יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

פרסום: 30 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה True Blood, העונה השישית של הסדרה אמורה להכיל 10 פרקים בלבד, הסיבות לכך: אנה, כוכבת הסדרה, תלד בחודש נובמבר והצילומים יחלו בחודש ינואר 2013 ובשל כך אנה תהיה עסוקה עם התאומים שלה, וכן בשל בעיות תקציביות.

2. בסדרה The Lying Game, הסדרה אמורה לשוב לעונה השנייה ב 1 בינואר 2013.

3. ברשת Cartoon Network, שתי סדרות אמורות לשוב ב 29 בספטמבר לעונה חדשה: Star Wars: The Clone Wars ו Green Lantern. באותו יום אמורה לשוב הסדרה Young Justice בפרקים חדשים.

4. בסדרה The Vampire Diaries, למרות שהשנה לא נחזה בחבורה חוגגת את "חג לילות כל הקדושים", הרי שנקבל תחושה שכן. דיימון, אלנה ובוני יגיעו לקולג' סמוך בו סבתה של בוני לימדה והיכן שהדודה ג'נה עבדה על התואר שלה. בשעה שהם יהיו בקמפוס, הם יוזמנו לבית אחווה למסיבת "בית רצח" בו האנשים מתלבשים כרוצחים או קרבנות מפורסמים האהובים עליהם.

5. בסדרה Parks & Recreation, שם הפרק השישי ייקרא "Ben's Parents." וכן, בפרק זה נחזה בסטיב, אביו של בן ובג'וליה, אמו של בן, כאשר לסלי תעשה הכל בכדי ליצור רושם חיובי. האירוע לא עובר בצורה טובה אחרי שג'וליה פוגשת בחברה הצעירה מאד של סטיב מהוואי. שמה יהיה אולני.

6. בסדרה Suits, השמועות נכונות - אביה המפורסם של רייצ'ל, עורך הדין רוברט זיין, מגיע לסדרה בחצי השני של העונה. הוא הורס את יום ההולדת שלה, כאשר הוא רומז שהיא לא חכמה מספיק להיות עורכת דין. ולאחר מכן, כאשר הוא ב"פרסטון הארדמן" בכדי לגבות עדות העניינים מתלהטים עד שמייק נאלץ להתערב. אולם רייצ'ל לא כל כך מתלהבת מכך שמייק נזעק לעזרתה מול אביה.

7. בסדרה How I Met Your Mother, בארני מקבל כלב...טוב, לא בדיוק, הבה נגיד שהעניין לא מסתיים בצורה טובה.

8. בסדרה Happy Endings, זו לא עומדת להיות השנה של פני. את תחילת העונה היא תעביר כשהיא בגבס, ועד הפרק החמישי היא תנסה להסתיר את הקסדה שלה נגד זעזועיי מוח ממושא האהבה החדש שלה. באותו פרק נקבל פלשבק משנת 1992 ונחזה באחת מטראומות הילדות של מקס.

9. בסדרה NCIS, בפרק כפול נזכה להכיר את ה"ווסטקוטס", משפחה ב"מארינס", כשהם מנסים לנחם את ילדם, לאחר שאחד החיילים והחבר הכי טוב שלו נלקח ממנו על ידי איום לא ידוע. הפרק גם יחקור את הפרעת דחק פוסט-טראומטית של חיילים החוזרים משירות ממספר כיוונים.

10. בסדרה Psych, בהפקה מחפשים שחקן בדמותו של פול ג'יאמטי בכדי שיגלם את דמותו של ליאו קווין בפרק סיום העונה השביעית. לקווין, אשר הורעל, נאמר שיש לו 48 שעות לחיות והוא רוצה להעבירם כשהוא נהנה. הוא רוצה לאכול ממשאית מזון, לעשן סיגר לבלות זמן ברגיעה על חוף הים ו...לתפוס את הרוצח שלו לפני שימות.

11. בסדרה Parenthood, כאשר קרוסבי מגלה שאדם וקריסטינה קובעים לה זמנים לקיים יחסי מין, הוא סולד מהרעיון, אך ג'זמין חושבת שלוח זמנים יכול להועיל לקרוסבי. כמו כן, בשעה ששרה מתקשה לגרום להאנק (ריי רומנו), הבוס החדש שלה, להיפתח אליה, הוא מצליח ליצור קשר עם מישהו אחר במשפחה.

12. בסדרה Covert Affairs, בפרקים 8 ו 9 של העונה השלישית נגלה עד כמה לנה מפוקפקת. למעשה, מפוקפקת היא מילה עדינה, היא יותר בעיוון של "קטלנית". כמו כן, אם צפיתם בפרק סיום הסדרה של "האוס" אולי תחוו דה ז'ה וו כאשר תחזו באן דודק בפרק של ה 11 בספטמבר.

13. בסדרה Sons of Anarchy, פרק פתיחת העונה החמישית דיימון פופ מבצע את נקמתו על רצח בתו וזה יקרה בצורה יוצאת דופן, אפילו ביחס לסדרה האלימה הזאת.

14. האם Star Trek תחזור למסך הקטן ? אולי. בימים אלו, בריאן פולר ובראיין זינגר עובדים על אפשרות להחזיר את הסדרה למסכים לאחר שהסרט השני בסדרת סרטי ג' ג' אברהמס ייצא לאקרנים בקיץ הבא. כמו כו, מייקל דורן עובד בימים אלו על האפשרות לפתח ספין אוף לסדרה בכיכובו כקפטן וורף.

15. ברשת TNT, כוכב הסדרה Heroes יככב בפיילוט חדש. מילו ונטימיליה קיבל את התפקיד הראשי בפיילוט לדרמה Chosen בת החצי שעה לה הוזמנו שישה פרקים. הסדרה אמורה לעקוב אחר יאן מיטשל (ונטמיליה), בעל, אב ועורך דין, אשר מתעורר יום אחד ומוצא קופסא לפני דלתו ובה אקדח טעון ותצלום של אדם אותו הוא נצרך לחסל בתוך שלשה ימים.

16. בסדרה Glee, סאם מקבל מושא אהבה מיסתורית חדשה. כמו כן, היות והוא בשנה האחרונה שלו בתיכון, סאם עומד לשחק תפקיד חשוב יותר בלהקה.

17. בסדרה The Big Bang Theory, אמו של האוורד מקבלת בעונה הקרובה מושא אהבה שהופך לחבר שלה ושמו יהיה ד"ר שניידר.

18. בסדרה The Vampire Diaries, במהלך אחד מהפרקים בחודש נובמבר, אלנה עומדת לעבור "קורס" במהלכו היא תדע כיצד לשתות מבני אדם מבלי לרוקן אותם לחלוטין.

19. בסדרה Switched At Birth, החבר החדש של ביי, בו חזנו בפרק החזרה של הסדרה ובמהלכו השניים נפרדו, יחזור. כמו כן, במהלך העונה תהיה מריבה רצינית בה יהיה מעורב אמט.

20. בסדרה The Middle, אקסל מקבל מושא אהבה חדשה והיא לא תהיה טיפוס המעודדת הרגילה איתה הוא יוצא. מישהי בסגנון טינה פיי.

21. בסדרה The Mentalist, הריונה במציאות של השחקנית אמנדה ריגטי (ואן פלט), הריון שלא יוכנס לסדרה, ייצור חלל בפרקי האביב של הסדרה וקיים סיכוי שיביאו מישהי לזמן קצר שתמלא את החלל. הנושא תלוי בשאלה, האם הכותבים ימצאו סיפור טוב לדמות החדשה.

22. בסדרה Once Upon a Time, בשעה שמתקיים מאבק הכוחות בסטוריברוק, בפרק השני של העונה השנייה נחזה במפגש הראשון של המלכה המרושעת עם עוץ לי גוץ לי. כמו כן, סבסטיאן סטאן חוזר ל 3 פרקים לפחות כ Mad Hatter.

23. בסדרה Fringe, בעונה החמישית והאחרונה מישהו או מישהי עומדים למות. רוצים לנחש במי מדובר ?

24. בסדרה Castle, כאשר קאסל ובקט ירצו להיות שוב ביחד סדרת אירועים ימנעו זאת מהם ובסופו של דבר בקט תאלץ לבצע את "מצעד הבושה".

25. בסדרה Bones, ברנן יוצאת נגד ראש חברה לניקוי זירות פשע שנחשד ברצח מתחרהו, אשר מתרברב בפניה שהיא לא תוכל לתפוס אותו מאחר ועבודתו גרמה לו לחשוב על כל פרט.

26. בסדרה The Mentalist, סאמר, מושא האהבה של צ'ו, לא תחזור עד בערך למחצית העונה. עד אז תזכו לראות את צ'ו בתור ראש היחידת לנשק וטקטיקה של הסוכנות.

27. בסדרה Psych, משטרת סנטה ברברה עומדת לערוך מהפך בכדי להיות מקצועית יותר ובהפקה מלהקים דמות שאמורה להיות אחראית על כך. שון וגאס לא יאהבו זאת.

28. בסדרה Covert Affairs, רוצים לדעת מה היה בקובץ על אנני שלנה נתנה לארתור לפני שהיא ירתה בה ובסימון ? מתברר שהקובץ יוציא את לנה מהתסבוכת של הירי ובו בעת יפליל את אנני במשהו רע.

29. בסדרה Happy Endings, אלכס לא רוצה שמערכת היחסים החדשה שלה עם דייב תיכנס לשיגרה ולכן היא מציעה לתבל את מערכת היחסים שלהם, כאשר דייב מציע משהו ספציפי השניים מוצאים את עצמם באזיקים.

30. בסדרה Dexter, דב נשארת בדירה של דקסטר ומגלה את הסכינים שלו. כאשר היא שואלת אותו לגביהם הוא משקר לה והיא מכה אותו בפרצופו.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זו העונה האחרונה בפרינג' והם מתכננים להרוג מישהו? למה?
ואני מת לראות את החבר של גב' וולוביץ D:

asai5 אמר/ה...

נראה לי שיייתה לך טעות בקשר לתאריך ב-cartoon network ע"פ מה שאני יודע green lantern חוזר ב-29 בספטמבר.

D1D1 אמר/ה...

לגבי green lantern, זו הייתה הכוונה, טעיתי בהקלדה.
תוקן.

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף young justic חוזרת...
ד"א ראית אותה?
לפי דעתי היא מזכירה ברמה שלה את batman TAS, וזה אומר הרבה.

אנונימי אמר/ה...

בפרינג', בעונה שעברה הצופה אמר שבכל עתיד אפשרי אוליביה חייבת למות. אז כנראה שזאת תהיה היא.
מה שלא יעשו עם אמא של ההוארד בטוח יקרע מצחוק.