יום שני, 22 באוגוסט 2016

מבזק: 26 חדשות אשר בלטו בתאריכים 16 - 22 באוגוסט 2016



1. בסדרה Scream, בחג ליל כל הקדושים האמריקאי ישודר פרק ספיישל כפול, אשר יענה על כל השאלות הפתוחות של סוף העונה השנייה.

2. בסדרה "ש.י.ל.ד.", השחקנית מלרוי ג'נסן (Galavant) תפציע בעונה הרביעית כרובוט איידה.

3. בסדרה Feud, השחקנית קתרין זטה ג'ונס מצטרפת למיזם החדש של ריאן מרפי.

4. בסדרה The Handmaid's Tale, השחקנית מדלן ברואר (Hemlock Grove) מצטרפת לסדרה החדשה של Hulu, בה תככב אליזבת' מוס, ואשר קיבלה הזמנה ל 10 פרקים.

5. בסדרה Time After Time, וויל צ'ייס (Nashville) מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור גריפין, יוצא צבא שאפתני, אשר מעוניין להיות הסנאטור הבא של ניו יורק.

6. בסדרה Alice Grace, השחקנית אן פאקווין ("דם אמיתי") תככב בסדרה כננסי מונטגומרי. כזכור, הסדרה מבוססת על מקרה אמיתי בו אליס הועמדה למשפט בעקבות רציחת ננסי מונטגומרי ותומאס קיניר.

7. בסדרה Homeland, השחקן רוברט קניפר (Prison Break) מצטרף לעונה השישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כג'נרל ג'יימי מקנדון, הנציג של משרד ההגנה, אשר מתדרך את הנשיאה קין והצוות שלה.

8. בסדרה Doctor Who, דיוויד סושה ("פוארו") יגיע לעונה העשירית של הסדרה כשחקן אורח.

9. בסדרה Shadowhunters, השחקן ניק סאגר (The Have And The Have Nots) יגיע כשחקן אורח מתמשך לעונה השנייה של הסדרה בתור ויקטור אלדרטרי, נציג של ה"קלייב", אשר מגיע לניו יורק לאחר עזיבת דומיניק.

10. בסדרה Pretty Little Lairs, השחקן אד קר חוזר לחצי השני של העונה השביעית כאב טד. אין מידע נוסף על הסיבה לחזרתו.

11. בסדרה The Real O'Neals, השחקנית סוזן סאליבן (Castle) תגיע כשחקנית אורחת לעונה השנייה של הסדרה כאם של סגן המנהל מורי.

12. בסדרה Brooklyn Nine Nine, ג'ורמה טאקון יפציע כשחקן אורח בפרק פתיחת העונה הרביעית כבוס החדש של הולט בפלורידה. כמו כן, השחקנית ריאה פרלמן (Cheers) מגיעה לעונה הרביעית של הסדרה כשחקנית אורחת בתור אסטל, שכנה של הולט ופרלטה בתוכנית להגנת עדים. אסטל היא ראש קבוצת הצועדים בשכונה אליה הולט מצטרף. יכול מאד להיות שהיא תפתח רגשות כלפי הולט.

13. בסדרה American Crime, השחקן קונור ג'סאפ חוזר לעונה השלישית. לא ברור לאיזה תפקיד.

14. בסדרה Channel Zero, השחקנית איימי פורסיית' תככב בעונה השנייה של הסדרה. הסדרה תעקוב אחר אישה צעירה בשם מרגו סלייטר (פורסיית'), אשר מבקרת את בית No House, בית מוזר של אימה המורכב מחדרים שונים ומוזרים. כאשר היא חוזרת הביתה היא מגלה שהכל השתנה.

15. בסדרה Masters Of The Sex, קמרון מנהיים מצטרפת לסדרה כג'ייד, גורו חדשה אשר מנחה סמינרים. היא תופיע בפרק אחד עם אופציה לפרקים נוספים.

16. בסדרה American Gogs, קורבין ברנסן (Psych) מצטרף לסדרה כוולקן, אחד מבני הברית של מר וונסדיי. הוא יצר לעצמו חיים טובים על ידי שימוש בכוחותיו בחיים המודרנים, אשר הופכים אותו לעמיד לתוכניות של ונסדיי.

