יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

פרסום: 22 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (20 בספטמבר 2016)



"נטפליקס" רכשה את הזכויות עבור What Happend To Monday ? והיא תפתח את הסדרה המדע בידיונית הפוסט אפוקליפיטית.

"נטפליקס" הודיעה על אישור של עשרה פרקים לפרויקט She's Gotta Have It על פי הסרט של ספייק לי. הסדרה תתמקד בנורה דארלינג, אמנית מברוקלין בסוף שנות העשרים שלה, אשר מתקשה להגן על עצמה ולחלק את זמנה בין חבריה, העבודה שלה, עבודתה ושלש המאהבים שלה: הדוגמן גריר צ'יילד, הבנקאי ג'יימי אוברסטריט והילד הרע מארס בלאקמון.



"אמזון" מפתחת פיילוט בשם The Marvelous Mrs. Maisel, כאשר השחקן טוני שאלוב (Monk, BrainDead) לוהק לסדרה. הסדרה מתרחשת באמצע שנות החמישית של המאה העשרים והיא תעקוב אחר מירים "מידג' מייזל (רייצ'ל ברנסון, "בית הקלפים"), רעיה יהודיה צעירה אשר הופכת לאחת הקומיקאיות הראשונות לאחר שבעלה עוזב אותה ואת שני ילדיהם. שאלוב יגלם את דמותו של אייב וייסמן, אביה של מידג', אשר מאמין בספרים ועובדות ולדבר כמה שפחות. מייקל זיגן יגלם את דמותו של ג'ואל, בעלה של מידג'.



Hulu קרובה לאשר עשרה פרקים לדרמה חדשה בשם The Looming Tower אודות האירועים שקדמו לאירועי הטרור של ה 11 בספטמבר 2001 בארה"ב. הסדרה תספר את עלייתו של אוסמה בן לאדן ואל-קעידה וכיצד היריבות בין ה C.I.A וה F.B.I אולי סייעה להכין את הקרקע לאירועי הטרור.



רשת Syfy אישרה 3 פיילוטים חדשים.

The Machine, על פי הסרט משנת 2013, מתרחשת בעולם שהשתנה לאחר הופעת אינטליגנציה מלאכותית. הסדרה תחקור את הקונפליקט של האדם עם הטכנולוגיה דרך עיניהם של שישה אנשים אשר יש ביכולתם להציל או להרוס את האנושות.

The Hunted, דרמה אודות ארבעה אחים אשר מתאחדים בעקבות מות הוריהם. בשעה שהם מנסים לאחות את חייהם הם מגלים שהם צריכים להתמודד עם רוחות רפאים אמיתיים מעברם בכדי לשרוד.

Happy, אשר תעקוב אחר ניק סאקס, שוטר מושחת שהופך למתנקש ונע בחיי רצח, סקס ובגידות. חייו משתנים באמצע משימה כאשר הוא מוצא סוס כחול דימיוני.



TruTV אישרה הפקת קומדיה חדשה בשם I'm Sorry. הקומדיה תעקוב אחר תסריטאית קומית שהיא גם אם ורעיה (אנדראה סאווג'), אשר חושפת בכתיבה הקומית שלה את חוסר הבגרות שלה. הוזמנו 10 פרקים לעונה.



ג'ון סטאמוס (Full House) מפתח דרמה חדשה אודות הנעשה מאחורי הקלעים של אופרת סבון יומית בשנות השמונים. המגלמוניה, מסיבות הסקס, התככים וכל מה שמאפיין את התעשייה. הסדרה אמורה להתבסס בחלקה על עברו של סטאמוס, אשר שיחק בסדרה General Hospital בתחילת שנות השמונים עד שעזב בשנת 1984. הפרוייקט אמור להיות משווק לכל הרשתות בתקווה שאחת מהן תאמץ אותו אל חיקה.



רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Dreamer עם התחייבות לתסריט. הסדרה תעקוב אחר אישה שיכול מאד להיות שהיכולת שלה היא כתוצאה מקונספירציה מיסתורית.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה אשר תתרחש באנטרקטיקה. הקומדיה תעקוב אחר נורה, חוקרת צעירה אשר מגיעה לאנטרקטיקה עם תוכניות גדולות, אך היא מגלה שהיא תצטרך מיומנויות אחרות בכדי לנווט בין האנשים השונים אשר עובדים במקום העבודה שלה בקצה העולם.

רשת NBC מפתחת קומדיה אודות מנהל בית לוויות נחמד אשר מחליט לנהל סטוץ ביום ההולדת שלו ובמקום זאת הוא מוצא את עצמו עם משפחה חדשה. הסדרה תעקוב אחר המשפחה והעסק שלהם.



רשת FOX מפתחת דרמה משפטית חדשה בשם Justice. הסדרה מתבססת על חייה של ג'ודי סמית (אחת מהמפיקות של "סקנדל") ותעקוב אחר אפרו אמריקאית בעלת כוח רב אשר הופכת לתובעת המחוזית של ארה"ב וכיצד היא עובדת עם עורכי הדין שלה במקרים מקומיים ופדרליים, בשעה שהיא מנסה לפתור את הבעיות בחייה לפני שסודות יוצאים לאור.

רשת FOX מפתחת דרמה משפחתית אודות קבוצה של עורכי דין שהם לוחמי זכויות אדם, אשר לוקחים על עצמם את המקרים הקשים ביותר שיש, כאשר הם מערבים במשחק שלהם סקס, סמים ועוד...

רשת FOX מפתחת דרמה משטרתית עם התחייבות לתסריט. הדרמה תעקוב אחר בלש מסאן פרנסיסקו, אשר נאבק עם טראומה פסיכולוגית שגורמת לו להמציא שותף דימיוני שמסייע לו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

רשת FOX מפתחת דרמה עם התחייבות לתסריט בשם Miracle Commision, אשר תעסוק באיש דת ממשטרת ניו יורק, אשר מצוות עם שוטר לא מאמין בכדי לחקור מקרי ניסים בכדי לגלות אם מדובר בהונאה או בניסים אמיתיים.



רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם Deception מבית היוצר של כריס פדאק ("צ'אק"). הדרמה תעקוב אחר קוסם גדול, אשר הקריירה שלו נהרסת בעקבות סקנדל והמקום היחיד שהוא יכול לפנות אליו הוא אל ה F.B.I, שם הוא יעבוד כיועץ בכדי לסייע לממשלה לפתור מקרים שנראים כבלתי ניתנים לפיענוח ויעצור מרגלים.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Charlie Foxtrot. הקומדיה תתמקד בצ'ארלי טיילור, רופא שיניים בפורט בראג, אשר לאחר שאחיו ג'ו נהרג בקרב חייב לעמוד במילתו ולהגן על ילדיו בני העשרה של ג'ו ובארוסתו, אנג'לינה, אישה אימפולסיבית אשר נכנסת הרבה לצרות. על צ'ארלי להפוך לגיבור בשביל לעשות זאת.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Twinsters. הקומדיה תעקוב אחר תאומים זהים שהופרדו בלידה ואומצו בשתי יבשות שונות ולא מודעים אחד לשני עד אשר הם מתאחדים בגיל 29.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם Body Politic. הסדרה מתבססת על חייו של הפתולוג ד"ר רוג'ר מיטשל מוושינגטון. היא תעקוב אחר הפתלוגית הראשית הצעירה שזה עתה מונתה לתפקיד בוושינגטון הבירה, אשר מגויסת על ידי ה C.I.A בכדי לתפור את המקרים הפוליטיים המסובכים ביותר בעולם.

רשת CBS מפתחת דרמה משפטית חדשה בשם Southern\Eastern. הסדרה תתבסס על ספר בעל אותו שם של ג'וני דוייר ותעקוב אחר עוזרים לתובע מחוזי צעיר של בית משפט פדרלי בדרום בשעה שהם מתחרים במקבילים שלהם מהצפון עבור המקרים הפדרליים בעלי הפרופיל הגבוה ביותר בניו יורק.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם The Year Of Living Bibilically. הקומדיה תעקוב אחר גבר אשר נמצא בצומת דרכים בחייו ומחליט לחיות על פי חוקי התנ"ך.

אין תגובות: