יום שני, 15 באוגוסט 2016

מבזק: 9 חדשות, אשר בלטו בתאריכים 13 - 15 באוגוסט 2016



רשת CBS מפתחת קומדיה בשם 9J, 9K & 9L. אשר מבוססת על חייו של מארק פיוריסטין, כוכב הסדרה Royal Pains. בשעה שפיורסטין חי בניו יורק הוריו שכרו את הדירה ליד זו שבה הוא נולד מתוך מחשבה שלא ברור מה יקרה עם הפיילוט של הסדרה. הוא חי בניו יורק, כאשר בסופי שבוע הוא טס ללוס אנג'לס בכדי להיות עם אשתו וילדיו. בתקופה הזאת הוא חזר לימים שהוריו היו מכינים לו ארוחת בוקר וערב ומשתפים אחד את השני באירועי היום. האיחוד הושלם כאשר אחיו הצעיר ומשפחתו נכנסו לדירה לידם בשעה שהדירה שלהם שופצה מחדש.

רשת CBS העניקה הזמנה לפיילוט לקומדיה חדשה מבית היוצר של קאטר ביי וקרייג תומאס (המפיקים של "איך פגשתי את אמכם") ואשר תתמקד בחייהם. הקומדיה תעקוב אחר איזי וכריס, בני עשרים פלוס, אשר מגדלים את בתם ומאחדים את שני משפחותיהם, אחת פורטוריקנית והשנייה איטלקית.

בסדרה NCIS: New Orleans, השחקנית וונדי מאליק (Rush Hour) תגיע כשחקנית אורחת בעונה השלישית של הסדרה כסילביה לונד, אמו של סבסטיאן. האם מגוננת ושותפה למוזריות של בנה. היא דואגת לבריאותו ולחייו. 

בסדרה Billions, השחקן ג'יימס וולק מגיע לעונה השנייה של הסדרה כשחקן אורח בתור קרייג היידקר, ביליונר שעשה את הונו מהיי-טק, 

בסדרה Criminal Minds, השחקן תומאס גיבסון (אהרון הוצ'נר) פוטר מהסדרה. כזכור, השחקן הושעה לאחר שהכה את התסריטאי וירג'יל וויליאמס לאחר חילוקי דעות מקצועיים, אך לאחר ישיבה של ההפקה הוחלט לפטרו לחלוטין. זו התקרית השנייה שבה מעורב השחקן, לפני מספר שנים הוא נאלץ לעבור סמינר של "שליטה בכעסים" לאחר שדחף הבמאי יאן וולף. מיד לאחר המקרה השחקן שכר עורכי דין והוא שוקל לתבוע את הפקת התכנית. 

בסדרה The Good Place, השחקנית טינה סירקאר (בתמונה) תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת. אין מידע נוסף על התפקיד אותו היא אמורה לגלם. 

בסדרה Timeless, הדמות של איאן פלמינג (היוצר של ג'יימס בונד), אשר תופיע בפרק הרביעי של העונה, לוהקה. מדובר בשחקן שון מגוויר (Once Upon A Time). לוסי (אביגיל ספנסר) תפגוש אותו בימים שלפני שהחל לכתוב את הספרים, כאשר היה סוכן חשאי בריטי.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן ג'וני קויין אמור להופיע בפרק הרביעי של העונה השישית כשחקן אורח בתור ד"ר לידגייט. 

העונה החמישית של Nashville תעלה, ככל הנראה, בחודש דצמבר 2016. אין אישור רשמי לכך. 


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

את תפקיד גדעון שיחק מנדי פטינקין. תומס גיבסון משחק את דמותו של ארון הוצ'נר.