יום שישי, 12 באוגוסט 2016

מבזק: 22 חדשות אשר בלטו בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית בין ה 9 ל 12 באוגוסט 2016



1. בסדרה American Horror Story, שרה פולסון תופיע גם בעונה השישית.

2. בסדרה Hawaii Five-O, השחקן כריס ואנס (Supergirl) יפציע כשחקן אורח בעונה השביעית של הסדרה כסוכן של MI6 הבריטית, אשר יוצא נגד החבורה, אך בשלב מסוים משתף איתם פעולה בכדי לפתור סיפור גדול.

3. Hulu מפתחת סדרה חדשה בשם Obicera, אשר תעסוק בקבוצה של אנשים מיואשים, אשר חייהם משתנים כאשר כל אחד מהם מגלה על פרויקט סודי.

4. רשת ABC אישרה פיילוט חדש, כאשר גם העניקה לו התחייבות, בשם Criminal. הסדרה תעסוק באמן הונאות ובקבוצת הפושעים שלו, אשר לאחר שהם נתפסים על ידי מבצע של ה C.I.A, מחויבים לאתר מספר פרטים היסטוריים נדירים, אשר יכולים לשנות את עתיד העולם.

5. רוברט דה נירו וג'וליאן מור התחייבו להופיע בסדרת טלוויזיה. הסדרה אמורה להיות מותחן משטרתי, אשר יתרחש בשנות התשעים. כמו כן, הסדרה יכולה להיות מיני סדרה או להיות משודרת למספר עונות.

6. רשת FOX מתכננת שהעונה ה 11 של The X Files תהיה ארוכה יותר מהעונה העשירית, ככל הנראה בת 8 או 10 פרקים. לטעת מקורות ברשת שיחות כבר החלו להיערך עם הכוכבים.

7. העונה השלישית של הסדרה Salem תעלה ב 2 בנובמבר 2016. 

8. בסדרה The Affair, השחקנית איירין ג'ייקובס מגיעה לסדרה בתור ג'ולייט לה גאל, מושא אהבה עבור נוח, אשר בורחת מהסודות שלה וגורמת לו להשלים עם טראומה מחייו.

9. בסדרה Pretty Little Lairs, השחקנית אווה אלן (בתמונה) מצטרפת לחלק השני של העונה השביעית של הסדרה בתור אדיסון, נערה חדשה שהיא תואמת אליסון כאשר הייתה צעירה. שחקנית נוספת שחוזרת הינה קלואי ברידג'ס (סידני דריסקול, אשר הייתה בנבחרת השחייה של אמילי).

10. בסדרה Homaland, השחקנים היל הארפר ופטריק סאבונגוי מצטרפים לסדרה בעונתה השישית. העונה השישית תתרחש בארה"ב לפני הבחירות לנשיאות. היל יגלם את דמותו של יו"ר הסגל של הדמות של אליזבת מיטשל (הנשיאה הנבחרת). פטריק יגלם את דמותו של קאני, פרופסור למשפטים ודובר עבור החברה המוסלמית. כמו כן, קווין חי והוא יהיה אדם שונה בעונה השישית.

11. בסדרה Time After Time, השחקנית ג'ניפר פארין (Hell On Wheels) מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור ברוק, דוקטור בניו יורק. לאחר פלירטוט עם אדם זר, אשר מתברר כג'ון סטיבנסון (אשר גם ידוע כג'ק המרטש) היא הופכת למטרה הבאה שלו. אך כאשר היא מוכיחה את עצמה כשווה לו מבחינה רומנטית ואינטלקוטאלית היא תגרום לו לשנות את מחשבותיו הרצחניות.

12. בסדרה The Magictions, השחקן ארלן אסקארפטה (American Dreams) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בעונתה השנייה בתור הנסיך אס, השליט של לוריה.

13. בסדרה Lucifer, השחקנית כריזמה קרפנטר ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל") מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת בפרק החמישי של העונה השנייה כג'יימי לין אדריאן, אשה אשר בצעירותה זהרה ועתה היא נשואה לשחקן. ככל הנראה היא מסתירה סוד.

14. בסדרה The Big Bang Theory, דין נוריס יקבל מספר פרקים רב בעונה העשירית של הסדרה בתור קפטן וויליאמס, נציג של חיל האוויר, אשר מעוניין בהמצאה של החבורה.

15. בסדרה Criminal Minds, איישה טיילר קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה בעונתה ה 12. כמו כן, השחקן תומאס גיבסון (הוצ'נר), הושעה לשני פרקים בעקבות התנהגותו על סט הצילומים.

16. הסדרה Homeland חודשה לשתי עונות נוספות: עונה שביעית ושמינית, מלבד העונה השישית אשר תעלה בינואר 2017. 

17. העונה השישית של Homeland תעלה ב 15 בינואר 2017, העונה השנייה של Billions תעלה ב 19 בפברואר 2017. 

18. הסדרה Ray Donovan חודשה לעונה חמישית. 

19. בסדרה "ש.י.ל.ד.", השחקנית פארמינדר נאגרה מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך ותגלם דמות פוליטית בעלת כוח רב, אשר מדברת בקול רם כנגד הלא אנושיים. הפרק הראשון בהשתתפותה יהיה הפרק השלישי של העונה.

20. בסדרה Bull, השחקנית טריסטי קלי דאן (Banshee) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת כטייסת בחברת תעופה מסחרית.

21. בסדרה Pitch, השחקנית וונדי מאליק (Hot Ib Cleveland) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת כבעלת מניות של קבוצת הבייסבול.

22. הסדרה Elena Of Avalor חודשה על ידי "דיסני" לעונה שנייה. 

אין תגובות: