יום שלישי, 18 בספטמבר 2012

פרסום: 12 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Amrican Horror Story, חובבי הסדרה מודעים לכך שהעונה השנייה תתרחש בבית משוגעים בשנת 1964, מה שאולי לא ידוע זה שבפרק השישי תהיה קפיצה בזמן לשנת 2012.

2. בסדרה Anger Management, בפרק 12 נכיר את שרי, סניגורית אשר שוכרת את שירותיהם של אנשי מקצוע להעיד עבורה. צ'ארלי מקווה לקבל את העבודה הזאת , אך יש בעיה היות ו 20 שנה קודם לכן, כאשר צ'ארלי היה שחקן מקצועני, הוא שכב עם שרי ולא התקשר אליה לאחר מכן.

3. בסדרה The New Normal, בפרק שישודר השבוע, דיוויד מודאג מהבריאות העתידית של הילד וגורם לבראיין לאבד את החדווה שבציפיה לילד. מסתבר שזה תורשתי (הנוירוזה) משום שבאחד מהפרקים הם יודיעו את החדשות למשפחה של דיוויד ואמו מגיבה בצורה קצת היסטרית.

4. בסדרה How I Met Your Mother, הפרק השישי הוא פרק הפרידות ומתברר שיש גלידריה מסוימת שזוגות נפרדים שם, וטד ורובין עומדים לבקר במקום.

5. בסדרה Arrested Development, שם נוסף מצטרף לפרויקט המחודש. ג'ף גארלין חוזר כמורט מיירס.

6. בסדרה Go On, באחד מהפרקים ראיין יבקר בחנות לניקוי יבש שלו ומחליט שהתמונה שלו צריכה להתלות לצד מפורסמים אחרים במקום. הבעיה היא שהאיש במקום לא יודע מי זה ראיין.

7. בסדרה Criminal Minds, באחד מהפרקים החבורה תחקור צמד אחים שמכורים למשחקי וידאו, המציאות שלהם משתבשת עם המשחקים אותם הם משחקים. הם חוטפים אוטובוס של ילדים בבית ספר בק הוידאו שלהם.

8. בסדרה Raising Hope, פרק פתיחת העונה יציג את מלאני גריפית כאמה של סברינה, דבר שידוע לרבים. מה שאולי לא ידוע הוא, שבתקופה הגותית שלו, ג'ימי פגש בה ו...היה אליה חברותי יתר על המידה. המפגש לא מתנהל בצורה טובה.

9. בסדרה The Big Bang Theory, פני עומדת להתבקש לככב בסרט סטודנטים.



10. בסדרה 90210, השחקנית נטלי מוראלס מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך בתור אשלי, אישה מקצוענית שעובדת באבטחה ויודעת לטפל בעצמה. אך יש בה הרבה ממה שלא נראה לעין.



11. בסדרה Smash, השחקנית ניקי בלונסקי תפציע בתפקיד אורחת מתמשך בעונה השנייה של הסדרה. נכון לעכשיו, אין פרטים נוספים בנידון.



12. בסדרה Grey's Anatomy, אדינה פורטר מגיעה לסדרה בכדי לגלם רופאה כשחקנית אורחת. שמה יהיה ד"ר ראמסיי, היא תמוקם בבית החולים בויסי ותטפל בקרבנות התרסקות המטוס. הפרק בהשתתפותה יהיה הפרק השני של העונה התשיעית.

2 תגובות:

אלעד אמר/ה...

אז העונה הראשונה של סדנה לעצבים לא הסתיימה?
או שזה פרק 12 של העונה הבאה?

אנונימי אמר/ה...

הסדרה בגוף ההוכחה בוטלה ?