יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

ביקורת: Guys With Kids, פיילוט: לא מצחיק.



עושה רושם שברשתות הטלוויזיה חושבים שבכל פעם שיביאו תינוקות או ילדים קטנים אל המסך, הצופים יישארו לצפות במה שמקרינים להם ולא משנה עד כמה ירוד המוצר. רשת FOX עשתה זאת עם Raising Hope ועתה עם "בן וקייט", אבל המוצר שמגיע השנה מרשת NBC לא עושה רושם חיובי, לפחות לא בפיילוט, אשר אמור היה להיות באיכות טובה יותר ממרבית פרקי העונה ובמידה וזו האיכות שמצפה לצופים בהמשך, אולי עדיף לגנוז את הקומדיה הנ"ל ולחשוב מחדש.

הסדרה מתמקדת בשלשה חברים בגילאי השלישים, שניים מהם נשואים ואילו השלישי זה עתה התגרש ואשתו לשעבר היא אישה מהגיהנום. אנתוני אנדרסון מגלם את דמותו של גארי, אב ל 4 ילדים שנשאר בבית לטפל בארבעת ילדיו בשעה שאשתו מארני (טמפס בלדוס) יוצאת לעבודה. זאק קרייגר מגלם את דמותו של ניק, הטיפוס האחראי וראש החבורה, אשר נשוי לאמילי (ג'יימי לין סיגלר הסקסית), לשניים שני ילדים. ולבסוף, ג'סי ברדפורד מגלם את דמותו של כריס, הטיפוס השפוט שעושה מה ששילה (ארין הייז), אשתו לשעבר, דורשת ממנו, לשניים יש תינוק. שלשת הגברים מחליטים שהגיע הזמן גם להתחיל ליהנות ולא רק להיות עבדים לילדיהם.

עזבו כרגע את השימוש המוגזם בתינוקות ואת נושא איכות המשחק (אם כי זה תמיד נחמד לראות את ג'יימי לין סיגלר הנאה), הבעיה של הסדרה זועקת לשמיים החל מהדקות הראשונות: הסדרה פשוט לא מצחיקה. במשך כל הפיילוט לא מצאתי את עצמי מחייך אפילו פעם אחת, וצריך להדגיש שמדובר בסיטקום, אשר אמור להיות מצולם באולפן עם קהל. לפי מה שראיתי, מכונת הצחוקים הייתה צריכה לעבוד שעות נוספות, משום שקשה לראות כיצד הקהל צחק בעקבות מה שהוא ראה.

גם בשנה שעברה רשת NBC העלתה סיטקום בשם Whitney, שהייתה הסיטקום היחיד ששרד, אך במקרה הזה מדובר היה בקומדיה מצחיקה, שלא הצליחה להתרומם. קשה לי לראות כיצד ברשת החליטו לאשר את הקומדיה הזאת לשידור בעונת הפיילוטים האחרונה. הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא, שמדובר ברשת NBC וסביר להניח שלא היה לה משהו טוב יותר. במידה וזו הסיבה, צריכים להיות עצובים עבור הרשת שהדרדרה לרמה שכזאת.

אז, לראות או לא לראות ?
דלגו עליה, יש קומדיות חדשות טובות ממנה. בעצם, סביר להניח שכמעט כל קומדיה תהיה טובה ממנה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

והיי שכחת את 'הנורמאל [והמשעמם] החדש'- גם שם יש ילדה (שבפרק הראשון הייתה עוד חמודה, ובתחילת פרק השני הפכה למפלצת שמתאימה יותר לסדרה "סיפור אימה אמריקאי" של אותו יוצר...) ועוד משהו בדרך .. ;)
ואה כן הקונצנזוס אומר שגם היא לא מצחיקה...
אם זה לא היה עצוב, זה היה אולי מצחיק? :(