יום שבת, 15 בספטמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: 90210, Go On, Episodes, Grey's Anatomy, ועוד...



לפני שנכנס לסדרת השאלות והתשובות השבועית, רציתי להעיר שתי הערות:

1. עד כמה שאני אוהב שאתם מגיבים בפוסטים, נא לשמור על שפה נאותה. אני לא רוצה להיות צנזור ולהוריד את ההתבטאויות המלכלכות. האנשים המדוברים יודעים במי מדובר.

2. אני מבקש בתגובות לא לבצע הפניות לאתרים אחרים. ראיתי מספר תגובות שבמסווה של תגובה מפנים לאתרים אחרים, הבולט שלהם לאתר הצפיה הישירה של "וואלה". במידה וב"וואלה" מעוניינים לפרסם באתר או מעוניינים שאכתוב עבורם שיפנו אלי ונתאם את הנושא, אך לפרסם תגובה ובה לבצע הפנייה לאתר שלהם זה לא מתקבל על הדעת וקצת מוריד מערכו של הבלוג ולכן כל תגובה שכזאת תוסר מיידית מהבלוג.



נתחיל עם מקבץ שאלות לגבי הסדרה 90210:

1. מצטער שאני חופר על הסדרה 90210 חח אבל אתה יודע אם ההפקה שלה זולה יחסית לרשת CW או שהיא יקרה ולא שווה להם להמשיך איתה לעונות נוספות ? כי יש שם מלא מפורסמים משתתפים בפרקים ובעונה ה5 יהיה גם מלא וזה .. ? תודה על התשובה ;)

2. הם שמו את 90210 ביום שני אתה יודע עם איזה סדרה שמו אותה ? סדרה חזקה שתיתן לה קצת יותר רייטינג או שמו אותה עם אחת עלובה ?

3. ואם הסדרה 90210 חשובה לCW .. או שזה כמו אחת שיודעת שמשדרים את זה סתם כזה בשביל לסיים אותה יפה בעונה שתהיה ??

4. ויש לך עוד ספויילרים לגבי העונה ה 5 של הסדרה ? היא נראה לך שתהיה עונה טובה מושקעת בינונית או גרועה ? לפי הטריילרים זאת הולכת להיות עונה עם מפורסמים עם יותר דרמה וזה אבל בכל זאת אשמח מאוד מאוד לשמוע את דעתך .. תודה רבה !!

5. ועוד משהו היה איזה כתבה בחול אני זוכר שלא מזמן קראתי ש 90210 ואחת שיודעת נמצאות בעליה והיה להם את הפרק הכי נצפה שלהם וזה .. אחת שיודעת לא כלכך מעניינת אותי בגלל שזו העונה האחרונה שלנו ו90210 להפרק הכי נצפה בזמן האחרון שלה היה 1.7 מליון צופים ובמספר זה היה מיליון שמונמאות חמישים משהו כזה .. זה מספיק ל CW כדי לחדש אותה לעונות נוספות לא לעונה 1 אלא לכמה שיותר .. ??

6. וגם אתה יודע כמה צפו הפרק הראשון של העונה הראשונה של 90210 ??איזה עונה הניבה הכי הרבה רייטינג ?? איזה עונה לדעתך הייתה הכי טוב מבין כל אלו ומה אתה חושב על עונה 5. אשמח לדעת.

תודה רבה אני פשוט מת עליייך אתה הבלוגר האהוב עלי !!!!!!!!!!!



תגובה:

1. אופרת סבון מהסוג של 90210 הינן מאד זולות (ואגב, גם משכורות השחקנים קטנות מאד ביחס לסדרות אחרות). כל המפורסמים שמגיעים לפרק אחד או שניים בסדרות כאלו עושים זאת לקידום עצמי והשכר שהם מקבלים די מינמלי. הם עושים זאת בכדי שיזכרו אותם, או שהם עושים טובות לאנשי ההפקה שהם מכירים. כמו למשל העובדה ששחקני "חברים" מופיעים בסדרות של אחרים ורק לאחרונה ראינו את דיוויד שווימר בסדרה של ליסה קודרו.

2. בחצי הראשון של העונה 90210 שובצה עם העונה האחרונה של "אחת שיודעת" ובחצי השני היא תצוות עם הסדרה החדשה The Carry Dairies, ההקדמה ל"סקס והעיר הגדולה".

3. כמו שאני רואה את הדברים, ברשת נמצאים כרגע בתהליך של מעבר מרשת שהיו בה בעיקר אופרות סבון לנוער (ובעיקר לנשים) לסדרות פנטזיה ופעולה. רואים זאת גם בפרויקטים שלהם לעונה הבאה עד כה. לכן, הסדרה נמצאת כרגע כסותמת חורים בלבד.

4. את כל הספויילרים שהיו לי על העונה החדשה פרסמתי. כשיהיה עוד אפרסם. אני לא מחסידי הסדרה ולכן אני לא יכול לדעת אם העונה החמישית עומדת להיות איכותית לפני שאתחיל לצפות בה, צריך לראות בכדי להבחין. כבר פרסמתי את דעתי, כאשר טענתי שמדובר בסדרה מיותרת שמעונה לעונה רק מדרדרת.

5. הגיע הזמן להבהיר זאת. נתוני הסדרה 90210 בעונה הקודמת היו בינוניים, אך ביחס לסדרות כגון "אחת שיודעת" (שחודשה לעונה אחרונה), "מתחזה" ו"המעגל הסודי" (שבוטלו) וכן Hart Of Dixie (שחודשה לעונה שנייה) נתוניה טובים יותר. לגבי מספר הצופים, אני מזכיר בפעם המיליון !!! אין שום ערך למספר הצופים הכללי, אלא לנק' המדד. לגבי חידוש לעונה נוספת, הרבה יהיה תלוי גם בנתוני הרייטינג של שאר הסדרות של הרשת, אבל אני לא רואה אותה נשארת לאורך זמן, ככל הנראה היא תבוטל בתום העונה הזאת או הבאה, זו רק שאלה של זמן.

6. בפרק הפתיחה של הסדרה צפו 4.65 מיליון צופים. העונה הראשונה הניבה את מספר הצופים הגבוה ביותר ומבחינתי היא גם הייתה הסבירה ביותר. לגבי דעתי על העונה החמישית, לי זה נראה כמו עוד מריחה. הדמויות לא מתקדמות לשום מקום ונראה שהפרקים מופקים רק בכדי למלא מכסה. אבל היי, זו דעתי.

לגבי ההצהרה על כך שאתה אוהב את הבלוג, היה נדמה לי שבאתר אחר אמרת משהו אחר לחלוטין. אבל היי, אולי אני טועה...

שאלה שקרובה לשאלה הקודמת:

אחת שיודעת קיבלה 11 פרקים לעונה אחרונה מה ישימו אחרי 90210 שתגמר העונה ?



תגובה:

כפי שציינתי בשאלה הקודמת, הסדרה החדשה, The Carry Dairies, תחליף את "אחת שיודעת".

נעבור לביקורת על ביקורת הסרטים שלי, אותה ביצעתי השבוע על "שלגיה והצייד" ו"חטיפה לאור היום" מדוד311:

אתה בטח יודע ששלגייה והצייד לא נחשב להצלחה ביקורתית גדולה, וחטיפה לאור היום קיבל כמעט אך ורק ביקורות גרועות.
איך יצא שדווקא את הסרטים האלו אתה ממליץ לראות?



תגובה:

ראשית, אני לא מתייחס לביקורות אחרות. כאשר אני צופה בסרטים, יש לי קטגוריות שאותם אני מחפש ובמקרה הנ"ל, למרות הבעיות של הסרטים (אותם ציינתי בביקורות), הסך הכל היה טוב מאד ושווה צפייה.

נעבור לשאלה על הסדרה החדשה שרשת A&E מפתחת על סוכן F.B.I שחוזר מחופשת מחלה, לאחר שקצת "איבד את הצפון" בעקבות חקירת היעלמות אשתו. הוא מצוות עם סוכנת שיש לה בעיות משלה ואשר מתמחה בתופעות נסתרות. ביחד הם יפתרו פרשיות עבור המחלקה החדשה לתופעות נסתרות.



קצת מזכיר לי שילוב של הייבן ופרינג'. לא ככה?

תגובה:

אומרים שזה יהיה שילוב של "תיקים באפילה" ו Fringe.

יש גם שאלה על רשת USA:

מתי usa תפרסם הודעת חידוש? (לגבי סדרות הקיץ שלה)



תגובה:

אין תאריך מדויק. ברשת בדרך כלל עושים זאת עד אמצע או סוף חודש אוקטובר, אבל זה לא תאריך מחייב. נצטרך להמתין בסבלנות.

השאלה הבאה מגיעה מאלעד והיא מתייחסת לנתוני הרייטינג של הסדרה Go On:

אם תנחש ניחוש פרוע, הרייטינג של Go On ימשיך להיות כזה גבוה ?



תגובה:

לא נראה לי שהיא תשמר את הנתונים הללו, בוודאי לאחר החצי השני של העונה וככל הנראה, הרבה לפני כן.

ואיך אפשר בלי שאלה על Grey's Anatomy:

לגבי האנטומיה של גריי, זה נכון שאריזונה תחיה?



תגובה:

לא יצאה הודעה רשמית ושונדה ריימס בכוונה משדרת עמימות בכל מה שקשור לדמות הזאת, אולם לאור העובדה שקאלי על הרגליים ומטפלת באופן קבוע בידו הפצועה של דרך שלשה חודשים לאחר האירוע, סביר להניח שהיא תחיה. אבל אל תתפסו אותי במילה, זו רק הערכה.

להלן שאלה כללית בנוסף לשאלה על סדרה שכמעט ולא שואלים עליה:

שלום לך,
רציתי לשאול אם אתה צופה בשנים הקרובות שינויים במפת ערוצי הברודקאסט באמריקה. למשל פתיחה של ערוצים נוספים, סגירה של ערוצים קיימים, מיזוג בין שני ערוצים או החלטה של ערוץ לשדר רק ריאליטי ולוותר על דרמות.
ועוד משהו- מה דעתך על וילפרד?



תגובה:

בעבר דובר על כך שיסגרו את רשת ה CW בשל העובדה שהיא מפסידה כספים, אך רשת CBS, אשר מחזיקה ב 50% מבעלות על הרשת מונעת זאת. קשה לראות פתיחה של ערוצים חדשים, אך במידה ורשת USA תמשיך להתקדם כפי שקורה לה בשנים האחרונות קיים סיכוי שאולי יהפכו אותה לרשת ברודקאסט, אבל זה עלול לקחת שנים רבות אם בכלל (סיכוי קטן).

לגבי הריאלטי, לפי דעתי בשנים הקרובות עדיין נזכה לראות אותן, אך עדיין קשה לי לראות אם זה יישאר מעבר לכך, נראה שזה הכיוון, אם כי התקווה שלי שזה לא יקרה.

לגבי וילפרד, ראיתי פרק או שניים אבל זה לא ממש סוג הסדרות שאני אוהב.

ויש גם שאלה על הסדרה Episodes, אשר קיבלה השבוע הודעת חידוש לעונה שלישית:

מעניין..
זאת נראה לי סדרה ניטרלית. לא מזיקה ולא תורמת.

הריטינג שלה מצדיק חידוש?
כי אחרת אני לא מבין למה.



תגובה:

הרייטינג שלה סביר, לא היסטרי אבל בסדר. מדובר גם בשילוב של הפקה בריטית, כך שההוצאות מתחלקות. באופן כללי, הסדרה נחשבת לסדרה איכותית וגם אני שמח על חידושה.

נעבור לשאלה על שחקנית, אשר אמורה להגיע כשחקנית אורחת לסדרה Scandal בתחילת העונה השנייה שלה. השאלה מגיעה מדוד311:

ברנדה סטרונג לא עסוקה בדאלאס?



תגובה:

לככב כשחקנית אורחת בפרק שכזה לוקח יום או יומיים, זה זניח. כמו כן, לא ברור מתי הצילומים של העונה השנייה של "דאלאס" מתחילים, כך שיכול להיות שלא מדובר בהתנגשות בין 2 הסדרות.


"שנה טובה וחג שמח"

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לדעתי אפיסודז מצליחה גם בגלל שהיא (למרבית ההפתעה האישית שלי) פשוט מצחיקה ומשתפרת עוד יותר בעונה השנייה
וכשהקומדיות מהסוג הרגיל/החדש של העונה הבאה כבר מראות שהן לא מצחיקות, אז מזל שיש סדרה כזאת (גם אם היא מועטת פרקים)
ותודה D1D1 על כול התשובות המחכימות ..