יום שלישי, 12 בפברואר 2013

עונת הפיילוטים 2013: הפיילוטים של 5 הרשתות האמריקאיות הגדולות.




 
אנחנו מתקרבים לשעת האמת בעונת הפיילוטים 2013, כאשר בקרוב רשתות השידור האמריקאיות הגדולות יחלו לצפות בפיילוטים ולקבל החלטות לקראת פרסום הלוחות החדשים שלהן באמצע חודש מאי. הגיע הזמן לסכם ולהציג את כל הפיילוטים שהרשתות הזמינו עד כה. 
 

למרות שההייפ הגדול ביותר עבור הפיילוטים של הרשת היה Amazon, החידוש של הרשת ל Wonder Woman, אותו הרשת קיוותה לשבץ בימי חמישי, אחרי The Vampire Diaries, הרי שנכון לעכשיו, ברשת הודיעו בצורה בלתי רשמית, שהפרויקט ידחה בשנה לעונת 2015-2014. הסיבה היא, שהתסריט הסופי של הפיילוט עדיין לא הגיע אל הרשת. באותן ידיעות גם טענו, שהרשת עדיין שומרת לעצמה את האפשרות לזרז את הפרויקט במידה והתסריט יגיע, שאולי הוא ייכנס ברגע האחרון לעונת החורף הבאה או לפחות לחצי השני של העונה הבאה. אך נכון לעכשיו, הפרויקט לא נמצא ברשימה לעונה הבאה.

Blink - דרמה הומוריסטית על משפחה שחייה משתנים לטוב ולרע, כאשר אב המשפחה נפגע בתאונת דרכים, כאשר הוא נופל לתרדמת בה הוא לא יכול לזוז או לדבר, אך יכול לראות ולשמוע הכל.

Company Town - סקנדל בבסיס צי בוירג'יניה משפיע על חייהם של האזרחים ואנשי הצבא. הסדרה תתמקד בשתי נשים, אשר גדלו ביחד, בעבר היו החברות הכי טובות, אך עתה הן ניצבות משני צידי המתרס בנושא הצבאי-אזרחי.

The Hundred - תתרחש 97 שנים לאחר שמלחמה גרעינית הרסה את הציביליזציה וספינת חלל עם בני אנוש עבריינים חוזרים לכדור הארץ בכדי לנסות ליישב אותו.

The Orginals - ספין אוף ל The Vampire Diaries. הסדרה תתמקד במשפחה המקורית של הערפדים, כאשר קלאוס חוזר לרובע הצרפתי בניו אורלינס, עיירה אותה סייע להקים לפני מאות כל מיני. הוא גם מתאחד עם מרסל, בן טיפוחיו.

Oxygen - אודות חברה של בני אנוש בה חייזרים היו כלואים כאסירים. סיפור של רומן בין בת אנוש וחייזר (שניהם צעירים) , כאשר הנער החייזר ושמונה מבני מינו מתערים בבית הספר האנושי.

Reign - סיפור עלייתה למלכות של מרי מלכת הסקוטים. סיפורה מתחיל כאשר היא מגיעה לצרפת בגיל 15, כשהיא מובטחת להינשא לנסיך צרפת. היא מגיעה עם 3 מחברותיה, אל תוך עולם של תככים חושני מאד.

The Selection - הגרסה הטלוויזיונית ל"משחקי הרעב" (אם כי לא "אחד לאחד"). הסדרה מתרחשת 300 שנה בעתיד ומתמקדת  בנערה משכבת הפועלים, אשר נבחרת להתמודד בתחרות עם 25 נשים אחרות על ידו של הנסיך בכדי להיות המלכה. היא צריכה לנווט בין נאמנותה למשפחה, לאהבת אמת ולממלכה בכל זמן שהיא צריכה לנסות ולנצח בתחרות, כאשר גם בתוך הארמון מופעלים תככים שעליה לנווט דרכם. באותה שעה מוקמת התנגדות המאיימת להפיל את המלוכה.

The Tommaroe People - סדרה אודות קבוצה של אנשים, אשר מהווים את השלב הבא בהפתחות האנושית, כאשר יש להם כוחות על אנושיים, והם מסוגלים לשגר את עצמם ממקום למקום וגם לתקשר באופן טלפתי. ביחד הם נאבקים בכוחות הרשע.


קומדיות:

Bad Teacher - מבוסס על הסרט בכיכובה של קמרון דיאז, אודות גרושה בעלת "פה גדול" בגילאי ה 30, אשר מתחילה להיות מורה בבית הספר בכדי לאתר את הבעל הבא שלה.

Crazey Ones - מנהל פרסומי מעולה עובד לצד ביתו.

Friends With Better Lives - סיטקום אודות קבוצה של אנשים בגילאי השלשים, אשר כל אחד מהם חושב שחייו של השני טובים יותר.

Jacked Up - סיטקום שיספר את סיפורו של שחקן בייסבול לשעבר, אשר מגלה שההסתגלות לחיי הפרישה אינם קלים כפי שחשב.

הפרויקט של ג'ים גאפיגאן - הסדרה מתמקדת בגבר (גאפיגאן), אשר חי עם אשתו וחמש ילדיו בדירה של 2 חדרים בניו יורק.

The McCarthys - קומדיה משפחתית אודות משפחה אירית קתולית, אשר אוהבת ספורט והבן ההומוסקסואל, אשר החיסרון היחיד שלו הוא שהוא רוצה לבלות כמה שפחות עם בני משפחתו.

Mom - סיטקום אודות אם חד הורית שזה עתה התפכחה מאלכוהול וסמים (אנה פאריס), אשר מנסה לשקם את חייה בעמק נאפה.

We Are Men - גבר צעיר לומד את לקחי החיים מאדם מבוגר בקומפלקס להשכרה. (ג'רי אוקונול, קאל פן, טוני שאולוב).

Super Clyde - עובד בחנות לממכר אוכל מהיר, אשר רוצה להפוך להיות גיבור על.

The Millers - סיטקום אודות גבר שזה עתה התגרש, חייו משתנים, כאשר הוריו מחליטים לעבור לגור איתו.

הפרויקט של רוטנברג\זוריטסקי - הקומדיה מתרכזת באלה, אשה בת 40, אשר בכדי לנווט בחייה כאם לשלשה ילדים, מאהבת, חברה ואשת עסקים, משקרת כל הזמן. מבוסס על הסדרה הישראלית "יום האם" בכיכובה של קרן מור.

הפרויקט ללא שם של טאד קווין - הסיטקום יעסוק באלמן טרי, אשר מגדל את בנו בן ה 12 בשעה שהוא קופץ מחדש אל סצינת הדייטים.

דרמות:

The Advocate - עורכת דין ואמן הונאות לשעבר מאחדים כוחות בכדי לעזור לקרבנות והם יאבקו עד קצה קיצו של החוק בכדי לעשות זאת.

Anatomy Of Violence - פסיכולוג קרימינלי מאחד שורות עם בלשית עמה יש לו עבר משותף.

Backstorm - הסדרה תתמקד באוורט בקסטורם, בלש ששוקל יותר מדי, מדבר באופן פוגעני ומעליב, בשעה שהוא מנסה ונכשל לשנות את דרכיו.

Beverly Hill Cop - המשך לסדרת סרטי הסרטים בכיכובו של אקסל פולי, והפעם מדובר בבנו ג'קסון, אשר יוצא נגד הפושעים העשירים בברלי הילס.

Hostages - מנתחת מוכשרת (טוני קולט) שגרה בוושינגטון נבחרת לנתח על נשיא ארה"ב, היא נשאבת אל תוך קונספירציה פוליטית, כאשר משפחתה נלקחת כבני ערובה ועליה מוטל להציל את משפחתה.

Intelligence - מתמקדת ביחידה סודית למלחמה במתקפות סייבר, אשר מוקמת סביב גבר שמוחדר לתוך מוחו שבב, שמאפשר לו להתחבר לכל הספקטרום האלקטרומגנטי.

The Ordained - בן של משפחה עשירה ובעלת כוח עוזב את הכמורה והופך לעורך דין בכדי לנסות להציל את אחותו מהתנקשות.

Reckless - דרמה משפטית המתרחשת בצ'ארלסטון, בה מתדיינת ינקית ועורך דין עירוני נאבקים להסתיר את רגשותיהם אחד כלפי השנייה בשעה שהם מטפלים בשערוריית סקס משטרתית.

Second Sight - בלש, אשר בעקבות וירוס שהוא "חוטף", סובל מהזיות הנובעות מהתת מודע שלו. הוא מבין שבכדי לתפוס את הרוצח לפעמים צריך התבוננות פנימה ולא רק כלפי חוץ.

The Surgeon General - סדרה רפואית אשר תתמקד במנתחים של ארה"ב.

ספין אוף ל NCIS:LA - הסדרה תציג דמויות חדשות של סוכני NCIS, והפעם מדובר בקבוצה של סוכנים ניידים, אשר חייבים לחיות ולעבוד ביחד בשעה שהם נוסעים ברחבי הארץ ופותרים פשעים.

Under The Dome - (סדרה לתקופת הקיץ) - הסדרה תתרחש בצ'סטר מיל, עיירה קטנה בניו אנגלנד, אשר מנותקים מהעולם באמצעות כיפה שקופה. אנשיי העיירה צריכים להסתגל לחיים החדשים ולנסות להבין כיצד נוצרה הכיפה, מאין היא הגיעה ומתי היא תיעלם.

קומדיות:
 
Dads - סיטקום אודות חייהם של שני גברים מצליחים בגילאי השלשים שמשתנים כאשר האבות שלהם עוברים לגור איתם.
 
Enlisted - הסדרה תעסוק בשלשה אחים המשרתים ביחד בבסיס בפלורידה.
 
Friends And Family או בשמה השני Us And Them - מבוסס על קומדיה בריטית אשר התמקדה במערכת היחסים של גבר באנגליה ואשה מויילס, אשר מכירים דרך הטלפון ואח"כ נפגשים ונדלק ביניהם ניצוץ, אך עליהם לנתב בין המשפחות והחברים האקצנטרים שלהם.
 
The Gabriels - משפחה נוירוטית, אשר בזה לכל דבר נורמאלי, מהווה נוף קצת מוזר בעיירה קטנה בה כולם מכירים את כולם והנימוסים הם נחלת הכלל. (עם רוב ריגל)
 
I Suck At Girls - סיפור הפיכתו של נער לגבר וגבר לאב בעידן בו הפיכה לגבר לא הייתה משהו שניתן לעשות על ידי "גוגל".
 
To My Future Assistant - הסדרה תתמקד בעוזרים של חברת עורכי דין גדולה, אשר חוברים ביחד כמשפחה בכדי לעזור ולהתמודד עם הבוסים השחצנים והמעצבנים, שבוחנים את השפיות שלהם על סיס יומי.
 
Two Wronges - שני אוהבים, ניק וג'ני צריכים להסתדר עם העובדה שניק לא אוהב את המשפחה של ג'ני ולא עזרה העובדה שג'ני עזבה את ניק ליד החופה 7 שנים קודם לכן.
 
קומדיה ללא שם של דן גור\מייק שור (Brooklyn Nine-Nine)- סדרה אודות קבוצה של בלשים גרושים ברובע בקצה מרוחק של ניו יורק.
 
דרמות:
 
Bomerang - הסדרה תתמקד במשפחה, אשר עוסקת בהתנקשויות עבור ממשלת ארה"ב.
 
Delirium - הסדרה מתרחשת בעולם בו אהבה מוכרזת כלא חוקית וניתן לבטלה באמצעות מהלך כירוגי. כאשר נותרו 95 ימים להליך שלה, לנה הולוויי עושה את המעשה שלא יעשה: היא מתאהבת.
 
Gang Related - חבר בכנופיה נשלח להסתנן אל משטרת סאן פרנסיסקו ועולה בדרגות, כאשר הוא נאלץ לתמרן בין הנאמנות שלו למשפחת הפשע שלו ורגש הנאמנות המתגבר ל"משפחתו" החדשה, משטרת סאן פרנסיסקו.
 
The List - הסדרה מתמקדת במארשל של ארה"ב, דן שייקר, אשר בשעה שחברי אנשי הגנת עדים פדראליים מתחילים ליפול ולמות כמו זבובים, מוביל את המצוד אחר האיש, שגנב את הרשימה של כל האנשים בתוכנית.
 
Rake - הסדרה תעקוב אחר חייו הכאותיים והקומיים של הסנגור קיגן ג'וי, גאון, מרשים, אך אין לו"פילטר" לפיו. תכונה זו מליכה אותו למקרים שאף אחד לא רוצה. במקביל, הסדרה תעקוב אחר חייו האישיים ובין היתר במאבק שלו באגף המטפל במס ההכנסה, חובותיו לסוכן ההימורים שלו, הרומנים שלו, יחסיו עם בנו בעל החרמן, אשה לשעבר משונה ומערכת היחסים עם שני חבריו הנשואים.
 
Sleepy Hollow - הסדרה עוקבת אחר קריין, אשר חובר לשריף המקומית בסליפי הולו בכדי לפתור את התעלומות של העיירה ובסופו של דבר נמצא באמצע של המאבק של הטוב נגד הרע.
 
Human - דרמה משטרתית קצבית המתרחשת בעתיד הקרוב, כאשר כל שוטרי לוס אנג'לס מקבלים שותפים בדמות אנדרואידים מתוחכמים.
 
Wild Blue - החיים של האנשים הפשוטים והצעירים בנושאת מטוסים של הצי האמריקאי, שיש בה מנוע אטומי ו 6000 נפשות.
 
 
קומדיות:
 
Bad Management - בוסית של חנות המרוכזת בעצמה מגלה שמצב העניינים משתנה, כאשר הבן של בעלי החברה מגיע והופך את המרכז שלה לסקסי וצעיר.
 
Divorce: A Love Story - סיטקום אודות זוג שזה עתה התגרש שהיו גרועים ביחד, אך מגלים שיותר נורא בנפרד ולא יכולים לצאת מהחיים של השני. מבוסס על "החיים זה לא הכל".
 
How The Hell Am I Normal ( או The Goldbergs או הפרויקט של אדם גולדברג)- קומדיה המתרחשת בשנות השמונים ובמרכזה אם דומיננטית ואב בעל מזג חם, אשר אוהבים את שלשת ילדיהן המוזרים כל כך, שהם לא יכולים לראות אותם גדלים.
 
Keep Kalm And Karey On - מתמקדת באישה ישרה במשפחה של גנבים, מכורים לסמים המאוהבים בעצמם. כאשר אחיה נשלח לכלא, היא מחליטה לגדל את ילדיו, עם בנה שחום העור המאומץ, בכדי להעניק להם חיים נורמאליים.
 
Midle Age Rage - מתארת מה קורה כאשר אם בגילאי המעבר מרגישה שנמאס לה להיות לא קיימת וממתחילה לדבר ולדרוש תשומת לב לה היא חושבת שהיא ראויה.
 
Mixology - מתרחשת בבר סקסי במנהטן, ותתאר את המתרחש בו במהלך לילה אחד.
 
Pulling - הסיפור של שלש נשים לא מתפקדות בגילאי השלשים שלהן, אשר חיות את חייהן כיצד שהן רוצות, למרות שהחברה אומרת להן להתבגר.
 
Safe At Home - אם חד הורית שזה עתה התגרשה חוזרת לגור עם אביה המוזר, שחקן בייסבול לשעבר. היא מתחילה לאמן את הקבוצה האנדרדוגית של בנה והיא נשאבת אל עולם הספורט אותו היא חשבה שהשאירה מאחוריה.
 
Spy - עיבוד אמריקאי לגרסה הבריטית בעלת אותו שם. אב, השונה מאד מבנו הנמרץ, מקבל על עצמו לעבוד בסוכנות הביון בכדי לקבל את הכבוד מבנו.
 
Super Fun Night - עוקבת אחר שלש נשים חברות: קימי (רבל וילסון), הלן אליס (ליסה לאפירה) ומאריקה (לורן אש) במסען לבלות כל ערב שישי.  
 
Trophy Wife - קייט, נערת מסיבות לשעבר, מוצאת את עצמה עם משפחה חדשה, כאשר היא מתאהבת בגבר עם שלשה ילדים מניפולטיביים ושתי נשים לשעבר שיפוטיות.
 
King John - מבוסס על חייו של ג'ון כבעל ואב בחלק היוקרתי של העיר.
 
דרמות:
 
Betrayal - צלמת יפה שלא שמחה בחיי הנישואין שלה מתחילה ברומן עם עורך דין של משפחה בעלת כוח רב. כאשר מתברר שהוא מגן על חשוד ברצח הנתבע על ידי בעלה, מערכת היחסים שלה בכל החזיתות סובלת מבגידות.
 
Big Thunder - מתרחשת במאה ה 19 ומתמקדת בדוקטור מבריק מניו יורק, אשר מקבל הזדמנות לעבור ולעבוד בגבול הספר של המדינה בעיירת כורים, המנוהלת על ידי טייקון מיסתורי, אך הוא מגלה במהרה שהדברים הם לא כפי שהם נראים.
 
Doubt - שוטר בעברו ועתה עורך דין, אשר מנצל את חוכמת הרחוב שלו בכדי לנצל את המערכת בשעה שהוא נלחם ב"שדים" שלו ובניסיונו לזכות באשתו לשעבר.
 
Gothica - אופרת סבון גותית המתרחשת בעולם של דרקולה, ד"ר ג'קיל ומר' הייד ודורין גריי ודמויות על טבעיות אחרות.
 
Minds Games - מערכת יחסים בין שני אחים, גאון בעל מחלה של דו קוטביות ופושע לשעבר, אשר פותחים סוכנות בכדי לפתור את הבעיות של הקליינטים שלהם באמצעות מדע ומניפולציות. כמו כן, אנשים בסוכנות "עובדים" אחד על השני.
 
Killer Woman - מולי פארקר היא האישה היחידה בקרב הטקסס ריינג'רים, אישה יפה שלא מפחדת לנקוט בכוח בכדי להשיג את שלה.
 
Lucky 7 - החיים של 7 עובדים בתחנת שירות בקווינס משתנים, כאשר הם זוכים במשותף בלוטו. כל פרק יתמקד בדמות אחרת וכל עונה תתמקד בקבוצה בעלת מצבים דומים.
 
Murder In Manhattan - אם ובת מאחדות כוחות בניו יורק.
 
Resurrection - מה קורה, כאשר האנשים אותם קברת והתאבלת עליהם חוזרים ודופקים על דלתך ? זה מה שקורה לתושבי אורורה, שחייהם משתנים בשל כך.
 
Reckless - מותחן אודות אדם שפותר בעיות, כאשר אשתו נאסרת שלא באשמתה הוא נקלע לעולם של תככים פוליטיים ומסוכנים ובכדי לנסות לשחרר את אשתו הוא נאלץ גם לכרות בריתות שונות.
 
.S.H.I.E.L.D - מתבסס על קבוצת סוכנים מעולם הקומיקס של "מארוול" ומסרטי הקולנוע שעסקו בהם.
 
Westside- אופרת סבון בהשפעת רומיאו ויוליה אודות החיים בוניס, קליפורניה. הסדרה תתמקד בשתי משפחות יריבות והרומנים האסורים המתרקם ביניהם, כאשר שתי המשפחות נאבקות על השליטה בעיר.
 

קומדיות:

About A Boy - תעקוב אחר חייו של רווק והילד שעובר לגור בסמוך ביחד עם אמו.

Assistance - עוזרת אדיאליסטית נקרעת בין קולגה לבין ארוסה בשעה שהיא מנסה לנסות לעבוד עם בוס תובעני.

Brenda Forever - סיפורים מעברה ומההווה של ברנדה מראים כיצד נערה בגיל 13 הופכת לאישה בת 31, שחיה לפיה הקצב שלה.

Donor Party - הקומדיה תתרכז בגבר חסר אחריות, אשר נאלץ להתבגר לאחר שהוא מגלה שיש לו ילדים מהתקופה שהוא היה תורם זרע. יחידה משפחתית נוצרת כאשר אישה יוצרת עמו קשר ומקשרת בינו לבין בנו.

Family Guide - בן שמעריץ את אביו העיוור ונבוך ממעשי אימו, שם לב כיצד משפחתו מתקרבת אחד לשני לאחר הגירושין.

The Gates - קומדיה המתרחשת סביב בית ספר יסודי, ההורים ועובדי בית הספר. בעקבות קומדיה בריטית.

Girlfriend In A Coma - לאחר כמעט כשני עשורים, אשה בת 34 מתעוררת מתרדמת בכדי לגלות שיש לה בת בת 17.

Holding Patterns - קומדיה אודות קבוצה של אנשים, שחייהם משתנים לאחר שהם שורדים התרסקות מטוס.

Joe, Joe And Jane - קומדיה אודות סופר של ספרי ילדים, אשר נמצא באמצע של מאבק בין אשתו לחברו הטוב, שגם כותב איתו את הספרים.

Undateable - סיטקום אודות קבוצה של חברים שנחשבים כ"בלתי ניתנים ליציאה", שחייהם משתנים, כאשר דמות חדשה וכריזמטית מצטרפת אליהם.

Mr. Robinson - מבט על משפטים ושופטים של יציאות של בני 20 פלוס, ממבט של קבוצת חברים.

קומדיה ללא שם של אואן קליקסון\ קרייג רובינסון - קומדיה שתתמקד במוזיקאי מחונן, אשר מסתגל לחייו החדשים כמורה למוזיקה בבית הספר בעולם של תככים בבית הספר, ילדים ואמהות חד הוריות מפתות.

קומדיה ללא שם של מייקל ג'יי פוקס - הוענקה לה הזמנה ל 22 פרקים לעונת החורף הבאה - בעל ואב לשלשה ילדים בניו יורק מתמודד עם קריירה, משפחה ואתגרים, כולל מחלת פרקינסון (מבוסס על חייו של פוקס).
 
Sean Saves the World - הקומדיה תתרכז בשון (הייז), אשר צריך להחליט כיצד לגדל את בתו בת ה 14, שזה עתה עברה לגור איתו בשעה שעליו להתמודד בעבודה עם בוס חדש.
 
קומדיה ללא שם של ג'ון מולאני\ לוריין מייקלס - קומדיה המבוססת על חיי מולאני.
 
Welcome To The Family - תרבויות מתנגשות כאשר משפחה לבנה מתאחדת עם משפחה לאטינית, בשעה שילדיהם מתאהבים ומהר מאד מגיע הריון, שמזרז את העניינים.
 
פרויקט ללא שם של ג'סיקה סימפסון - הקומדיה מבוססת על חייה של הזמרת-שחקנית ג'סיקה סימפסון, שגם תככב בה.
 
דרמות:
 
Night Shift - דרמה רפואית אודות קבוצה של רופאים צבאיים, אשר חוזרים ביחד לעבוד במשמרת הערב בבית חולים בסאן אנטוניו.
 
Believe - מערכת יחסים בלתי אפשרית מתפתחת בין נערה צעירה וגבר שמשתחרר מבית הסוהר, אשר מוצב לשמור עליה מכוחות הרוע שרוצים את הכוחות שלה.
 
Blacklist - העבריין הידוע ביותר לשמצה מסגיר את עצמו ומוכן למסור את שמות כל האנשים שעבד איתם והתנאי היחיד שלו הוא, שהוא יעבוד רק עם סוכנת F.B.I שנראה שאין ביניהם קשר.
 
Bloodline - הסדרה תעקוב אחר נערה צעירה, בריד ברנסון, אשר בשל תאונה בלידה, נתקעת במאבק בין שתי משפחות של שכירי חרב ורוצחים. בריד נעזרת במורה דרך סיני, אשר יסייע לה למצוא את הדרך לנצח את אמה אם היא רוצה לחיות חיים נורמאליים.
 
Hatfileds And Mccoys - הסדרה מתרחשת בהווה בפיטסבורג והסיכסוך הישן בין שתי משפחות וותיקות מתעורר והשתיים נאבקות על השליטה על העיר.
 
I Am Victor - דרמה אודות עורך דין לענייני גירושין עם נקודת מבט יחודית על מערכות יחסים. סדרה המוגדרת כ"האוס" לענייני גירושין.
 
Ironside - ריבוט של הסדרה הבלשית משנת 1967. הסדרה מתמקדת בבלש משטרה קשוח וסקסי, אשר מוגבל לכיסא גלגלים לאחר מקרה ירי ועתה הוא דוחף בחוזקה את הצוות שלו לפתור את המקרים הקשים ביותר בעיר.
 
The Secret Lives Of Husbands And Wives - אופרת סבון שבמרכזה מותחן המתמקד ברצח, בסודות ובשקרים בתוך קבוצה של 3 זוגות בפרברים ומשפחותיהם, אשר נחשפים לכך לאחר מעשה.
 
The Sixth Gun - סדרה העוקבת אחר שישה אקדחים מיתיים, שלכל אחד מהם כוחות משלו.
 
Crisis  - מותחן המתרחש בוושנגטון הבירה. הסדרה מתמקדת בסוכן השירות החשאי אידיאליסטי, אשר מוצא את עצמו במשבר ביום העבודה הראשון שלו. יהיה עליו לחצות קווים מוסריים וחוקיים כאשר יהיה עליו לנווט בדרגים הגבוהים של האנשים המשפיעים בכדי לנבור בערימת השחיתות על מנת למצוא את האמת.
 
Wonderland - סדרה המתרחשת בעולם של "אליסה בארץ הפלאות" של לואיס קרול. וונדרלנד, מתרחשת בהווה ומתמקדת באליס ובדמות חדשה, קלרה. שבע שנים קודם לכן חייה של קלרה קיבלו תפנית לרעה ודמות מיסתורית אומרת לה שיכול להיות שיש לכך הסבר...הסבר הטמון בעולם הפלאות. בכדי להחיות את החלומות שלה ולהחזיר לעצמה את חייה, קלרה צריכה לצאת למלחמה נגד המלכה בארץ הפלאות, האישה אותה הכרנו בעבר כאליס.


תגובה 1:

אורן אמר/ה...

בלינק נשמע כמו כשלון ידוע מראש..
ו-The Advocate נשמע בדיוק כמו מנטליסט.
אבל יש הרבה סדרות מבטיחות בקנה. נראה מה ישאר בסוף.