יום שישי, 28 במרץ 2014

20 ספויילרים: Pretty Little Liars, עונה 5.



העונה הרביעית של הסדרה Pretty Little Liars הגיעה לסיומה. נותרו פחות מחודשיים לעליית העונה החמישית. להלן הידיעות (או במילים אחרות, ספויילרים) שהגיעו לשולחני לגבי העונה החמשית של הסדרה.

תיהנו.

1. למרות שלכאורה גברת דילורנטיס (אמא של אליסון) נקברה, לא צריך להניח שהסצינה התרחשה בהכרח לאחר הירי בפרק סיום העונה הרביעית.

2. בחצי הראשון של העונה החמישית נגלה מי נמצא בקבר של אליסון.

3. השנה לא יהיה פרק ספיישל של "חג ליל כל הקדושים", אלא פרק ספיישל "חג המולד", אשר ישודר בחודש דצמבר (במקום הספיישלים ששודרו עד כה בסוף חודש אוקטובר). הפרק אמור לעמוד בפני עצמו.

4. בפרק "חג המולד" מתוכנן שעזרא לא ילבש דבר מלבד תחתוני בוקסר של חג המולד (צבעים לבן, ירוק ואדום). לפחות כרגע זה התכנון.

5. עזרא כמובן לא מת (רואים בפרומואים לעונה הבאה) והצמד עזרא-אריה עדיין לא מת לחלוטין. אריה עדיין מאוהבת בו לחלוטין. והקטע של מערכת היחסים שלהם (בין אם הם ביחד או בנפרד) אמור להימשך עד תום הסדרה. מרלן קינג, אחת מהמפיקות, קוראת להם נשמות תואמות.

6. בסוף פרק הסיום של העונה הרביעית עזרא טוען שהוא יודע מי זה A, לא נצטרך לחכות זמן רב בתוך העונה החמישית בכדי לגלות במי הוא חושד.

7. למי שלא שם לב קיימת סיבה שהמשטרה לא מצאה את הבנות בפילדלפיה, משום שנואל הביא אותן מהמחסן אל ניו יורק ולכן גם פרק הפתיחה של העונה החמישית נקרא "בריחה מניו יורק".

8. חלק מרכזי בעונה החמישית יהיה בחינה של השאלה: האם אליסון באמת השתנתה מהכלבה שהיא הצטיירה לפני מותה לבן אדם שראינו בתום העונה הרביעית ?

9. למרות שאמילי נפרדה מפייג' בתום העונה הרביעית, הדמות של פייג' לא נעלמת מהסדרה. למען האמת, היא תופיע כבר בפרק פתיחת העונה ועומד להיות סיפור מאד מעניין, אשר יתעסק במשולש אמילי-אליסון-פייג'.

10. בחלק הראשון של העונה (קיץ) נדע מה עומד מאחורי הנסיעה של טובי ללונדון, זה לא היה בכדי להחזיר את מליסה.

11. מועדון N.A.T עדיין חלק מהסדרה ויעסקו בכך גם בעונה החמישית.

12. לוקאס (ברנדון רובינסון) חוזר כבר בפרק הראשון של העונה החמישית ואמור להישאר לזמן מה, יש לו חלק חשוב בסיפור בחצי הראשון של העונה.

13. זוג חברים בסדרה (לא פייג' ואמילי) עומדים לצעוד לעבר מקום רע מאד, חשוך והרסני בעונה זו וכל אחד יגרור את השני למטה. בדרך כלל, הצד השני במערכת היחסים אמור להציל את הצד הנופל, הפעם זה לא יקרה, לפחות לא לזמן מה.

14. אחד מהנושאים העיקרים של העונה החמישית אמור להיות : מי הרג את גברת דילורנטיס ? כמו גם על מי היא הגנה ? מי ירצה לקבור אותה ? מי ירצה לראות אותה מתה ? תיאוריות רבות ברשת הן שלגברת דילורנטיס יש אחות תאומה והיא מגנה עליה. מעניין יהיה לראות אם זה נכון. דרך אגב, למי שלא יודע, בסדרת הספרים שעליה מבוססת סדרת הטלוויזיה, לאליסון יש אחות תאומה והיא זו שמתגלה כ A השנייה לאחר שמונה נהרגת, ושהיה לה חלק משמעותי ברצח הגדול של תחילת הסדרה (אליסון). אולם סאשה פיטרס (אליסון) וגם המפיקים הודיעו שנושא האחות התאומה לא יעלה בסדרת הטלוויזיה, כך שאתם יכולים להוריד אותה מרשימת האופציות להיות A. מצד שני, סאשה טענה בראיון שאם קיימ\ת תאומ\ה ברוזווד, זה לא לאליסון. כלומר, קיימת אפשרות לתאומ\ה בסדרה. נושא התאומים גם נידון באחד מפרקי הספיישל של "חג ליל כל הקדושים". ממשיכי תיאורית התאומה טוענים שיכול להיות שלאחות של גברת דילורנטיס הייתה בת בשם שרה הארווי, הנערה שדומה לפרופיל של אליסון אשר נעלמה. בכך גם מצליחים לעמוד מאחורי דבריה של סאשה פיטרס שלא מדובר בתאומה, אלא בבת דודה.

15. בפרקים הראשונים של העונה אליסון חוזרת לרוזווד ולא ברור היכן היא תגור. אביה של אליסון חוזר ורוצה לקחת אותה איתו ואליסון מתלבטת באם לחזור איתו ולהתחיל מחדש במקום אחר.

16. טיילר בלאקבורן, שסדרת הספין אוף שלו "רייבנזווד" בוטלה, חוזר לסדרה כחלק מהקאסט הראשי ככיילב אבל זה יקרה רק מהפרק החמישי של העונה (פרק ה 100 של הסדרה). דרך אגב, כיילב יחזור לסדרה כאדם שונה לחלוטין מזה שעזב אותה.

17. קיימת אפשרות שחלק מהקאסט של "רייבנזווד" יגיעו כשחקני אורח לסדרה בעונה החמישית בכדי לסגור את הסיפורים של הסדרה שלא סופרו בשל העובדה שהיא בוטלה לאחר עשרה פרקים בלבד.

18. בעונה זו מתחיל להיבנות "צבא" אבל A לא חלק ממנו וכך גם לא חמש הבנות (כן, עתה יש כבר חמש). מונה דווקא כן.

19. איאן הארדינג (עזרא) הודיע שעל פי מה שידוע לו, בעונה החמישית עלול להיווצר משולש אהבים בצורה כלשהי של אריה-עזרא-אליסון. ידיעה זו לא אושרה על ידי המפיקים אולם, לכל הפחות (על פי המפיקים), תהיה אינטראקציה רבה בין השלושה במהלך העונה.

20. נגלה מהם הסודות של נואל.

אין תגובות: