יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

פרסום: 8 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Saving Hope, רשת NBC החליטה לא לשדר את שני הפרקים האחרונים של הסדרה. הפרקים יועלו לאתר הרשת. המסקנה: ברשת לא מתכוונים לשדר עונה שנייה של הסדרה. התקווה היחידה של המעריצים היא שבקנדה ימשיכו לשדר אותה.



2. בסדרה Ben & Kate, גוף סטולטס (The Finders) מגיע לסדרה כמושא אהבה עבור קייט. סטולטס יגלם אב חד הורי ויופיע לראשונה ב 30 באוקטובר. הוא יחבור לקייט, אשר מגדלת ילדה קטנה בעזרת אחיה.



3. בסדרה Revolution, קים רייבר, אותה ראינו בעונות האחרונות ב"אנטומיה של גריי" כד"ר אלטמן, מגיעה לסדרה של רשת NBC בתפקיד אורחת מתמשך. הפרטים על תפקידה עדיין לא שוחררו, אך נמסר שהוא יהיה תפקיד חשוב.



4. בסדרה The Good Wife, כריסטינה ריצ'י מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת כקומיקאית, אשר משתמשת ביופי שלה לאפקט קומי. שחקן נוסף שמגיע לסדרה בתפקיד אורח הוא בראיין דנהי.



5. בסדרה Suits, אמנדה סקול מגיעה לסדרה לתפקיד אורחת מתמשך כעוזרת לתובע המחוזי בעלת שאיפות, אשר יוצאת ראש בראש עם הארווי.



6. בסדרה Grimm, קייט דל קאסטילו מגיעה לסדרה בפרק חג לילות כל הקדושים ובו תגלם את דמותה של ולנטינה מארקז, בלשית מיסתורית מאלבקורקי, אשר מגיעה לפורטלנד בכדי לסייע לניק והאנק לתפוס חוטף ילדים קטנים. ולנטינה העבירה 5 שנים הניסיון לאיתור העבריין.



7. בסדרה Whitney, טום בל מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור אר. ג'יי, הברמן במקום החדש של וויטני ואלכס. דמותו מתוארת כמגניבה ובטוחה בעצמה.



8. בסדרה Revolution, דיוויד מיוניר מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור סמל סטראוזר ויופיע לראשונה בפרק השני של הסדרה. הסמל מתואר כדמות פסיכופתית, אשר עובדת אצל הגנרל מונרו.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה קורה עם ג'סי ספנסר מאז שאוס נגמרה?

אנונימי אמר/ה...

Revolution
שוחרר לרשת הפרק ה1 סידרה סבירה ברמתה בסגנון אבודים

אנונימי אמר/ה...

יש לפחות עוד שני ליהוקים לרבולושן שאני ראיתי...