יום רביעי, 2 באפריל 2014

עונת הפיילוטים 2014: הפיילוטים של רשת USA


קומדיות:

Benched - נינה, עורכת דין לענייני משפחה, סובלת מהתמוטטות עצבים לאחר שהיא לא מקבלת את הקידום שרצתה והיא מוצאת את עצמה עובדת כסניגורית. הקולגה החדשה שלה, פיל, הוא גבר גבוה ונאה, אך גם להוט להימורים.

Love Is Dead - קומדיה רומנטית, אשר תתמקד בחברה המתמחה בפרידות בשביל אנשים שלא רוצים להיות שם כשזה קורה.

דרמות:

Complication (הוזמנו 10 פרקים) - סיפורו של רופא, אשר חייו משתנים לאחר שהוא מעורב בירי כנופיות, ואז הוא נאלץ לנבור בתוך עצמו בכדי להחליט עד כמה הוא מוכן להרחיק לכת בכדי לסייע לפציינטים שלו.

שחקנים בולטים: ג'ייסון אומרה, ג'סיקה סזור, בת' ריסגרף.

Rush (הוזמנו 10 פרקים) - ד"ר ויליאם ראש הוא לא רופא רגיל. כל עוד הלקוח משלם, הוא יעשה הכל עבורו. כמו כן, הוא נוהג לחגוג איתו ולא רוצה לשנות את הרגליו עד אשר אהובה מימים עברו חוזרת לחייו והמצפון שלו מתחילים לגרום לו לשנות את דעתו.

דרמה ללא שם של שון ג'בלונסקי (הוזמנו 10 פרקים) - ניל טרומן, איש השקעות הנשוי לגרייס מגלה שאשתו שוכרת ג'יגולו ובטעות נופל לידיו הטלפון של אותו ג'יגולו. הכניסה שלו לעולם החדש מכניסה לחייו אספקטים חדשים כמו מה צריך בכדי לספק אישה בכל המובנים. כמו כן, הוא נאלץ להחליט באם להילחם על נישואיו.

Dig - פיטר, סוכן F.B.I, אשר מוצב בירושלים, חוקר רצח של ארכיאולוגית ומגלה קונספירציה בת 2000 שנה, המאיימת לשנות את הכיוון אליה האנושות נעה.

The Novice - לאחר שנים בהם הוא ניסה לחדור אל עולם החברות הגדולות בארה"ב, קייל ג'ונס, בוגר אוניברסיטה חוזר אל משפחתו שנמצאת בבעיה כלכלית. בכדי לסייע למשפחתו הוא נאלץ לעבוד עבור משפחת פשע קוריאנית, אבל נדמה שלחיים החדשים שלו יש גם מספר הנאות.

The Arrangement - הדרמה תספר את סיפורה של לורדס ניבס (סטפני סימן), קולומביאנית, אשר מתחילה חיים חדשים במיאמי על ידי נישואים לבילי וויטלי (בריאן גרינברג), פוליטיקאי שאפתן. השניים מנווטים בין הצד הרומנטי והפרגמאטי בשעה שהיא מצליחה להשתמש בניסיונה וקשריה בכדיי לעזור לבעלה בפוליטיקה של פלורידה.

Page Dr. Freed - אודות שני אחים, אשר יורשים את המרפאה של אביהם שנפטר.

3 תגובות:

בובי אמר/ה...

מה חשבת על הסוף של איך פגשתי את אמא?

אנונימי אמר/ה...

אתה יודע אם הפיילוט מתוכנן להיות מצולם פה,
או שהקיצוץ בתקציב הגיע לרמות חסרות בושה?

אנונימי אמר/ה...

1.האם לדעתך הסדרה המתים המהלכים יותר טובה מאבודים?
2.מה אתה יכול לספר על הספין אוף של המתים המהלכים ושל איך פגשתי את אמא?
3.הסדרה אנשי המחר תחודש לפי דעתך לעונה 2?
4.יש לך סדרה להמליץ לי בסגנון אבודים והמתים המהלכים?