יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

פרסום: רשת Starz אישרה להפקה סדרה חדשה.



רשת Starz אישרה 10 פרקים לעונה הראשונה של הסדרה החדשה שלה, The White Queen. מדובר בסדרה תקופתית, אשר תתרחש באנגליה בתקופת מלחמת השושנים (1485-1455). הסדרה מיועדת לעלות לאוויר בשנת 2013 ותהווה עיבוד לשלשת הספרים של פיליפה גרגורי.

הסדרה מתוארת כסיפור של אהבה ואובדן, הונאה, בגידה ורצח, סיפור אשר יסופר דרך עיניהן של 3 נשים בעלות שאיפות, בתקופה בה שלש משפחות נאבקו על השלטון בברטניה: אליזבת' וודביל, מרגרט ביופורט ואן נוויל.

השנה היא 1464 ואנגליה נמצאת במלחמה על השלטון במשך 9 שנים - זו הייתה מלחמה בין שני צדדים של אותה משפחה, בית יורק ובית לנקסטר, אשר הצבעים על הסמלים שלהם היו לבן ואדום ומכאן הגיע השם למלחמה. אדוארד הרביעי (מקס איירונס, Red Riding Hood) הצעיר והיפה מבית יורק הוכתר למלך אנגליה בעזרת התחמן הגדול לורד וורוויק (ג'יימס פרין, The Tudors), "ממליך המלכים", אך כאשר אדוארד מתאהב ונישא בסתר לאלמנה צעירה ונאה, אליזבת' וודוויל (רבקה פרגוסון), התכנון המקורי של וודוויק, להיות המושך בחוטים מאחורי הקלעים בממלכה, ואולי אף לתפוס את השלטון, החלום הזה מתנפץ. בנתיים, אליזבת' הופכת למלכה בעזרת אמה, ג'אקוטה (ג'נט מקטיר) המכשפה. היריבה הגדולה ביותר של אליזבת' היא מרגרט ביופורט מבית לנקסטר (אמנדה הייל, The Crimson Petal & The White), אשה אשר מוכנה להקריב את חייה בכדי שבנה, הנרי טיודור, יהפוך למלך. ויש גם את אן נוויל (פיי מרסיי), הבת של לורד וורוויק ואחת מהכלים של אביה במאבק לשלטון, אך אביה מופתע כאשר היא לוקחת את גורלה בידיה בשעה שהיא נישאת לאח הצעיר של המלך, ריצ'ארד, הדוכס של דיוק.

אין תגובות: