יום שישי, 17 באוקטובר 2014

לוח הערכות לקראת עונת 2015-2014 : רשת ה CW.



רשת ה CW ערכה מספר שינויים בלוח המשדרים שלה לעונה הבאה. גם במקרה שלה, כמו במקרה של רשת FOX, לא עושה רושם שהשינויים יצליחו ובעוד שבעונה שעברה הרשת רשמה עלייה מסוימת בנתוני הרייטינג, בעונת 2015-2014 היא צפויה לרדת מעט בנתוניה.

The Orginals אמורה ביום שני אל מול The Voice, The Big Bang Theory ו Gotham של רשת FOX להישאר על נתונים של 0.7-0.6 ובמקרים נדירים לרדת בנק' מדד. במידה והמצב יהיה שונה זו תהיה הפתעה מרעישה.

הסדרה החדשה של הרשת בערב יום שני, Jane The Virgin אמורה להצליח רק בשווקים הדרום אמריקאים (משם גם הגיעה) ולא בארה"ב. במיוחד לאור העובדה שהסדרה לא ייצרה באז בכלל והתגובות לגבי הפיילוט שלה היו מעורבות. קשה לי לראות אותה מצליחה לקבל עונה מלאה בת 22 פרקים ובמקרה ותקבל הזמנה לפרקים נוספים, זו תהיה סנסציה במידה ותקבל עונה שנייה. דרך אגב, למי שתהה, רבים מתייחסים לסדרה כמעין קומדיה באורך 45 דקות, יהיה מעניין לראות את התוצאה הסופית.

ביום שלישי, The Flash כבר עכשיו נחשבת לאחד מלהיטי העונה, אך קשה לי להאמין שהיא תשמור על נתונים גבוהים מ 1.3 נק' מדד. בכל מקרה, עונה נוספת היא דבר מובן מאליו לגביה. הסדרה צפויה, במקרה הרע, לנוע סביב 1.1-1.0 נק' מדד.

על Supernatural אין מה להרחיב את היריעה. עושה רושם שכל מה שברשת יעשו ולאן שהיא תזיז אותה (עד עכשיו היא שודרה בימים שלישי, רביעי, חמישי ושישי) מעריציה ילכו איתה באש ובמים. ככל הנראה, כל עוד ברשת ירצו אותה היא תמשיך. וברשת מאד אוהבים את הנתונים שהיא מנפקת להם. עונה נוספת נראית כהימור בטוח עבורה.

ביום רביעי, Arrow צפויה לנוע סביב 1.0-0.8 נק' מדד ולכן עונה נוספת היא, ככל הנראה, תקבל, אולם קברניטי הרשת יצטרכו לשים לב, משום שעושה רושם שבעוד שתיים או שלש עונות היא צפויה לזוז ממשבצת השידור שלה ביום רביעי ליום שישי או שני או שברשת ינסו להציל אותה עם שיבוץ ללהיט אחר (בתקווה שברשת ישיגו עד אז להיט חדש).

הסדרה השנייה של הערב, The 100, לא צפויה להיות להיט גדול ובתום העונה השנייה (במידה ותשרוד ולא תופסק באמצע) שאלת חידושה תהיה רלוונטית מתמיד. צריך גם לראות את הלוח של הרשת בחצי השני של העונה, משום שברשת ירצו להשיק סדרה חדשה, ככל הנראה The Messengers, אחרי Arrow ואז או ש The 100 תזוז לימים שני או שישי, או שפרקיה האחרונים ישודרו בקיץ או שתבוטל כליל, או שברשת יחליטו להריץ את העונה המקוצרת שלה ללא הפרעות ואז להעלות את הסדרה החדשה באזור חודש מרץ או אפריל. בכל מקרה, עתיד גדול אין לסדרה וגם אם יקרה נס והסדרה תקבל עונה שלישית היא צפויה להיות האחרונה שלה.

ביום חמישי אין הרבה הפתעות. The Vampire Diaries תמשיך לאבד גובה, אך עדיין לנפק נתונים טובים יחסית עבור הרשת וכרגע שאלת ביטולה אפילו לא נראה באופק, אך גם במקרה שלה, כמו במקרה של Arrow, צפו לשינויים בעוד שתיים או שלש עונות.

Reign לא אמורה לקבל עונה שלישית, אלא אם תצליח לשמר את נתוני סוף העונה השנייה כאשר תזוז, ככל הנראה, בחצי השני של העונה ליום שני (או יום אחר במידה ויקרה נס ו Jane The Virgin תשרוד), בכדי לפנות מקום ל iZombie. במידה ותישאר ביום חמישי עם נתוני פרקי פתיחת העונה השנייה שלה עד תום העונה היא תקבל עונה נוספת ובעונה שלאחר מכן תקבל משבצת שידור חדשה, ככל הנראה ליום שישי או לשידורי הקיץ. אבל זו דאגה שתטופל בעונה הבאה.

Beauty & The Beast קיבלה הזמנה למספר פרקים מועט (ככל הנראה 10), אבל במידה ותשמר את נתוניה פרקיה האחרונים של העונה, אשר שודרו בעונת הקיץ, הזמנה נוספת לעונה נוספת בעלת מספר פרקים קטן בהחלט אפשרית, ככל הנראה לעונת הקיץ, אם כי הסיכויים לכך לא גבוהים. Hart Of Dixie מנגד, תבוטל בתום העונה הרביעית. הסיכויים לעתיד שונה של הסדרה קטנים מאד, השחקנים כבר פנו לפרויקטים אחרים.

מבין שתי הסדרות החדשות של הרשת, אשר יעלו בחצי השני של העונה, דווקא The Messengers יכולה להיות ה"סוס השחור" ולהפתיע, היות שההתלהבות הראשונית מ iZombie נרגעת ככל שהזמן חולף (כאשר ל The Messengers קורה בדיוק ההפך), היות והשנה יש אינפלציה בסדרות קומיקס (והיא ייצרה את הבאז הנמוך ביותר מכולן). מעניין יהיה לראות האם באמת תשובץ ביום חמישי בחצי השני של העונה. במידה וזה יקרה, הסדרה תצטרך להתמודד עם קללת The Vampire Diaries, אשר לא מצליחה כבר מספר שנים להשיק סדרה נוספת בהצלחה. .

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

האם שמעת על הדיבורים להחזיר למסך את "צער גידול בנות" בפרקים חדשים? מדווח שהאחים וורנר כבר מחממים מנועים בנושא. מה אתה יודע על כך ומה דעתך? תודה