יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

פרסום: 13 ספויילרים.


1. בסדרה Supernatural, הדמות של נעומי, אשר תוצג לראשונה בפרק השביעי של העונה אמורה להישאר למספר פרקים לאורך העונה. דרך אגב, הפרק הזה יעסוק באישה בשם דלטה, שהיא רוקרית שהופכת ל"מכשפה להשכרה" לאחר שהלהקה שלה מתפרקת.

2. בסדרה CSI: Crime Scene Investigation, העניינים הופכים לאישיים כאשר הבן של הבלש ראסל, צ'ארלי, הופך לחשוד המרכזי ברצח מאמן כדורסל, אשר הוכה למוות בחדר ההלבשה. צ'ארלי הוא לא האיש היחיד שרצה במותו.

3. בסדרה Glee, כפי שידוע לרבים, בעונה הרביעית יוצג האח של פאק, אולם לא רבים מודעים לכך, שפאק לא יודע שהוא קיים.

4. בסדרה Parenthood, מאט לוריה, אשר אמור לגלם יוצא צבא שמגיע מאפגניסטן ויוצר קשר חברות עם זיק, אך הוא גם מתחיל להתקרב לאמבר. שרה חושבת שמערכת היחסים הזאת לא תהיה בריאה עבור אמבר.

5. בסדרה Law & Order: SVU, פתרון המקרה של קפטן קריגן והזונה המתה אמור לקחת זמן. הבלש בריאן קאסידי (דין וינטר), עומד לקחת חלק גדול בשני הפרקים הראשונים וכאשר הוא מוצא את עצמו בסכנה גדולה, אוליביה זוכרת את הקשר שהיה להם בעבר ושוקלת לפתוח מחדש ברומן עימו.

6. בסדרה Raising Hope, באחד מהפרקים נכיר את ג'ורדן, אחד מחבריה הקרובים של סברינה מבית הספר. היא מופתעת כאשר הוא מספר לה שהוא והפרטנר שלו רוצים להביא ילד לעולם והם רוצים שהיא תהיה אם פונדקאית.

7. בסדרה Hart of Dixie, זואי צריכה להגיע אל בית הספר התיכון בכדי לטפל בכל קבוצת הפוטבול ובפטריות ברגליים שלהם. העניינים הופכים למעט מביכים כאשר מקס, הנער החדש בו רוז מתאהבת, מתאהב בזואי.

8. בסדרה Castle, בקט עומדת להיות חסרת פחד בכל הנוגע להפלת האיש מאחורי רצח אימה והאיש הרשע החדש בסדרה. מה שהיא עומדת לעשות יגרום להשלכות על המתרחש בעונה כולה.

9. בסדרה Don't Trust the B---- in Apartment 23, בפרק שג'ון תתקבל לעבודה החדשה מישהו עומד להידקר.

10. בסדרה Bones, בפרק החזרה יעברו שלשה חודשים מאז שברנן ברחה, אך היא לא נעלמה לחלוטין ושמרה על קשר עם אנג'לה דרך קוד, שמישהו סוף סוף הצליח לפענח.

11. בסדרה Men At Work, השחקנית בת'ני ג'ו לנז ("מגרש ביתי") מגיעה לסדרה בעונתה השנייה כמג, אם לוהטת (יש לה שני ילדים) עליה טיילר שם את עינו, אך מג מגלה שלצאת עם טיילר זה כמו שיש לה ילד שלישי.

12. בסדרה Once Upon a Time, שימו לב לרות', משהו יעבור על הדמות בארבעת הפרקים הראשונים של העונה השנייה. לא אגלה אם מדובר במשהו טוב או רע.

13. בסדרה 90210, 2 דמויות חדשות מגיעות לסדרה. ריס, דוגמנית (או דוגמן), שיש לה (או לו) ככל הנראה כעס מימי התיכון, וקלייר, אישה עם קלאס, אשר רוצה לעלות בסולם הדרגות החברתיות.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מצטער שאני חופר על הסדרה 90210 חח אבל אתה יודע אם ההפקה שלה זולה יחסית לרשת CW או שהיא יקרה ולא שווה להם להמשיך איתה לעונות נוספות ? כי יש שם מלא מפורסמים משתתפים בפרקים ובעונה ה5 יהיה גם מלא וזה .. ? תודה על התשובה ;) הם שמו את 90210 ביום שני אתה יודע עם איזה סדרה שמו אותה ? סדרה חזקה שתיתן לה קצת יותר רייטינג או שמו אותה עם אחת עלובה ?
ואתה יודע אם ההפקה זולה או יקרה יחסית לסדרות של ה CW ? או שזה כמו אחת שיודעת שמתים לסיים אותה ?
ואם הסדרה 90210 חשובה לCW .. אם שזה כמו אחת שיודעת שמשדרים את זה סתם כזה בשביל לסיים אותה יפה בעונה שתהיה ?? ויש לך עוד ספויילרים לגבי העונה ה 5 של הסדרה ? היא נראה לך שתהיה עונה טובה מושקעת בינונית או גרועה ? לפי הטריילרים זאת הולכת להיות עונה עם מפורסמים עם יותר דרמה וזה אבל בכל זאת אשמח מאוד מאוד לשמוע את דעתך .. תודה רבה !!

אנונימי אמר/ה...

זה אני מלמעלה ... ועוד משהו היה איזה כתבה בחול אני זוכר שלא מזמן קראתי ש 90210 ואחת שיודעת נמצאות בעליה והיה להם את הפרק הכי נצפה שלהם וזה .. אחת שיודעת לא כלכך מעניינת אותי בגלל שזו העונה האחרונה שלנו ו90210 להפרק הכי נצפה בזמן האחרון שלה היה 1.7 מליון צופים ובמספר זה היה מיליון שמונמאות חמישים משהו כזה .. זה מספיק ל CW כדי לחדש אותה לעונות נוספות לא לעונה 1 אלא לכמה שיותר .. ??וגם אתה יודע כמה צפו הפרק הראשון של העונה הראשונה של 90210 ??איזה עונה הניבה הכי הרבה רייטינג ?? איזה עונה לדעתך הייתה הכי טוב מבין כל אלו ומה אתה חושב על עונה 5 .. אשמח לדעת תודה רבה אני פשוט מת עליייך אתה הבלוגר האהוב עלי !!!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

ובפרק הראשון של העונה של 90210 מתארחת קרלי ריי ג'פסן... (אם זה כבר פורסם, ולא שמתי לב מתנצל- הפסקתי לצפות לפני שתי עונות בתקופת הרוחניות של נעומי..)