יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

פרסום: 14 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Grey's Anatomy, מושא האהבה של אלכס בעונה הבאה תהיה דמות חדשה, אך בכדי להתגבר על ה"שדים" בעקבות תאונת המטוס, הוא יעביר בתחילה את הזמן בהרבה סקס עם נשים שונות. כמו כן, קאלי עומדת להיות קרובה לדרק, בין היתר משום שהיא תעבוד קשה על שיקום היד שלו.

2. בסדרה Rookie Blue, בעונה הרביעית של הסדרה, אשר תעלה בקיץ הבא, נזכה להכיר את משפחתו של סאם, או לפחות מישהו חשוב מעברו, אשר ישפחו אור על השאלה: מדוע סאם פועל בצורה שהוא פועל.

3. בסדרה Glee, הצופים לא כל כך יאהבו את הדמות של טינה, לפחות לא בפתיחת העונה, לאחר שהיא מפרקת את החברות שלה עם החבר שלה בגלל שהיא לא מצליחה להסתדר עם יחסים מרחוק. הצמד יחבור שוב בפרק 5 של העונה בפעם הראשונה מאז הפרידה והאיחוד יהיה קשה. כמו כן, טינה תבצע שני שירים בפרק המיוחד של בריטני ספירס.

4. בסדרה Cougar Town, בפרק פתיחת העונה הרביעית נמשיך לראות את גרייסון וג'ולס בטיפול. כמו כן, בהפקה מלהקים את הדמות של ארין, תלמיד לשעבר בכיתתו של טראוויס, אשר עבר ניתוח לשינוי מין מגבר לאישה.

5. בסדרה Gossip Girl, דן יצטרך מקום חדש לישון בו כאשר יחזור מהטיול לאירופה. בלייר, מנגד, תישן בפנטהאוז עם הרבה חדרי שינה מיותרים...

6. בסדרה The Vampire Diaries, הזרעים הראשונים לנושא הראשי של העונה הרביעית יזרעו בפרק השני של העונה, אשר גם יעניק לצופים הרבה דם על המסך.

7. בסדרה The Middle, הקריירה של פרנקי תסבול מבעיות והיא תאלץ למצוא עבודה חדשה. בכדי לעשות זאת היא תנסה ללמוד מקצועות חדשים. אחד מהעבודות שהיא תנסה יהיה של קמע.

8. בסדרה Once Upon A Time, לאחר שזה עתה יצאה מהצינוק של בית החולים, בלה תקבל הלם רציני בפרק פתיחת העונה השנייה. לא ברור גם במה מר גולד יבחר הפעם: כוח או אהבה.

9. בסדרה Justified, בהפקה מלהקים את קבוצת המוזרים החדשה שלהם לעונה הרביעית וביניהם סמל לשעבר מהצבא, שיש לו עבר עם בויד. כמו כן נצפה במשפחה נמלטת שחוברת לשני מכורים לסמים, שוטר מקומי שלמד עם ריילנד ומטיף כריזמטי שמתחיל להפריע לרווחים של בויד.

10. בסדרה Bunheads, יציגו בחלק השני של העונה את הדמויות של ג'ק ומגי, צמד רקדנים משפחתי שגם קרובים אחד לשני. מגי מתוארת כנערה בגילאי 17-15 פקחית מאד, שיש בה צד פראי. ג'ק הוא בסביבות הגיל שלה והוא אינדיבידואליסט. בהפקה מחפשים צמד עם עבר בבלט. השנים גם אמורים להיות כהי עור או ממוצא אסייתי.

11. בסדרה Royal Pains, אמה קולפילד ("באפי"), בתמונה למעלה, מגיעה לסדרה לצמד הפרקים אשר יחתמו את העונה בחודש דצמבר. אמה, שיש לה עבר עם האנק, תפריע למערכת היחסים שלו עם החברה החדשה שלו.

12. בסדרה Hawaii Five-0, במידה ותהיתם כיצד קונו מצליחה להינצל מטביעה אדווח שזה הודות לתושיה של צ'ין הו, אשר שולח אליה אדם שיסייע לה. כמו כן, בשעה שבפרק פתיחת העונה סטיב מנסה להגן על אימו מוו-פאט, מתברר שהיא לא זקוקה לעזרתו ומכמה סיבות.

13. בסדרה Person of Interest, למרות המאמצים הגדולים של ריס, האיחוד שלו עם פינץ' לא יתרחש בפרק פתיחת העונה. למען האמת, את פינץ' נראה בפרק זה רק בפלשבקים כאשר נראה כיצד לימד את המכונה לפעול.

14. בסדרה Scandal, אוליביה ופיץ' (הנשיא) לוקחים מרחק אחד מהשנייה ובמשך זמן רב אפילו לא שוחחו ביניהם, אם כי יהיה להם רגע עדין במהלך פרק החזרה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה.