יום שני, 8 באוגוסט 2016

מבזק: 30 חדשות טלוויזיה ברשתות הכבלים האמריקאיות אשר בלטו בתאריכים 1 - 7 באוגוסט 2016



1. רשת Syfy פרסמה מועדי עליית של מספר סדרות:

Z Nation תחזור בעונה חדשה ב 23 בספטמבר 2016.

ואן הלסינג תעלה ב 23 בספטמבר 2016.

Channel Zero תעלה ב 27 בספטמבר 2016.

Aftermeth תעלה ב 27 בספטמבר 2016.

2. בסדרה The Magicians, השחקן ריזואן מאנג'י (Outsourced) יפציע כשחקן אורח מתמשך בעונה השנייה בתור טיק פיקוויק, דמות בפילורי של יועץ מלכותי.



רשת Cinemax מפתחת דרמה בשם Micronesian Blues. השחקן המוביל של הסדרה אמור להיות פטריק דמפסי ("האנטומיה של גריי"). הסדרה מבוססת על המקרה האמיתי של השוטר בראיין וילה, איש מארינס לשעבר אשר שירת בוייטנאם, אשר לקח על עצמו את המשרה לאמן שוטרים במיקרונזיה בתחילת שנות התשעים. הסדרה תעקוב אחר שוטר במשטרת לוס אנג'לס אשר מקבל על עצמו משטרת אימון במיקרונזיה רק בכדי למצוא את עצמו באמצע מלחמה בין כנופיות יריבות ואנשי C.I.A מושחתים.



רשת A&E מפתחת דרמה בעקבות דרמה הולנדית אודות משפחה אשר נמצאת בעסקי המריחואנה. הסדרה תתמקד בפסיכולוג, אשר ביום שאביו נפטר, מגלה שאשתו בוגדת בו ובנו עבריין. בניסיון אחרון לאחד את המשפחה הוא גורר אותם לחווה של אביו והוא מגלה שהחווה היא מוקד לפעילויות לא חוקיות ושהישועה שלו נעוצה ביכולתו לשמר את מפעל חייו של אביו.



הסדרה Powers בוטלה על ידי Playstation Network אחרי שתי עונות בלבד.



1. "נטפליקס" מפתחת סדרה חדשה בשם Aleterd Carbon. הסדרה מתרחשת במאה ה 25, כאשר הנשמה הא דיגיטלית והנשמה עוברת מגוף לגוף. טאקאשי קובאקס (ג'ואל קינמן), לוחם חלל אשר היה כלוא במשך 500 שנה והורד אל העתיד שהוא ניסה למנוע. אם הוא יוכל למנוע רצח אחד הוא יוכל לקבל הזדמנות נוספת. מרתה היגארדה (Royal Pains) תגלם את דמותה של קריסטין אורטגה, לוטנט חדשה במשטרת ביי סיטי. הייא ומשפחתה הם מהגרים מאזור צפון לה טם (אזור שבעבר היה חלק ממרכז ודרום אמריקה). היא צועדת בעקבות אביה שהיה שוטר ומת מות גיבורים בעת מילוי תפקידו. ג'יימס פיורפוי (The Following) יגלם את דמותו של של לורנס באנקפורט, אחד מעשירי העיר ובן יותר מ 500 שנה. הוא איש קשוח ויעשה הכל בכדי להשיג את מטרותיו. הוא חסר מוסר ורוצה לשלוט בכל מה שמסביבו. דיקן לצ'מן תגלם את דמותה של רלין קובהרה, אחותו של טאקאשי, אשר הייתה להם ילדות קשוחה מאד, כאשר היו רוצחים להשכרה אשר הפכו למהפכנים ותמיד ניצבו אחד לצד השני עד אשר רלין נהרגה.

2. בסדרה Disjointed, השחקנית ג'סיקה לו (Awkward) מצטרפת לקומדיה החדשה של "נטפליקס" לצד קאתי בייטס ומבית היוצר של צ'אק לאורי. שחקן נוסף שמצטרף הוא טוני בל (Truth Be Told) בתור קארטר, שומר בבית המרקחת של רות', יוצא צבא אשר שרת באפגניסטן.

3. בסדרה Iron Fist, השחקנית סימון מיסיק בתור מיסטי. בקומיקס היא מקושרת כמושא אהבה ל Power Man\ללוק קייג' וכן ל Iron Fist\ דני רנד. עדיין לא ברור באיזה דרגה היא תופיע בסדרה (חלק מהקאסט הראשי או בתפקיד אורחת מתמשך).



1. הרשת ביטלה את הסדרה Donny! לאחר עונה אחת בלבד.

2. הרשת קבעה מועדי עלייה לשתי סדרות חדשות שלה:

Falling Water תעלה ב 13 באוקטובר 2016.

Eyewitness תעלה ב 16 באוקטובר 2016.

3. רשת USA חידשה את הסדרה Suits לעונה שביעית.



1. הסדרה The Last Ship חודשה לעונה רביעית על ידי רשת TNT.

2. הסדרה החדשה של רשת TNT בכיכובה של מישל דוקרי, Good Behavior, תעלה ב 15 בנובמבר 2016.

3. העונה השלישית של The Labrarians תעלה ברשת TNT החל מ 20 בנובמבר 2016.




1. רשת FreeForm מפתחת קומדיה בשם Stuff. הקומדיה תסוב סביב משפחה של אשה אשר בבעלותם חנות.

2. העונה החמישית והאחרונה של Switched At Birth תעלה ב 24 בינואר 2017.




1. רשת Starz מפתחת דרמת גיבורים חדשה בשם Tomorrow, Today. הסדרה תעקוב אחר יוצא מלחמה בשיקאגו, אשר מתנדב לניסוי לאחר שנכלא שלא באשמתו. הדוקטור שמריץ את הניסוי מנסה ליצור את הגבר המושלם - מכונת הריגה בלתי ניתנת לעצירה. הוא יוצא לחופשי, אך נמצא במנוסה ומנסה להשלים עם מה שהוא וסלוח לעולם בכדי לעשות מעט טוב בעולם.

2. רשת Starz מפתחת סדרה נוספת בשם Terresa, אשר תתבסס על טלנובלה מקסיקנית בעלת אותו שם. הסדרה עוקבת אחר אישה לאטינית אשר מצליחה להרים את עצמה מאשפתות עד להיותה עשירה בלוס אנג'לס. היא תעשה הכל בכדי להשיג את הכסף והכוח שהיא רוצה.

3. סדרה שלישית שרשת Starz מפתחת הינה Pussy Valley אודות רקדניות אקזוטיות אשר רוקדות על עמוד.

4. סדרה רביעית שרשת Starz מפתחת הינה קומדיה בשם The Dirty Girls Social Club. הסדרה עוקבת אחר חייהן של 6 נשים גרושות בניו יורק, אשר מכירות אחת את השנייה מאז ימי הקולג' שלהן. עתה, 10 שנים לאחר מכן, הן יכולות לסמוך רק אחת על השנייה.

5. הסדרה The Girlfriend Experience חודשה לעונה שנייה.




1. רשת HBO אישרה קומדיה חדשה בשם Room 104. הסדרה תתרחש בחדר 104 בבית מלון ובכל פרק תספר סיפור אחר של אנשים אשר מתאכסנים בחדר.

2. רשת HBO אישרה הפקת מיני סדרה Black Flags, אשר מבוססת על ספרו של ג'ובי ווריק. מי שאחראי לעיבוד הטלוויזיוני הוא בראדלי קופר. הספר מספר את עליית "דאעש" החל מהקמתה מבית כלא בירדן ועד להצלחתה בסוריה.

3. רשת HBO אישרה הפקת מיני סדרה נוספת בשם We Are All Completely Beside Ourselves. הסדרה עוקבת אחר רוזמרי קוק (נטלי פורטמן), אשר חייה השתנו לאחר שאחותה התאומה נעלמה בגיל 5 ובשל כך גם צורת החשיבה וההתנהגות שלה.

4. מת'יו רייס (The Americans) יגיע לעונה השישית והאחרונה של הסדרה Girls.



1. השחקנית אמנדה ברוקס (Aquarius) מצטרפת לסדרה Outsiders בתפקיד אורחת מתמשך כאישה מהעיר הגדולה אשר מגיעה לעיירה. הסדרה עוקבת אחר משפחת פארל, משפחה של אפילצ'ים, אשר מעוניינת להגן על המקם שלהם ועל דרך החיים שלהם.



1. אנטוניו פאקווה מפתח סדרה בשם The City בתור דוקטור צעיר אשר מתחיל את ימיו הראשונים כמתמחה תחת ידיו של רופא וותיק יותר אשר נדמה כחכם וקשוח, אך מתברר כתחמן ופסיכופת.

2. בסדרה Masters Of Sex, השחקנית קלי אוהרה תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה הרביעית של הסדרה בתור דודי, מושא אהבה מהעבר של הדמות של מייקל שין. היא חוזרת בכדי להסביר את הפרידה שלהם.



1. הסדרה Girlfriend Guide For Divorce בוטלה לאחר חמש עונות.



1. "אמזון" הודיעה על מועדי עליית מספר סדרות:

One Mississippi תעלה ב 9 בספטמבר 2016.

Fleabag תעלה ב 16 בספטמבר 2016.

Transparent תעלה בעונתה השלישית ב 23 בספטמבר 2016.

Crisis In Six Scenes בכיכובה של מיילי סיירוס תעלה ב 30 בספטמבר 2016.

Kelle's Goliath של דיוויד אי קלי תעלה ב 14 באוקטובר 2016.

Good Girls Revolt תעלה ב 28 באוקטובר 2016.

Red Oaks בעונה השנייה תעלה ב 11 בנובמבר 2016.

Mozart In The Jungle תעלה בעונה שלישית החל מ 9 בדצמבר 2016.

Man In The High Castle תעלה בעונה שנייה ב 16 בדצמבר 2016. 

אין תגובות: