יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

פרסום: לאחר רגיעה קלה בשנים האחרונות, בבריטניה ממשיכים להפיק סדרות על פי ספרי אגתה כריסטי



"אגתה כריסטי הפקות" ו BBC One הגיעו להסכם עבור הפקת שבעה סרטים חדשים בעקבות ספרי אגתה כריסטי בארבע השנים הקרובות. הסרט הראשון יופק בעקבות הספר Ordeal By Innocence. מדובר באחד מהספרים האפלים יותר של כריסטי, אשר בוחן את הפסיכולוגיה של החפים מפשע. מספר פעמים נטען שמדובר גם באחד מהספרים האהובים על הסופרת המהוללת.

הפקות נוספות הן Death Comes As The End, פרשית רצח מיסתורית המתרחשת במצרים העתיקה ו The ABC Murders, מירוץ למציאת רוצח סדרתי, אשר פועל ברחבי יבשת בריטניה בשנות ה 30 של המאה הקודמת.

הפקות על פי ספרי אגתה כריסטי הן אלמנט חם בעת האחרונה. בדצמבר 2015, BBC שידרה מיני סדרה בשם And Then There Were None ("עשרה כושים קטנים"), הפקה אשר הצלחה מאד בנתוני הרייטינג, כאשר בארה"ב המיני סדרה שודרה ברשת Lifetime. בזמן הקרוב יחלו בהפקה של The Witness For The Prosecution עבור BBC One. במקביל ב FOX מתכננים הפקה עבור המסך הגדול עבור אותו פרויקט בכיכובו של בן אפלק, הפקה כתוצאה מסיפור קצר של אגתה כריסטי משנת 1925, אשר לימים הפך לאחד מהמחזות הגדולים ביותר שבריטניה ידעה מבחינה איכותית וקופתית. בשנת 1957 המחזה גם הפך לסרט בבימויו של בילי ויילדר ובכיכובה של השחקנית הידועה מרלן דיטריך.


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סופרת מעולה.