יום שישי, 7 בספטמבר 2012

פרסום: רשת NBC קנתה זכויות ל 3 דרמות חדשות ול 2 קומדיות חדשות.



ברשת קנו את הזכויות לדרמה Ritter על פי פורמאט איסלנדי אודות עורך דין (ריטר), אשר נוהג בשיטות לא קונבנציונליות ומציג את הבוז שלו לחוק בכל הזדמנות ובצורות שונות.

זכויות לדרמה נוספת שהרשת קנתה הם הזכויות לדרמה Vanishing Point, אשר אנג'לה באסט מתוכננת לככב בה. הפרויקט מתואר כדרמה משפטית והוא יתמקד בשתי נשים: אחת מהן, אותה תגלם באסט, היא עורכת דין מבריקה, אך לא סימפטית, שחושבת רק על רווחים, בחברת עורכי דין מפןרסמת ומצליחה בניו יורק ועולמה משתנה ברגע בשל בעיה בריאותית. היא מפרסמת את דבר חוליה ברבים, אך מחליטה להמשיך ולעבוד במשרד משלה בעזרת עורכת דין צעירה ומבטיחה.

הדרמה השלישית היא מבית היוצר של שונדה ריימס והיא נקראת Under the Gun, אשר תתמקד בארין קיין, אשה שהולכת לעבוד ב F.B.I, בשעה שהיא מנסה להבין אירוע טראומתי שקרה בעברה, שהרס את חייה וקרע את משפחתה. עברה הקודר עוזר לה להיכנס למוחות של פושעים, אשר היו נורמליים יום אחד ולפתע שינו את עורם.

הקומדיה הראשונה היא אודות אב שהתגרש ויש לו משמורת משותפת עם האם, ועתה הוא עובר לבניין של רווקים ורווקות ועליו להסתגל למציאות החדשה שלו.

הקומדיה השנייה הינה סיטקום אודות זוג שהנישואין שלהם עומדים במבחן בשעה שהם מנסים להיכנס להריון. הם מקבלים חיזוק בדמות אוהד מתוסכל של קבוצת פוטבול, אשר משתכן על הגג שלהם.

אין תגובות: