יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

פרסום: 15 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Arrow, בפרק העשירי אוליבר ייפגש עם גארפילד, כבאי, אשר נשרף בצורה עמוקה שלש שנים קודם לכן, ולא התאושש מהטראומה. מאז, הוא נזנח על ידי אשתו וילדיו. הוא מתואר כ"מריר וצל של עצמו". בנתיים, מפקד כוחות הכבאים גם רדוף על ידי הפציעה של גארפילד, משום שהוא היה צריך לקבל את ההחלטה להשאיר אותו מאחור להישרף.

2. בסדרה Suits, נכיר גרסה בריטית ללואיס בשם נייג'ל, אשר מתואר כרברבן, אוהב תיאטרון ואופרה ואת עבודתה של ג'יין אוסטין. חשבתם שלואיס יהיה החבר הכי טוב שלו ? טעיתם.

3. בסדרה Suburgatory, צ'אסטווין חוגגת את חג "ליל כל הקדושים" בפרק השני של העונה וטסה, ליסה, מאליק וראיין מחליטים להתחפש כחבורת "סקובי-דו", למרות שקיימת חוסר החלטה לגבי גילום הדמויות. פרד ושילה יגלמו את "אמריקן גותי'ק" וג'ורג' לא רוצה להתחפש בכלל, עובדה שדאלאס לא מוכנה לקבל.

4. בסדרה Modern Family, אחד מהסיפורים בפרק של יום רביעי הקרוב הוא של מיטשל וקאם מחליפים תפקידים בשעה שקאם מתחיל בעבודה החדשה שלו כמורה למוזיקה. היום לא מתחיל בצורה טובה לשניהם, אך נראה שקאם מתחיל התרגל לכך יותר ממיטשל. אך הדגש הוא על "נראה".

5. בסדרה American Horror Story: Asylum, הפרנסה של וונדי תלויה בשמירת מערכת היחסים שלה עם לאנה (שרה פולסון) בסוד. כאשר הסוד נופל לידיים הלא נכונות, וונדי תאלץ לקבל החלטה מה סדר העדיפויות שלה.

6. בסדרה The Vampire Diaries, דיימון אומר לסטפן משהו שהוא יודע שיכאב לו ולכן סטפן מכה אותו. בסוף הפרק, סטפן מוודא שדיימון יהיה כלול במחווה נוגעת ללב.

7. בסדרה Parenthood, האדי תהיה שם בשביל כריסטינה בשעת הניתוח שלה ולאם ולבת יהיו רגעים מרגשים. בסוף הפרק, היא תאלץ לחזור לאוניברסיטה שלה, קורנל. בשעה שכריסטינה מקבלת חדשות רעות נוספות, אדם מחליט לא לשתף אותם עם האדי, בכדי שזו תהנה מלימודיה.

8. בסדרה Nikita, באחד מהפרקים נכיר את קייט, אשה שמאמינה שבעלה לשעבר המסוכן מצא אותה ועוקב אחריה. יש רק בעיה אחת: ככל הנראה, בעלה הוצא להורג בטקסס חמש שנים קודם לכן. ניקיטה ואואן מטפלים במקרה, אך גם החבר שלה, ג'ייסון דקר, לוטנט במשטרת פנסילבניה.

9. בסדרה Partners, באחד מהפרקים נראה יותר ממקום העבודה של וויאט - בית החולים. הסיבה ? לואיס לוקח בטעות אלפאבה, תרופה לכלבים. וויאט גם שומר סוד מהחבר שלו.

10. בסדרה Revenge, בהפקה מלהקים בימים אלו גרסה צעירה יותר של אמה של ויקטוריה. כלומר, מדובר בפלשבק לימי ילדותה של ויקטוריה, בשעה שאמה העדיפה גברים וכסף על בתה.

11. בסדרה Girls, נקבע תאריך לעליית העונה השנייה: 13 בינואר 2013, באותו תאריך תחזור גם הסדרה Enlightened לעונה נוספת. שתי הסדרות של רשת HBO חוזרות לעשרה פרקים.

12. בסדרה Being Human, בגרסה האמריקאית של הסדרה, השחקנית קריסטן הגר (בתמונה העליונה), אשר מגלמת את דמותה של נורה, חברתו של ג'וש שהיא גם אשת-זאב, קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי. כמו כן, מארק פלגרינו חוזר כבישוף, הערפד המנטור של איידן.

13. בפיילוט  Hannibal, השחקנית ג'ינה טורס, אותה ניתן לראות גם בסדרה Suits, מצטרפת לסדרה בתור אשתו של ג'ק קרופורד (לורנס פישבורן).

14. בסדרה 90210, בפרק ה 100 של הסדרה נזכה לראות מספר פנים מוכרות. כרמן אלקטרה תופיע, אבי קוב תחזור בתור אמילי, בת הדודה המשוגעת של אנני ודיקסון וכן, זאקרי ריי שרמן יחזור כג'ספר, החבר לשעבר המשוגע של אנני.



15. בסדרה Glee, הזמרת ג'סיקה סאנצ'ז (אמריקן איידול 11) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. נכון לעכשיו, אין מידע על תפקידה של הילדה בת ה 17, אולם השמועה היא, שהיא אמורה להיות מושא אהבה לדמות של פין.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כמה קיבלו 90210 וטחת שיודעת אתמול ?