יום ראשון, 2 במרץ 2014

עונת הפיילוטים 2014: הפיילוטים של רשת FOX.


כפי שדיווחתי בעבר, רשת FOX סיימה לעבוד לפי עונת הפיילוטים והיא עובדת לפי פרויקטים. לכן, אציין את הפרויקטים שהרשת כבר אישרה ואילו פרויקטים היא עדיין מפתחת.

קומדיות:

קומדיות שאושרו כבר לסדרות: (3)

Last Man On Earth - גבר הופך לאחרון על פני כדור הארץ.


Mulany (הוזמנו 6 פרקים) - קומיקאי צעיר, אשר מגיע לניו יורק בעזרת הבוס שלו, אשר היה בעצמו קומיקאי מצליח בשנות השמונים והתשעים ועתה מנחה תכנית אירוח. כמו כן, הוא נעזר בשותף שלו לחדר ובשכניו.

שחקנים בולטים: ג'ון מלוני, מרטין שורט, אליוט גולד.


Weird Loners (הוזמנו 6 פרקים) - מערכת היחסים בין ארבע אנשים, אשר באופן מפתיע נזרקים אחד אל החיים של השני ובסופו של דבר יוצרים קבוצה בקווינס, ניו יורק.

שחקנים בולטים: זאקרי ניוטון, נייט טורנס.


קומדיות שעדיין בפיתוח: (5)

Cabot College - קולג' לנשים בלבד מקבל לראשונה לשרותיו גם גברים.

Sober Comanion (בדרך לקבלת אישור לסדרה) - עורך דין כריזמטי בעל נטייה להרס עצמי מגלה שחייו משתנים לבלתי הכר כאשר בית המשפט מחייב אותו לקבל שותף פיכח שילווה אותו.

שחקנים בולטים: פיט דאוידסון, אלי מאקי.


Dead Boss (הפרויקט מת) - מדובר בקומדיית מיסתורין, אשר מתמקדת בהלן סטפאנס שמורשעת שלא באשמתה ברצח הבוס שלה ונשאר לה להישען על אחותה הלא יציבה בכדי להוכיח את חפותה.

שחקנית בולטת: ג'יין קארקובסקי.


Fatric (הפרויקט מת)- איש הובלה בגילאי השלושים (בצעירותו היה שמן), אשר מביט על חייו ומוצא שהם לא לרוחו, נאלץ להבין כיצד שנים של הזנחה בעקבות מצבו בילדותו הביאו אותו למצב הזה.

שחקנים בולטים: זאק קרגר, מרשה קרוס.


No Place Like Home (הפרויקט מת) - גבר בגילאי השלישים שחי עם אמו נכנס לעולם חדש, כאשר אמו נישאת ועתה בעלה ושלשת ילדיו בגילאי העשרה עוברים לגור איתם.

שחקנים בולטים: דייויד ג'יימס אליוט, פיטר דקוטה, נטשה באסט.


דרמות:

דרמות שאושרו כבר לסדרות: (5 אושרו)

Backstrom (הוזמנו 13 פרקים) - אוורט בקסטורם, בלש חסר עכבות ופוגעני, מנסה נכשל לשנות את דרכיו ההרסניות בשעה שהוא מוביל את המחלקה שלו לפתרון מקרי רצח חמורים, בשעה שהם מטפלים במקרים הקשים בפורטלנד.

שחקנים בולטים: ראנין ווילסון, ג'ניבייב אנגלסון, כריסטופר פולה, תומאס דקר.


Hieroglyph (הוזמנו 13 פרקים) - גנב נודע משוחרר מהכלא בכדי לשרת את פרעה, והוא נאלץ לנווט בין התככים בארמון, פילגשות מפתות, גורמים עבריינים רבי כוח ואף מספר כוחות אלוקיים.

שחקנים בולטים: מקס בראון, ריס ריצ'י, קלסי צ'ו, קונדולה ראשאד.


Gotham (אושרה לעונה הבאה) - מעין פרולוג לסיפורו של באטמן, כאשר הסדרה תספר את סיפורו של הבלש גורדון (לפני שפגש בבאטמן) והנבלים המפורסמים של גותהאם.

שחקנים בולטים: בן מקנזי, דונל לוג, רובין לורד טיילור, זאברינה גוורה, ארין ריצ'ארדס.


Empire (אושרה לעונה הבאה) - דרמה משפחתית יחודית המתרחשת בעולם ההיפ-הופ.

שחקן בולט: טרנס האוורד.


Red Band Society (אושרה לעונה הבאה) - קבוצה של צעירים נפגשת באגף לילדים של בית חולים והופכים לחברים.

שחקנים בולטים: אוקטביה ספנסר, רבקה ריטהאוס, צ'ארלי רו, זואי לוין.


דרמות שעדיין בפיתוח: (2)

The Middle Man (פרויקט של בן אפלק) - מתרחשת בשנות השישים בבוסטון ותתמקד ברודי מקטיר, סוכן F.B.I האחראי להפלת המאפיה האיטלקית, וכן במודיע שלו הגנגסטר האירי-האמריקאי, מיקי פלוד. המעשים של מקטיר גורמים בעקיפין לעליית המאפיה האירית בשעה שהוא מוצא את עצמו מכופף את החוק בכדי להשיג את מטרותיו.

Runner - לורן מארקס מגלה שבעלה הוא לא מי שחשבה שהוא. לאור האמת הקשה שהיא מגלה, לורן ניצבת בפני החלטה קשה בנוגע לחייה. היא יוצאת למסע לגילוי עצמי, אשר מוביל אותה למלחמת ארה"ב-מקסיקו על נשק וטרוריזם.

אין תגובות: