יום שבת, 1 בספטמבר 2012

פרסום: 9 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Person of Interest, השחקנית גלוריה ווטסיס, אותה ניתן לראות בסדרה White Collar כאלכס, מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בפרק החמישי של העונה, פרק שגם יחזיר לסדרה את פייג' טורקו (זואי). גלוריה תגלם את דמותה של מקסין אנג'ליס, כתבת לוהטת.



2. בסדרה 30 רוק, אנו נפגוש את משפחתו של קנת'. את האם תגלם קתרין אוהרה ואת האב יגלם בראיין קרנסטון. כמו כן, כאשר הסדרה תחזור לעונתה האחרונה קנת' והייזל יהיו מאורסים באורח לא מיני.



3. בקומדיה ללא שם של רוב גרינברג, הקומדיה שרשת CBS מפתחת אודות גבר צעיר, אשר מרגיש בנוח לחיות לצד אנשים מבוגרים יותר בקומפלקס, אנשים שתורמים לו מניסיונם, מצרפת שחקנית לוהטת. מדובר בשחקנית האוסטראלית רבקה ברידס הזכורה מהסדרה "קרוב רחוק". ברידס, אשר קיבלה את התפקיד הנשי הראשי, תגלם את דמותה של ג'ולי, הבת הנוירוטית של אחד מהדיירים במקום אשר התגרש 4 פעמים, ושרוצה להיפטר מבעיות האבא שלה.



4. בסדרה Don’t Trust The B—- In Apartment 23, השחקנית אנג'ליק קאבראל מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור פוקס פאריס, אנליסטית צעירה במשרד פיננסי בו ג'ון מתחילה לעבוד והיא גם האויבת המושבעת שלה.



5. בסדרה Grey’s Anatomy, השחקן סטיבן קאלפ מגיע בתפקיד אורח מתמשך כד"ר פארקר, רופא נחשב מאד.



6. בסדרה Revolution, השחקנית מאורין סבסטיאן מגיעה כשחקנית אורחת עם אפשרות לתפקיד אורחת מתמשך, כאשתו של אהרון בפלשבקים.



7. בסדרה Sons Of Anarchy, השחקנית טארה סאמרס מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כקארן דאנהיל, אשר עובדת לצד טארה.



8. בסדרה Happy Ending, השחקן ניק זאנו מגיע לסדרה לשישה פרקים לפחות לעונה השלישית שלה כפיט ופני חושבת שהיא טובה מדי עבורו. הוא יופיע לראשונה בפרק החמישי של העונה.



9. בסדרה Pretty Little Liars, בפרק ה 16 של העונה יתגלה שטובי הוא חלק מצוות A והגילוי יהווה רעידת אדמה. כך דיווחה מרלן קינג, אחת ממפתחות הסדרה, בחשבון הטוויטר שלה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, אבל הידיעה על Pretty Little Liars איננה נכונה. בפרק האחרון ששודר, פרק 12, כבר הראו אותו כחלק מ-A

techtik אמר/ה...

לצופים.
בפרק 16 זה יתגלה לבנות בסדרה.