17. בסדרה Arrow, השחקן וויל טראוול ("ג'סיקה ג'ונס") מצטרף לסדרה בעונתה החמישית כ Human Target, שומר ראש מקצועי ואומן בתחפושות, אשר לוקח על עצמו את הזהויות של המטרות שלו. הוא יופיע לראשונה בסדרה בשעה שהוא לוקח על עצמו מטרה חדשה: ראש העיר, אוליבר קווין.

18. בסדרה Crazy Ex Girlfriend, השחקנית בריטני סנואו תופיע בשלשה פרקים בעונה השנייה של הסדרה בתור אנה, אשה יפה מלוס אנג'לס, אשר מגיעה לעיר וגורמת לאירועים להשתנות. כמו כן, יעל גרובלס (Jane The Virgin) מצטרפת לסדרה כשחקנית אורחת בפרק הרביעי של העונה כטרינה, אשת עסקים אשר מעסיקה את רבקה וצוותה בכדי שתייצג את החברה שלה.

19. בסדרה The Flash, השחקנית אשלי ריקארדס (Awkward, בתמונה) מצטרפת לפרק הרביעי של העונה השלישית של הסדרה כ The Top, אשר ידועה גם כרוזלין רוזה דילון. בחוברות הקומיקס הדמות הייתה גברית והיה לה את הכוח לגרום לראשים להסתובב. היא הייתה הבוני (מלשון "בוני וקלייד") ל Mirror Master ואחת מהדמויות המסוכנות של Gallery Of Rogues. פרק זה יהיה גם פרק המקור של Mirror Master. כמו כן, ג'ואי קינג ("פארגו") מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור "מאגנטה", נערה עם עבר בעייתי, פרנסס, "פרנקי", קיין היא מתה אנושית עם היכולת לשלוט על מתכות, אך לכוחות שלה יש תוצר לוואי והוא האלטר אגו שלה "מאגנטה".

20. בסדרה Shameless, ג'ון סקוויב וזאק פרלמן מצטרפים לעונה השביעית כשחקני אורח מתמשכים. סקוויב תגלם את דמותה של אטה, אשה בת 80 משיקאגו אשר שלטה בשכונה מאז ומעולם. פרלמן יגלם את דמותו של אחיה של סיירה. הוא נפגע על ידי אוטובוס וסובל מנזק מוחי, אשר מתבטא כסימנים של מחלת טורט.

21. בסדרה Fuller House, הלהקה New Kids On The Block תופיע בעונה השנייה.

22. בסדרה Orville, סדרת המדע בידיונית של סת' מקפרלן אשר תעלה בעונת החורף 2018-2017, פיטר מקון וג'יי לי מצטרפים לסדרה והם יגלמו חברי צוות בספינת המחקר.

23. בסדרה Into The Bandlands, ניק פרוסט מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור באג'י, גבר בעל עקרונות מוסריים מפוקפקים ואשר מעוניין תמיד ברווח מידי, מתברר שהוא בעל ברית בלתי סביר לסאני.

24. בסדרה The Leftovers, קאג'ה הרברס ("מנהטן") מגיעה לסדרה בעונתה השלישית בתפקיד אורחת מתמשכת, אין מידע נוסף על התפקיד אותו היא אמורה לגלם.

25. בסדרה This Is Us, השחקנית ג'נט מונטגומרי (Salem) מגיעה לסדרה החדשה של רשת NBC בתפקיד אורחת מתמשך כמושא אהבה עבור קווין (ג'סטין הארטלי), שחקן הסיטקום. שמה יהיה ארין מיין.

26. בסדרה Colony, השחקנים טוני פלאנה (Ugley Betty) וג'סיקה פארקר קנדי (Black Sails) מצטרפים לעונה השנייה בתפקידי אורח מתמשכים. פלאנה יגלם את דמותו של פרוקסי אלקאלה, הפרוקסי החדש של לוס אנ'גלס. הוא פוליטיקאי ערמומי מאד. למרות שכלפי חוץ הוא חושה רושם כאחד שדואג לציבור, הרי שמתחת לפני השטח הוא דואג לאינטרסים שלו בכדי לשמר את כוחו. קנדי תגלם את דמותה של מאיה, אשה אמיצה אשר מוצבת במחנה עבודה ותהיה מוכנה להרחיק לכת עבור האמונות שלה (פיתויים וסכנה יהיו חלק מהמשחק שלה).