יום שני, 12 בספטמבר 2016

מבזק: 21 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 6 - 12 בספטמבר 2016



1. רשת USA חידשה את הסדרה Queen Of The South לעונה שנייה.

2. "נטפליקס" חידשה את הסדרה Nacros לשתי עונות נוספות (3 ו 4).

3. רשת TNT חידשה את הסדרה The Last Ship, אשר כבר חודשה לעונה רביעית, לעונה חמישית. כל עונה תהיה בת 10 פרקים.

4. רשת FOX חידשה את הסדרה Hell's Kitchen לעונות 17 ו 18.

5. רשת ABC ביטלה את הסדרה Mistresses לאחר 4 עונות.

6. רשת FX ביטלה את הסדרה Tyrant לאחר 3 עונות. עכשיו זה רשמי.

7. רשת FX ביטלה את הסדרה Sex & Drugs & Rock&Roll לאחר שתי עונות בלבד.

8. הסדרה The Crown של רשת "נטפליקס" אודות המלכה אליזבת השנייה תעלה ב 4 בנובמבר 2016.

9. רשת MTV הודיעה בצורה רשמית כי העונה האחרונה של Teen Wolf תעלה ב 15 בנובמבר 2016.

10. בסדרה Will, השחקן מקס בנט אמור לגלם את דמותו של רוברט סאות'וול, דודו של וויליאם שייקספיר הצעיר והאדם המבוקש ביותר באנגליה. סאות'וול מנסה למשוך את וויל אל העולם שלו, עולם הריגול והפונדמנטליזם הדתי. בדרמה החדשה שרשת TNT מפתחת אודות עלייתו לגדולה של וויליאם שייקספיר.

11. בסדרה Altered Carbon, השחקנים כריס קונור ואטו אסנדו (Vinil) מצטרפים לדרמת המדע בידיוני שרשת "נטפליקס" מפתחת. קונור יגלם את דמותו של פו, בינה מלכותית, אשר מאכלסת את הפסיכוזה של אדגר אלן פו. הוא רכושה של "רייבן", בית מלון יוקרתי. אסונדו יגלם את דמותו של ורנון אליוט, אקס מארינס, אשר אשתו נאסרה ושבתו נהרגה. אין לו הרבה מה לחיות. הנטייה לאלימות גורמת לו לאחד פעולה עם טאקאשי קובאק.

12. בסדרה Supernatural, השחקן אדם רוז חוזר לסדרה כארון באס (הופיע בעונה השמינית) בשעה שסאם ודין מתכוננים להילחם בהיטלר. כמו כן, השחקנית קארה רויסטר (Pretty Little Lairs, בתמונה) מצטרף לפרק השישי של העונה ה 12 של הסדרה בתפקיד אורחת כאלישיה, רוצחת מפלצות אשר גודלה על ידי מכשפה.

13. בסדרה Major Crimies, השחקנית קמרון מנהיים מגיעה לסדרה של רשת TNT בתור סגנית הבוס של המחלקה משטרת לוס אנג'לס, אשר תרצה להחליף את מקומו של ראסל טיילור המנוח וגם בעתיד להפוך לבוסית.

14. בסדרה The Affair, השחקן ג'ונתן קייק מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כפורקאט, בוס של וויטני וגם מושא האהבה שלה.

15. בסדרה Pitch, השחקן ג'וש פק (Grandfathered) מצטרף לסדרה כשחקן אורח כרוס אומאלי, חנון טכנולוגי, אשר עובד כאנליסט עבור הקבוצה של אוסקר. שחקן נוסף שיפציע בסדרה כשחקן אורח הוא פארקר קרופט. פארקר יגלם את דמותו של ג'ורדן, חבר ישן וחבר לקבוצה מימי בית הספר של ג'יני. השניים יופיעו בפרק החמישי. שחקנים נוספים שיופיעו: כריסיטאן אוקואה (Too Cloase To home) וקלי ג'נרט (Grandfathered) והם יופיעו בתפקידי אורח מתמשכים. אוקואה יגלם את דמותו של ליבן דורייט, תופס סופסטאר, אשר זה עתה ערק מקובה. הוא הופך לשחקן חופשי ואוסקר רוצה להביא אותו לסאן דייגו. ג'נרט תגלם את דמותה של רונדה, העוזרת של אוסקר. קווין קונלי יפציע גם הוא כשחקן אורח מתמשך כצ'ארלי גרהאם.

16. בסדרה The Handmaid's Tale, השחקן הבריטי או-טי פאגבנלה מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור לוק, בעלה של אופרד מהעולם לפני גילעד והאבא של האנה.

17. בסדרה Training Day, השחקנית אמה קולפילד ("באפי קוטלת הערפדים") תופיע כשחקנית אורחת כלורן, אם חד הורית, אשר העבירה את 9 השנים האחרונות בגידול בתה לבדה ובהסתר, לאחר שבעלה נכנס לכלא על הריגת אדם בהגנה עצמית. כאשר אסון טבע גורם ללורן לצאת מהמחבוא, בעלה צריך לברוח מהכלא בכדי להגן עליהם.

18. בסדרה Chicago Med, השחקנית בטי באקלי (Oz) תפציע כשחקנית אורחת בעונה השנייה של הסדרה בתור אולגה בארלו, מטופלת מבוגרת שהרצון שלה לשמור על החיצוניות שלה משפיע על הבריאות שלה.

19. בסדרה Hap & Leonard, השחקן בראיין דנהי מצטרף לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כואלנטין אוטיס, שריף.

20. בסדרה Brooklyn Nine Nine, השחקן אריק רוברטס לוהק לתפקיד ג'ימי פוג'יס, בוס של המאפיה, שג'ייק והולט רוצים לעצור.

21. בסדרה Frequency, השחקן רוב מייז (Mistresses) יפציע כשחקן אורח מתמשך כבלש קייל מוסבי, מושא אהבה עבור הדמות של פייטון ליסט. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

למה לעזאזל לסדרה קוראים training day אם אין בכלל קשר לסרט והסדרה בכלל לא דומה לסרט,סתם להביא קהל שינטוש את הסדרה לאחר פרק ואז גם הסדרה הזאת תלך לפח