה תמיד התנגשה עם המחשבות של תושבי העיירה. כאשר נער טרנסג'נדר צעיר נעדר, אנני חוקרת וטוענת שמדובר בפשע. למרות המצב הלא נוח מבחינתה, היא חייבת לחקור אנשים אותם הכירה כל חייה. ככל שהחקירה מתקדמת היא מאבדת קשר יותר ויותר עם משפחתה וגבר מיסתורי מעברה מציג בפניה תשובות מטרידות, ככל הנראה מתוך כוונה "להיכנס לראש שלה". ליץ' יגלם את האקס של אנני אליו היא חוזרת ואז נפרדת וכו'..., דויל הוא מפקד המשטרה.

SpoilerTV אישרה הפקת סדרה חדשה לעשרה פרקים עבור הפרויקט The Marauder's Era. הסדרה אמורה להתרחש במהלך מלחמת הקוסמים הראשונה. היא תעקוב אחר חייו של ג'יימס פוטר, לילי אוונס, סיריאוס בלאק, רמוס לופין, פיטר פטיגריו וסרווס סנייפ, מימיהם בבית הספר ועד לנפילתו הראשונה של לורד וולדומורט. 

גרג ברלטיני, אשר אחראי לסדרות הקומיקס של רשת ה CW, מפתח סדרת גיבורים חדשה בשם Black Lightning אודות דמות מעולם הקומיקס של DC Comics. הוא ינסה לשווק את הפרויקט לרשתות השונות. הסדרה עוקבת אחר אפרואמריקאי בשם ג'פרסון פירס, אשר החליט שנים קודם לכן להפסיק להיות גיבור ולאבד את הזהות הסודית שלו, אך לאור העובדה שהבת שלו להוטה עבור צדק וסטודנט מוכשר מגויס על ידי כנופיה מקומית, הוא חוזר אל המאבקים כפורע חוק ולחם צדק - Black Lightning. 

רשת NBC מפתחת דרמה משטרתית חדשה בשם Family Horror, כאשר הוענק לפרויקט התחייבות לפיילוט. מדובר בדרמה משטרתית אודות ארבע אחיות מאומצות, אשר נמצאות משני צידי החוק.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Unidentified, דרמת מדע בידיונית בעלת אוקטן גבוה בהפקתו של זאקרי ליווי, אודות סוכן C.I.A אשר רוצה להגן על משפחתו מסודות שקשה לתאר.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Twist, אשר תהוה גרסה מודרנית של אוליבר טוויסט של צ'ארלס דיקנס. הפעם מדובר בבת עשרים פלוס, אשר נאבקת לשרוד ומוצאת נחמה בקבוצה של מנודים, אשר משתמשים בכישרונות שלהם בכדי להפיל פושעים עשירים.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם Camelot כדרמה משטרתית. כאשר קסם ישן מתעורר במנהטן של ימינו, אמן גרפיטי בשם ארט חיב להתאחד עם לאנס ועם חברתו לשעבר, גוון- שוטרת אידיאליסטית בכדי למלא את ייעודו ולהילחם כנגד הרוע המאיים על העיר.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם Ghosted ואף העניקה לה הזמנה לפיילוט. הקומדיה תעסוק באדם סקפטי (קרייג רובינסון) ואדם מאמין (אדם סקוט) אשר נשכרים על ידי חברה מחתית לבדוק את הדברים המוזרים שקורים בלוס אנג'לס בשעה שאיום מיסתורי גדול הרבה יותר מאיים על גורל המין האנושי.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Doomsday, כאשר היא העניקה לה התחייבות לפיילוט. הסדרה תתרחש בימים שלאחר "אסון התאומים" בארה"ב, כאשר הממשלה מאגדת קבוצה של מדענים בכדי ליצור תסריטים של אסונות וכיצד לפתור אותם. מכיוון שמדובר ברעיונות מפחידים הרעיון נזנח והפרויקט מת, אך כאשר קטסטרופה מתרחשת והיא הייתה ברשימה הישנה הצוות מוחזר בכדי למנוע את האסונות שהם המציאו ועתה אנשים מוציאים לפועל.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Patrol מבית היוצר של קרי וושינגטון אודות ארבע נשים ממשטרת לוס אנג'לס, אשר נכנסו ביחד לאקדמיה חמש שנים קודם לכן ועתה הן נאלצות להיפגש שוב מאחר שסוד משותף מתחיל לרדוף אותן.

רשת ABC מפתחת קומדיה מבית היוצר של "מארוול" בשם NewWarriors אודות חבורת גיבורים אשר מורכבת מבני עשרה, כאשר אחת מהן היא דורין גריין (הגיבורה Squirrel Girl). אגב, בקומיקס היא הולכת להיות בייביסיטר של הילדה של ג'סיקה ג'ונס ולוק קייג'.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Start Up ובה אמור לככב זאק בראף ("סקראבס"), הפרויקט קיבל התחייבות לפיילוט. הסדרה תעסוק בכל הדברים שקורים - הטוב, הרע והמכוער - כאשר חייו של גבר (בראף) באמצע שנות השלשים לחייו, אשתו ושני ילדיו, משתנים לאחר שהוא עוזב את עבודתו בכדי להיכנס לעולם של התחלת עסקים חדשים.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Splitting Up Together, מבית היוצר של אלן דג'נרס. הפרויקט קיבל התחייבות לפיילוט. הקומדיה תעסוק בזוג שחיי הנישואים שלהם ניצתים מחדש בעקבות הגירושין שלהם.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם The Favorite אודות אישה אשר אשר חוזרת הביתה לביקור בכדי לסייע למשפחתה לטפל בהורים ובסופו של דבר הופכת למטפלת של כולם.

רשת ABC מפתחת קומדיה אודות משפחה אמריקאית ממוצא איראני מסאן חוזה קליפורניה, אשר כל אחד מחבריה נוקט בגישה שונה למסורות שלה.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Sunday Night Dinner על פי הקומדיה הבריטית. הקומדיה תעסוק בזוג נשוי עם שני בניהם, אשר בכל יום ראשון בערב מתכנסים ביחד לארוחת ערב. רשת NBC ניסתה לעשות זאת לפני חמש שנים אבל זנחה את הפרויקט.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם Her Honnor אודות שופטת צעירה בני יורק, אשר שולטת בבית המשפט לענייני משפחה, אך מתקשה לשלוט על חייה האישיים.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Me Myself & I אשר תבחן את חייו של אדם לאורך של 50 שנה. הסדרה תתמקד בשלש תקופות מרכזיות, כאשר הוא היה בן 14 (1991), בן 39 בהווה ובן 64 בשנת 2041.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Firewall עם התחייבות לפיילוט. לאור טרגדיה, ביליונר מסאן פרנסיסקו מחליט להשתמש בהון שלו לטובה. הוא מרכיב צוות של מומחים שונים בכדי למצות את הדין עם פושעים, אשר מצליחים לתמרן את מערכת הצדק. 

אין תגובות: