יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

פרסום: 12 ספויילרים עדכוני סדרות.



1. בסדרה Switched At Birth, ג'יילס מריני, אשר מגלם את דמותו של אנג'לו, קודם משחקן אורח מתמשך לחלק מהקאסט הראשי.



2. בסדרה Elementary, השחקן ג'ון מייקל היל, אשר בתחילה לוהק לתפקיד אורח לשלשה פרקים בעונה הראשונה של הסדרה, קודם לחלק מהקאסט הראשי. היל מגלם בלש.



3. בסדרה Cougar Town, נקבע תאריך עלייה לעונה הרביעית. הסדרה חוזרת בעונה חדשה החל מה 8 בינואר 2013.

4. בסדרה Once Upon a Time, מכשף מגיע. קווין הינו גבר צעיר ונאה, אשר מנודה על ידי הוריו כאשר הם למדים על כוחותיו, מעשה שמוביל אותו אל משפחה חדשה שלהם כוחות דומים לשלו. למרות שהוא נראה נחמד, לא כדאי לכם לעצבן אותו. בהפקה גם מלהקים את דמותה של אניטה, קוסמת שמנסה להציל נשמות אבודות, אך אל תטעו, היא יכולה להיות פראית בכל מה שקשור לנגנה על אנשים שהיא אוהבת.

5. בסדרה New Girl, לאחד מהגברים בדירה תהיה בעיה במערכת היחסים שלו ומכיוון שאנו יודעים שרק ווינסטון נמצא במערכת יחסים, אתם יכולים להבין במי מדובר.

6. בסדרה Community, בעונה הבאה נחזה באבא של ג'ף. כמו כן, נחזה באמא ובאבא של שירלי בפרק החמישי. לאמא שלה יש בעית התייחסות.



7. בסדרה Dallas, השחקנית אמה בל מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי כאמה בראון. אמה מתוארת כאישה צעירה ויפה, אשר גודלה על ידי סבתה וטיילה באירופה מאז שהייתה קטנה. היא מרגישה בנוח בבועה שלה, אך היא עומדת לגלות מה נמצא מעבר לכך.



8. בסדרה Bones, בריאן מקנמרה (Army Wives) מגיע לסדרה כשחקן אורח. בריאן יגלם דמות של מומחה לבעלי חיים בשם אריק נייבלין. כאשר אחד מפועליו נרצח מתגלה שיש לו קשר למכירת מינים נכחדים.



9. שחקנית מהסדרה "הפמליה" תככב בפיילוט חדש. פרי ריבס עומדת לככב בפיילוט The Secret Lives Of Husbands And Wives. הסדרה אמורה לעסוק ברצח, שקרים וסודות של קבוצת נשים בפרברים בהם משתכנים זוגות ומשפחות. ריבס תגלם חצי מאחד מתוך שלש הזוגות, דניאל דבר, אישה עשירה ומצחיקה עם אישיות פגומה.



10. בסדרה Two Broke Girls, ראיין הנסון ("ורוניקה מארס") מגיע לסדרה בתפקיד אורח עם אפשרות ליותר, אדם בשם אנדי שמתמחה בשוקולדים עמו מקס וקרליין נפגשים. בתחילה הוא לא מסתדר עם הבנות, אך לאחר מכן לפחות אחת הבנות משנה את דעתה לגביו.



11. בסדרה Animal Practice, השחקנית ג'ון דיאן רפאל מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כד"ר ליטר, רופאה חדשה במקום.



12. בסדרה Zero Hour, השחקן דילן בייקר מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. כזכור, הסדרה עוסקת בעורך מגזין (אנטוני אדוארדס), אשר נשאב אל תוך אחת מהקונספירציות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ארה"ב לאחר שאשתו נחטפת.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לגבי האנטומיה של גריי, זה נכון שאריזונה תחיה?