יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

פרסום: 22 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (13 בספטמבר 2016)



רשת USA אישרה את הפרויקט The Sinner בכיכובה של ג'סיקה ביל. אם צעירה (ביל) אשר בהתקף זעם מבצעת מעשה אלימות פומבי והיא לא יודעת מדוע. ככל שהימים נעים קדימה החוקרים רוצים לברר את הסיבות למעשה של האישה, אשר ככל הנראה נעוצים בעברה אותו היא הדחיקה.

רשת Hulu אישרה הפקת דרמה חדשה בעקבות ספרי Throne Of Glass Book של שרה ג' מאס. הסדרה תעקוב אחר סלינה סארדותיאן, מתנקשת עם עבר מיסתורי אשר רק רוצה את החופש שלה, עתה לנוכח מלך עריץ , סלינה הפכת לגיבורה נגד הכוחות אשר מאיימים להרוס את עולמה. לאורך הדרך היא תרכוש חברים, אויבים ואהובים וכולם ימעיטו בכוחה.

רשת Hulu אישרה הפקת קומדיה חדשה בשם Future Man מבית היוצר של סת' רוגן ואוון גולדברג. מדובר בהזמנה ל 13 פרקים והסדרה אמורה לעלות בשנת 2017. הסדרה עוקבת אחר ג'וש פוטרמן (ג'וש הצ'רסון), שרת ללא שאיפות ושחקן משחקי מחשב בלילה, אשר הופך לגיבור של כדור הארץ כאשר הוא מגויס על ידי מבקרים מיסתוריים לנסוע בזמן בכדי למנוע את הכחדת המין האנושי.

רשת Amazon מפתחת מיני סדרה מדע בידיונית על פי הספר Strange New Things של מישל פאבר. מדובר בהזמנה ל 10 פרקים. הסדרה תעקוב אחר כומר (ריצ'רד מאדן, אשר ידוע כרוב סטארק מהסדרה "משחקי הכס"), אשר עוזב את אשתו בשביל לנסוע לכוכב מרוחק בכדי להטיף לילידי המקום.

WBTV מפתחת סדרה חדשה על פי הספר The Nix של נייתן היל. את הסדרה יפיק ג' ג' אברהמס והכוכבת הראשית שלה תהיה מריל סטריפ. אברהמס גם אמור לביים מספר פרקים. הסדרה אמורה לעסוק באם, אשר זוכה לפרסום לאחר שהיא זורקת אבנים על מושל המדינה, אשר נמצא במירוץ לנשיאות. במהרה, בנה הפרופסור שהוא גם סופר מחליט לכתוב את הסיפור הביוגרפי של אמו בכדי לצאת מחובות.

רשת AMC מפתחת סדרה חדשה בשם The Terror, כאשר טוביאס מנזיאס יופיע בתפקיד הראשי של הסדרה אשר אמורה לעלות ב 2017. הסדרה מתרחשת בשנת 1847, כאשר צוות של הצי המלכותי מותקפת על ידי טורף מיסתורי, שעוקב אחר הספינה ום צריכים לעשות הכל בכדי לשרוד.

רשת HBO מפתחת מיני סדרה חדשה בשם Raven אודות ג'ים ג'ונס, המנהיג של הכת המפורסמת, אשר הוליך את הכת שלו להתאבדות המונית בג'ונסטון, ג'נבה בשנת 1978.

רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט אודות שלש נשים שהן גם רעיות בפרברים של דטרויט, כאשר הן נופלות ביחד אל עולם הפשע.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם The Curve אודות עורך דין אשר עוזב את החברה שלו בכדי להפוך למורה. הוא מוצא שהאידיאליזם שלו מאותגרים בשעה שהוא מוצא את עצמו עובד במוסד האקדמי הגרוע ביותר, המכללה למשפטים של מנהטן בגוואנוס, ברוקלין. בשעה שהוא מנסה לנווט בין הפוליטיקאים באקדמיה הוא מנסה להעניק את החינוך הטוב ביותר שהוא יכול.

רשת NBC אישרה דרמה חדשה בשם Boys, היא תספר את סיפור התגבשותה של להקת בנים מצליחה ואת כל מה שמסביבה.

רשת NBC אישרה תסריט לדרמת רפואה מבית היוצר של...לברון ג'יימס. הדרמה תעסוק ברופא, אשר מטפל בספורטאים הגדולים ביותר בעולם. כאשר הרופא עובר משבר בריאותי אישי, זה גורם לו לחשוב מחדש על גישתו לרפואה בעזרתה של פיזיולוגית מוכשרת.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם First Responders מבית היוצר של ווין דיזל עם התחייבות לתסריט. מדובר בדרמה בעלת אוקטן גבוה אודות יוצאי צבא צעירים אשר מתקשים לחזור אל החיים האזרחיים ומקביל מצילים אזרחים. מדובר בקבוצת העלית הטובה ביותר למציאה והצלה בארץ ומנוהלת על ידי בעל ואשה, דוק ולילי פרייס. בשעה שהם מצילים אנשים לילי ודוק לא מצליחים למצוא את בנם והם יעשו הכל בכדי לפענח את המיסתורין בההעלמות שלו והחזרתו הביתה.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Big Of Me מבית היוצר של וויל פארקר ואווה לונגוריה. הקומדיה תעסוק בשתי נשים, אשר נמצאות בשלבים שונים בחיים שלהן והן יוצרות חברות בלתי אפשרית לאחר שהבעלים של שתיהן מתים.

רשת NBC אישרה תסריט לקומדיה חדשה אודות זוג משני תרבויות שונות, אוון וניקול, אשר התכנית לעבור לבית הוריה של ניקול משתנה לאחר שניקול לוקחת על עצמה משרה אשר לוקחת אותה לצד השני של הארץ. אוון (אפרו אמריקאי) מוצא את עצמו חי עם הורי אשתו, וזה מעלה את השאלה: מה קורה כאשר הוריה של אשתך הופכים לשותפים לדירה שלך ?

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה אשר תחקור את מצבה של נערה, אשר היא היחידה בעיירת פרברים בפילדלפיה אשר היא נצר למשפחה משתי תרבויות שונות. הקומדיה תחקור את הבעיות היומיומיות שהיא נתקלת בהם, כאשר המטרה שלה היא להפוך לנערת הלייקרס, כמו האלילה שלה, פאולה עבדול.

רשת FOX מפתחת קומדיה משפחתית חדשה מבית היוצר של מליסה מקארתי. הסדרה תעקוב אחר קומדיה לא קונבנציונלית, אשר נוצרת כאשר גבר מצליח מאד ואשתו המוזרה בנוסף לשני הילדים שלה, אשר מוצאים את עצמם חוזרים אחד לחיי השני וגם גרים ביחד.

רשת FOX אישרה את הפרויקט Black Lightning מעולם הקומיקס של DC Comics עם התחייבות להפקת פיילוט. הסדרה עוקבת אחר אפרו אמריקאי בשם ג'פרסון פירס, אשר החליט שנים קודם לכן להפסיק להיות גיבור ולאבד את הזהות הסודית שלו, אך לאור העובדה שהבת שלו להוטה עבור צדק וסטודנט מוכשר מגויס על ידי כנופיה מקומית, הוא חוזר אל המאבקים כפורע חוק ולחם צדק - Black Lightning.

רשת ABC אישרה דרמה קומית חדשה בשם Woman In Black. הסדרה תעקוב אחר 4 אלמנות אשר נמצאות בשלבים שונים של חייהן. הסדרה תעקוב אחר האהבות שלהן, האכזבות, הדייטים והשמחה בתפיחת דף חדש.

רשת ABC מפתחת אופרת סבון חדשה בשם American Heritage עם התחייבות לתסריט ופיילוט. מדובר באופרת סבון אודות שתי משפחות משתי תרבויות שונות, אשר לפתע מוצאות את עצמן משתפות פעולה לאחר שהן מבינות שההיסטוריה שלהן לא כל כך שונה בכדי לנהל חברה לנדל"ן בלוס אנג'לס.

רשת CBS מפתחת דרמת עורכי דין מבית היוצר של ג'ייסון קטאמיס. הפרויקט קיבל התחייבות לתסריט. הדרמה אמורה לעסוק בשתי אחיות משני עברי המתרס הפוליטי, אשר חוברות יחד בכדי להציל את משרד עורכי הדין שלו כאשר סקנדל מכניס אותו לכלא.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם 99Problems אודות 3 זוגות שונים מרקעים שונים, אשר יש להם ילדים באותה שכבת גיל ואשר נחשפים מדי שבוע לאותה בעיה, אשר משפיעה עליהם בצורה שונה.

רשת CBS מפתחת קומדיהחדשה בשם The Mix Up, קומדיית משפחתית, אשר תתבסס על חיי סאם לייבורן, כאב למשפחה בין גזעית. 

אין תגובות: